duur ? das goedkoop denk eerder aan 2100 punten ofzoquote:Op zondag 4 mei 2008 17:57 schreef Static-NL het volgende:
DLC zou sowieso pas ergens in Augustus komen en 800 point nklnikt tevens een beetje duur.
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:46 schreef Discovered het volgende:
Help mij !!!!
Ik ben bij een ongeloflijk moeilijke mission , waar ik achter Dimitri zit.
Progress : 65%
Time Played : 26 Hours
!!SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :
WEER FAILED FAILED FAILED FAILED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WORD KEI GEK HIER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoeveel eindes zijn er eigenlijk? Want ik had het einde waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuzes die ik gemaakt heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:54 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:20 schreef Caas het volgende:
Volgens mij heb ik nu trouwens iets van 50 missies gehaald, hoeveel zijn er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit zelf al bijna op 70% en heb als record bijna 9 uur achter elkaar gegamed.
Nog NOOIT door mij behaald.
Deze game is oh zo verslavend.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
vandaag 1.5 uur gespeeld ofzo.
had een missie op 2e eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag 1.5 uur gespeeld ofzo.
had een missie op 2e eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).![]()
Pas 26%![]()
Net een bug ontdekt. Als het regent en je staat in een winkel, dan zie je het niet regenen door de deur/raam. Als je dan buiten komt zie je het pas...
* Simsfan88 vliegt even enorm hard het water in terwijl hij probeerde onder een brug door te vliegen.![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door Simsfan88 op 04-05-2008 21:42:39 ]![]()
Hebben meer mensen dat gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop nu dus rond zonder dat ik een missie kan doen. Ik kan alleen maar afspreken met vrienden om dingen te doen en de rest alleen voicemail. Ik krijg dus gewoon geen missie.
[ Bericht 8% gewijzigd door ThatsMeThatsRight op 04-05-2008 22:10:21 ]I got soul, but I'm not a soldier![]()
ik kan Waste Not Want Knots niet halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je veel mission failed hebt, krijg je dan ook een mindere game percentage? Of hoe zit dat precies?![]()
Aangepast, nagenoeg niets verklapt volgens mijquote:Op zondag 4 mei 2008 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
@ ThatsMeThatsRight spoilers
leren jullie het nooit
I got soul, but I'm not a soldier![]()
fijn dat ik het weetquote:Op zondag 4 mei 2008 22:11 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Aangepast, nagenoeg niets verklapt volgens mij
lutser![]()
er staat geen enkel belangrijk missiedetail in die post. Ga lekker huilen, dan krijg je een blokkendoosquote:
I got soul, but I'm not a soldier![]()
Zeik niet zo. Fouten maken is menselijk.
Sommigen mensen zijn nou eenmaal een fout.
uh.. weet je ik stort me wel op een ander topic.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:46 schreef Discovered het volgende:
Help mij !!!!
Ik ben bij een ongeloflijk moeilijke mission , waar ik achter Dimitri zit.
Progress : 65%
Time Played : 26 Hours
!!SPOILER!!LOL, die missie heb ik in 1 keer gehaalt zonder al te veel geraakt te worden :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :
WEER FAILED FAILED FAILED FAILED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WORD KEI GEK HIER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edwink89.hyves.nl![]()
Dat is trouwens zo tof, dat helikopters hun kop en staart los van elkaar kunnen kwijtraken. Vliegen en landen zonder staart is een uitdaging.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
je geeft al weer wat weg van het verhaalquote:Op zondag 4 mei 2008 22:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
er staat geen enkel belangrijk missiedetail in die post. Ga lekker huilen, dan krijg je een blokkendoos
is al de 36e keer in dit topic
dat iemand vergeet zn spoiler te gebruiken![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door jorienvdherik op 04-05-2008 23:11:49 ]![]()
nou er staat 800 punten per pack en dan vind ik 800 punten best wel duur.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
duur ? das goedkoop denk eerder aan 2100 punten ofzo
@ThatsMeThatsRight
heb je ingame je mail al gechecked?![]()
ja, weet je wat nog toffer is.. iemand pwnen met de blades van de chopper.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef Gamer_V het volgende:
Dat is trouwens zo tof, dat helikopters hun kop en staart los van elkaar kunnen kwijtraken. Vliegen en landen zonder staart is een uitdaging.
![]()
![]()
28 Weeks Laterquote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef Glennz het volgende:
[..]
ja, weet je wat nog toffer is.. iemand pwnen met de blades van de chopper.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Forum Opties Forumhop: Hop naar: