quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Alderney City vrijgespeeld, maar tot nu toe ben ik nog geen één Infernus tegengekomen, wat ik nogal vreemd vind. Komt die pas na een bepaalde missie vrij ofzo?
En waar ergens kan ik de derde autodealer vinden? Grotti (in Liberty City) en Auto Eroticar (in Alderney City) heb ik al gevonden.
Wat ik jammer vind aan deze GTA is dat ze een hoop auto's uit de vorige delen eruit hebben gehaald. Bijvoorbeeld: Club, Buffalo, Phoenix, Elegy, Flash, Jester, Uranus, Bullet, Cheetah, Euros, Super GT, etc. Dit waren toch wel vette auto's.
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Alderney City vrijgespeeld, maar tot nu toe ben ik nog geen één Infernus tegengekomen, wat ik nogal vreemd vind. Komt die pas na een bepaalde missie vrij ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
Ik heb er 1 bij de buurman gestolen van F, dure buurt, dure auto'squote:Op maandag 5 mei 2008 03:09 schreef merino het volgende:
ik zoek een Banshee. Mijne kwijt geraakt ivm heli ride met Brucie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...
Húh, ik ben zo vaak tegen gekomen dat de Ambulance ook gewone mensen helpen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:40 schreef Wootism het volgende:
Had pas geleden tijdens het cruisen een vrouw aangereden, dus ik denk laat ik de paramedics maar eens bellen voor de aardigheid.
5 sec later komen die knurften er met een rotvaart aanrijden en parkeren hun ambulance boven op die vrouw, stappen uit kijken rond en gaan rijden vervolgens weer weg.
De vrouw ligt inmiddels dood in een bloedvlek.....:{
Lees ik later in het boekje dat ze alleen voor Nico komen als hij gewond is, en niet voor andere mensen.
Beetje jammer...
De meeste autos zijn er wel. Cheetah heeft een andere naam. SuperGT heb je ook. Comet is een auto die lijkt op een Porsche. Er zijn er zoveel. Je moet alle 3 de steden unlocken en dan veel missions doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
En waar ergens kan ik de derde autodealer vinden? Grotti (in Liberty City) en Auto Eroticar (in Alderney City) heb ik al gevonden.
Wat ik jammer vind aan deze GTA is dat ze een hoop auto's uit de vorige delen eruit hebben gehaald. Bijvoorbeeld: Club, Buffalo, Phoenix, Elegy, Flash, Jester, Uranus, Bullet, Cheetah, Euros, Super GT, etc. Dit waren toch wel vette auto's.
Snelste motor = NRG-900, maar die moet je vinden in de stad. In de 2e stad heb er veel van.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:55 schreef DSS24 het volgende:
Ik vind die Banshee echt bruut, met die vlammen uit de pijp.
Weet iemand waar ik de snelste motor kan halen?
Ah daar ben ik net beland dus zal even rondkijken!quote:Op maandag 5 mei 2008 16:08 schreef Discovered het volgende:
[..]
Snelste motor = NRG-900, maar die moet je vinden in de stad. In de 2e stad heb er veel van.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:56 schreef Discovered het volgende:
!!! HULP AUB !!!
!!! HULP AUB !!!
!!! HULP AUB !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Niet als je ze zelf belt...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:03 schreef Discovered het volgende:
[..]
Húh, ik ben zo vaak tegen gekomen dat de Ambulance ook gewone mensen helpen.
ik heb daar een heeeel mooi boek voor gekocht. 20 pleuro en je hebt alles handig in 1 boek staanquote:Op maandag 5 mei 2008 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Caps en video van de eerste 48 hidden packages:
http://www.gamesradar.com(...)-2008050210174578002
De overige 152 volgen nog.
Gamesradar
Die Banshee is wel heel bruut jaquote:Op maandag 5 mei 2008 14:55 schreef DSS24 het volgende:
Ik vind die Banshee echt bruut, met die vlammen uit de pijp.
Weet iemand waar ik de snelste motor kan halen?
uranus zit er wel in.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Static-NL het volgende:
[..]
uranus zit er wel in.
En veel van die namen zitten er niet in maar wel vergelijkbare autos met nieuwe namen.
spoiler van een beslissing tegen het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:36 schreef warchaser44 het volgende:
hoeveel missies moet je trouwens hebben voor 100% completion te kunnen krijgen
heb het spel net uitgespeeld en 94 missies gehaald staat er nu
dat vind ik raar wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
een random encounter is een blauw mannetje op je radar. als je daar naar toe gaat en tegen hem praat dan vraagt hij je of je iets voor hem kunt doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:49 schreef Myers het volgende:
Wat zijn die random encounters dan? Dat je gewoon rondloopt en ineens iemand tegen het lijf loopt die je iets te doen geeft? Ik heb dat in 40 uur tijd nog geen één keer meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik nooit gehad
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Uitgespeeld![]()
Na 33 uur, 62%.
Alleen die scene uit een van die eerste gameplayfilmpjes, waar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik nooit gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Wel?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:23 schreef davey579 het volgende:
Kun je trouwens ergens Armor kopen? In de gunshops is het niet te vinden?
het ligt gewoon vlak naast die gast die het verkoopt. tegenover de sniper rifles.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:23 schreef davey579 het volgende:
Kun je trouwens ergens Armor kopen? In de gunshops is het niet te vinden?
Ohquote:Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef Static-NL het volgende:
[..]
het ligt gewoon vlak naast die gast die het verkoopt. tegenover de sniper rifles.
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:26 schreef Def1987 het volgende:
Voor de mensen die gta4 al hebben uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:26 schreef Def1987 het volgende:
Voor de mensen die gta4 al hebben uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:36 schreef warchaser44 het volgende:
hoeveel missies moet je trouwens hebben voor 100% completion te kunnen krijgen
heb het spel net uitgespeeld en 94 missies gehaald staat er nu
dat vind ik raar wantMaakt niet uit, of je hem redt of niet, de game compenseert daarvoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders zou je hem opnieuw moeten uitspelen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Helaas, heb je dat niet meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:11 schreef Bastard het volgende:
Wat ik jammer vind, maar misschien komt het nog... dat er geen garage is.. dat vond ik in SaintsRow super, deur open en auto kiezen.. heb nu 2 parkeerplekken in de stad waar ik 4 auto's op kwijt kan. Wil een auto kunnen kiezen voor een missie .
Bij mij was het toen ik playboy leerde kennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:26 schreef don_marco het volgende:
Wanneer gaat het 2e eiland open ("Manhattan" zegmaar)?
Ben er nog niet zo heel lang mee bezig, maar ik vraag het me wel af, dat eiland lijkt me echt gruwelijk vet
rond 20 procentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:26 schreef don_marco het volgende:
Wanneer gaat het 2e eiland open ("Manhattan" zegmaar)?
Ben er nog niet zo heel lang mee bezig, maar ik vraag het me wel af, dat eiland lijkt me echt gruwelijk vet
Heb je serieus 20 euro uitgegeven aan een boek met verborgen ongein?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik heb daar een heeeel mooi boek voor gekocht. 20 pleuro en je hebt alles handig in 1 boek staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |