quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef merino het volgende:
Overigens voor de mensen die de tweede missie van Dwayne al gedaan hebben, er gebeurde toch iets grappigs waarvan ik nu wel wil weten of dat random was of niet:Is niet random, gebeurde bij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
De meest gezochte heb ik alquote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt overigens ook nog politiemissies doen. De meest gezochte criminelen opsporen via de politiecomputer om ze vervolgens te elimineren.
Op wat voor activiteiten doel je nu? En die 100% is een vereiste omdat?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef merino het volgende:
[..]
Roman is ook de enige waarbij de vriendschap niet meeteld voor de 100%. Voor alle anderen moet je die wel op peil houden via activiteiten om 100% te halen.
100% van de game gehaald.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op wat voor activiteiten doel je nu? En die 100% is een vereiste omdat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door merino op 05-05-2008 01:50:24 ]I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
geld transport opblazen brengt tussen de 5 en 10k op.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:20 schreef merino het volgende:
btw als algemene vraag. Hoe kan je het snelst geld verdienen buiten alle missies en races om (aangezien die allemaal een beperkt aantal keer gedaan kunnen worden). Ik zoek dus naar iets waar me je unlimited geld kan verdienen. Hoeren buurt opzoeken en hoertjes neerknallen?
omdat je te hard rijdt/door het rode licht gaatquote:Op maandag 5 mei 2008 01:54 schreef jorienvdherik het volgende:
2. geen minpunt, maar waarom gaat de sirene van een politie auto heel even af, als je langs rijd,
overal zou ik niet willen zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:35 schreef merino het volgende:
waarom staat er bij de enige ingame autodealer alleen maar Turismo's. Die rijden overal al rond
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef merino het volgende:
[..]
Roman is ook de enige waarbij de vriendschap niet meeteld voor de 100%. Voor alle anderen moet je die wel op peil houden via activiteiten om 100% te halen.
Overigens voor de mensen die de tweede missie van Dwayne al gedaan hebben, er gebeurde toch iets grappigs waarvan ik nu wel wil weten of dat random was of niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:06 schreef PirE het volgende:
[..]Dat is ook gewoon scripted, en dergelijke dingen komen in meerdere missies voor, lijkt me duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:06 schreef PirE het volgende:
[..]ik had dat toen ik in een heli vloog, en toen ik met een vrachtwagen vol explosieven reed. Belde roman mij op om te gaan drinken, niko zei dat het op dit moment niet zo verstandig wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kan ik die ongeveer vinden, heb al lopen zoeken, maar waarschijnlijk kijk ik er overheen en Liberty City is best groot als je iets zoektquote:Op maandag 5 mei 2008 02:35 schreef merino het volgende:
waarom staat er bij de enige ingame autodealer alleen maar Turismo's. Die rijden overal al rond
Inderdaad, was makkelijker dan ik had gedachtquote:Op zondag 4 mei 2008 23:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Die is zo simpel, was maar een kwart van me body armor kwijt
De besturing van de wagens ben ik ondertussen wel al gewend en die bevalt me goed.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:31 schreef DSS24 het volgende:
En die auto's rijden stuk voor stuk zwaar KUTHet gaat allemaal niet meer zo lekker snel, GTA-style.
Even een samenvatting:quote:Op maandag 5 mei 2008 11:54 schreef Survivalism het volgende:
Wat ik dan wel erg spijtig vind is dat ze aan keuze erg beperkt zijn gebleven bij deze GTA. Geen bloemen meer om iemand neer te knuppelen, geen dildo's, alleen een knuppel en een mes heb ik nog kunnen vinden. Wapenkeuze is dus al erg beperkt, savehouses zijn er niet veel van. (Ook al heb ik wel genoeg aan het aantal dat er nu is), en ook de auto's en motoren vallen mij erg tegen, ze hadden er best wel wat meer in mogen steken.
Toch jammer, maar het maakt de game zeker niet minder.
Is dat alleen aan story missions?quote:Op maandag 5 mei 2008 02:16 schreef Myers het volgende:
Net uitgespeeld, 40 uur totale speeltijd.
Viel me ook al op idd, auto's maken echt de meest abrupte beslissingen op de snelweg wat mij meestal mijn vers gespoten lak kostquote:Op maandag 5 mei 2008 12:44 schreef Sackboy het volgende:
Leuk dat de auto's nu richtingaanwijzers hebben bij de stoplichten, maar laat ze die dan ook gebruiken bij het wisselen van rijbaan op de snelwegHoogstirritant als je een rijtje auto's voorbij wilt sjezen en er duikt er ineens eentje voor je. Waar ik uiteraard noodgedwongen met hoge snelheid achterop klap..
Caps en video van de eerste 48 hidden packages:quote:Op maandag 5 mei 2008 13:18 schreef Cyberia18 het volgende:
De top 10 moeilijkste missies:
http://www.gamesradar.com(...)20080502142613814080
Pas op voor spoilers!
Wat vreemd, ik heb er 40 uur opzitten en die achievement heb ik ook niet gekregen?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Merkie het volgende:
Waarom heb ik de <30 uur achievement niet terwijl ik voor de laatste missie 28 uur en 40 minuten op de teller had staan? Misschien komt 'ie nog na de aftiteling.
Ik ben ook wel regelmatig gaan daten of met m'n homies iets doen. Doelloos door de stad lopen om te verkennen heb ik echter niet gedaan. Ik heb wel de tijd genomen voor veel missies omdat ik er echt niet tegen kan als ik iets opnieuw moet doen, de replay functie is in veel gevallen vrij waardeloos omdat je je bodyarmor en kogels kwijt bent, moet je dus weer eerst op zoek naar een wapenwinkeltje.quote:
Die <30 uur achievement krijg je als je de story missions binnen 30 uur uitspeelt.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Wat vreemd, ik heb er 40 uur opzitten en die achievement heb ik ook niet gekregen?
[..]
Ik ben ook wel regelmatig gaan daten of met m'n homies iets doen. Doelloos door de stad lopen om te verkennen heb ik echter niet gedaan. Ik heb wel de tijd genomen voor veel missies omdat ik er echt niet tegen kan als ik iets opnieuw moet doen, de replay functie is in veel gevallen vrij waardeloos omdat je je bodyarmor en kogels kwijt bent, moet je dus weer eerst op zoek naar een wapenwinkeltje.
Ik heb nooit gemerkt dat mijn kogels kwijt waren, dacht dat dat hersteld werdquote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Wat vreemd, ik heb er 40 uur opzitten en die achievement heb ik ook niet gekregen?
[..]
Ik ben ook wel regelmatig gaan daten of met m'n homies iets doen. Doelloos door de stad lopen om te verkennen heb ik echter niet gedaan. Ik heb wel de tijd genomen voor veel missies omdat ik er echt niet tegen kan als ik iets opnieuw moet doen, de replay functie is in veel gevallen vrij waardeloos omdat je je bodyarmor en kogels kwijt bent, moet je dus weer eerst op zoek naar een wapenwinkeltje.
Nee, ik werd weleens in het heetst van de strijd gegooid terwijl ik alleen voor m'n pistool nog wat kogels had. Maar zonder bodyarmor hoef je het sowieso niet te proberen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:14 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemerkt dat mijn kogels kwijt waren, dacht dat dat hersteld werd![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Alderney City vrijgespeeld, maar tot nu toe ben ik nog geen één Infernus tegengekomen, wat ik nogal vreemd vind. Komt die pas na een bepaalde missie vrij ofzo?
En waar ergens kan ik de derde autodealer vinden? Grotti (in Liberty City) en Auto Eroticar (in Alderney City) heb ik al gevonden.
Wat ik jammer vind aan deze GTA is dat ze een hoop auto's uit de vorige delen eruit hebben gehaald. Bijvoorbeeld: Club, Buffalo, Phoenix, Elegy, Flash, Jester, Uranus, Bullet, Cheetah, Euros, Super GT, etc. Dit waren toch wel vette auto's.
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Alderney City vrijgespeeld, maar tot nu toe ben ik nog geen één Infernus tegengekomen, wat ik nogal vreemd vind. Komt die pas na een bepaalde missie vrij ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
Ik heb er 1 bij de buurman gestolen van F, dure buurt, dure auto'squote:Op maandag 5 mei 2008 03:09 schreef merino het volgende:
ik zoek een Banshee. Mijne kwijt geraakt ivm heli ride met Brucie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...
Húh, ik ben zo vaak tegen gekomen dat de Ambulance ook gewone mensen helpen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:40 schreef Wootism het volgende:
Had pas geleden tijdens het cruisen een vrouw aangereden, dus ik denk laat ik de paramedics maar eens bellen voor de aardigheid.
5 sec later komen die knurften er met een rotvaart aanrijden en parkeren hun ambulance boven op die vrouw, stappen uit kijken rond en gaan rijden vervolgens weer weg.
De vrouw ligt inmiddels dood in een bloedvlek.....:{
Lees ik later in het boekje dat ze alleen voor Nico komen als hij gewond is, en niet voor andere mensen.
Beetje jammer...
De meeste autos zijn er wel. Cheetah heeft een andere naam. SuperGT heb je ook. Comet is een auto die lijkt op een Porsche. Er zijn er zoveel. Je moet alle 3 de steden unlocken en dan veel missions doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
En waar ergens kan ik de derde autodealer vinden? Grotti (in Liberty City) en Auto Eroticar (in Alderney City) heb ik al gevonden.
Wat ik jammer vind aan deze GTA is dat ze een hoop auto's uit de vorige delen eruit hebben gehaald. Bijvoorbeeld: Club, Buffalo, Phoenix, Elegy, Flash, Jester, Uranus, Bullet, Cheetah, Euros, Super GT, etc. Dit waren toch wel vette auto's.
Snelste motor = NRG-900, maar die moet je vinden in de stad. In de 2e stad heb er veel van.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:55 schreef DSS24 het volgende:
Ik vind die Banshee echt bruut, met die vlammen uit de pijp.
Weet iemand waar ik de snelste motor kan halen?
Ah daar ben ik net beland dus zal even rondkijken!quote:Op maandag 5 mei 2008 16:08 schreef Discovered het volgende:
[..]
Snelste motor = NRG-900, maar die moet je vinden in de stad. In de 2e stad heb er veel van.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:56 schreef Discovered het volgende:
!!! HULP AUB !!!
!!! HULP AUB !!!
!!! HULP AUB !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Niet als je ze zelf belt...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:03 schreef Discovered het volgende:
[..]
Húh, ik ben zo vaak tegen gekomen dat de Ambulance ook gewone mensen helpen.
ik heb daar een heeeel mooi boek voor gekocht. 20 pleuro en je hebt alles handig in 1 boek staanquote:Op maandag 5 mei 2008 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Caps en video van de eerste 48 hidden packages:
http://www.gamesradar.com(...)-2008050210174578002
De overige 152 volgen nog.
Gamesradar
Die Banshee is wel heel bruut jaquote:Op maandag 5 mei 2008 14:55 schreef DSS24 het volgende:
Ik vind die Banshee echt bruut, met die vlammen uit de pijp.
Weet iemand waar ik de snelste motor kan halen?
uranus zit er wel in.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Static-NL het volgende:
[..]
uranus zit er wel in.
En veel van die namen zitten er niet in maar wel vergelijkbare autos met nieuwe namen.
spoiler van een beslissing tegen het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:36 schreef warchaser44 het volgende:
hoeveel missies moet je trouwens hebben voor 100% completion te kunnen krijgen
heb het spel net uitgespeeld en 94 missies gehaald staat er nu
dat vind ik raar wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
een random encounter is een blauw mannetje op je radar. als je daar naar toe gaat en tegen hem praat dan vraagt hij je of je iets voor hem kunt doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:49 schreef Myers het volgende:
Wat zijn die random encounters dan? Dat je gewoon rondloopt en ineens iemand tegen het lijf loopt die je iets te doen geeft? Ik heb dat in 40 uur tijd nog geen één keer meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik nooit gehad
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Uitgespeeld![]()
Na 33 uur, 62%.
Alleen die scene uit een van die eerste gameplayfilmpjes, waar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik nooit gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Wel?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:23 schreef davey579 het volgende:
Kun je trouwens ergens Armor kopen? In de gunshops is het niet te vinden?
het ligt gewoon vlak naast die gast die het verkoopt. tegenover de sniper rifles.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:23 schreef davey579 het volgende:
Kun je trouwens ergens Armor kopen? In de gunshops is het niet te vinden?
Ohquote:Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef Static-NL het volgende:
[..]
het ligt gewoon vlak naast die gast die het verkoopt. tegenover de sniper rifles.
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:26 schreef Def1987 het volgende:
Voor de mensen die gta4 al hebben uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:26 schreef Def1987 het volgende:
Voor de mensen die gta4 al hebben uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:36 schreef warchaser44 het volgende:
hoeveel missies moet je trouwens hebben voor 100% completion te kunnen krijgen
heb het spel net uitgespeeld en 94 missies gehaald staat er nu
dat vind ik raar wantMaakt niet uit, of je hem redt of niet, de game compenseert daarvoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders zou je hem opnieuw moeten uitspelen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Helaas, heb je dat niet meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:11 schreef Bastard het volgende:
Wat ik jammer vind, maar misschien komt het nog... dat er geen garage is.. dat vond ik in SaintsRow super, deur open en auto kiezen.. heb nu 2 parkeerplekken in de stad waar ik 4 auto's op kwijt kan. Wil een auto kunnen kiezen voor een missie .
Bij mij was het toen ik playboy leerde kennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:26 schreef don_marco het volgende:
Wanneer gaat het 2e eiland open ("Manhattan" zegmaar)?
Ben er nog niet zo heel lang mee bezig, maar ik vraag het me wel af, dat eiland lijkt me echt gruwelijk vet
rond 20 procentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:26 schreef don_marco het volgende:
Wanneer gaat het 2e eiland open ("Manhattan" zegmaar)?
Ben er nog niet zo heel lang mee bezig, maar ik vraag het me wel af, dat eiland lijkt me echt gruwelijk vet
Heb je serieus 20 euro uitgegeven aan een boek met verborgen ongein?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik heb daar een heeeel mooi boek voor gekocht. 20 pleuro en je hebt alles handig in 1 boek staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |