quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef merino het volgende:
Overigens voor de mensen die de tweede missie van Dwayne al gedaan hebben, er gebeurde toch iets grappigs waarvan ik nu wel wil weten of dat random was of niet:Is niet random, gebeurde bij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
De meest gezochte heb ik alquote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt overigens ook nog politiemissies doen. De meest gezochte criminelen opsporen via de politiecomputer om ze vervolgens te elimineren.
Op wat voor activiteiten doel je nu? En die 100% is een vereiste omdat?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef merino het volgende:
[..]
Roman is ook de enige waarbij de vriendschap niet meeteld voor de 100%. Voor alle anderen moet je die wel op peil houden via activiteiten om 100% te halen.
100% van de game gehaald.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op wat voor activiteiten doel je nu? En die 100% is een vereiste omdat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door merino op 05-05-2008 01:50:24 ]I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
geld transport opblazen brengt tussen de 5 en 10k op.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:20 schreef merino het volgende:
btw als algemene vraag. Hoe kan je het snelst geld verdienen buiten alle missies en races om (aangezien die allemaal een beperkt aantal keer gedaan kunnen worden). Ik zoek dus naar iets waar me je unlimited geld kan verdienen. Hoeren buurt opzoeken en hoertjes neerknallen?
omdat je te hard rijdt/door het rode licht gaatquote:Op maandag 5 mei 2008 01:54 schreef jorienvdherik het volgende:
2. geen minpunt, maar waarom gaat de sirene van een politie auto heel even af, als je langs rijd,
overal zou ik niet willen zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:35 schreef merino het volgende:
waarom staat er bij de enige ingame autodealer alleen maar Turismo's. Die rijden overal al rond
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef merino het volgende:
[..]
Roman is ook de enige waarbij de vriendschap niet meeteld voor de 100%. Voor alle anderen moet je die wel op peil houden via activiteiten om 100% te halen.
Overigens voor de mensen die de tweede missie van Dwayne al gedaan hebben, er gebeurde toch iets grappigs waarvan ik nu wel wil weten of dat random was of niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:06 schreef PirE het volgende:
[..]Dat is ook gewoon scripted, en dergelijke dingen komen in meerdere missies voor, lijkt me duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:06 schreef PirE het volgende:
[..]ik had dat toen ik in een heli vloog, en toen ik met een vrachtwagen vol explosieven reed. Belde roman mij op om te gaan drinken, niko zei dat het op dit moment niet zo verstandig wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kan ik die ongeveer vinden, heb al lopen zoeken, maar waarschijnlijk kijk ik er overheen en Liberty City is best groot als je iets zoektquote:Op maandag 5 mei 2008 02:35 schreef merino het volgende:
waarom staat er bij de enige ingame autodealer alleen maar Turismo's. Die rijden overal al rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |