Wennie, gefeliciteerd met je zoon!

En mooi dat ie zo'n trotse broer heeft!
Mijn oma heeft ook een stuk of 12 (13

) kinderen gekregen. Mijn vader zei altijd over haar: "Het was net een bus; er zat altijd volk in!"

Ik moet zeggen dat ik me de afgelopen 4 jaar ook wel een beetje zo voel! Ben vanaf begin april óf zwanger, óf borstvoedend, óf allebei...
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:50 schreef Vlindur het volgende:Mijn tante zegger is ook op 30 april geboren en heet Sander omdat ze geen naam voor hem wisten...
As for as i know heb je 9 maanden de tijd om een naam te bedenken!
Ehm...
De eerste 3 telefoontjes die we na de geboorte van Randy hebben gepleegd, wisten we zijn naam ook nog niet zeker!

We twijfelden nog tussen 2. De meisjesnaam waren we meteen overeens en die hebben we dan ook bewaard voor Tinka.
En nu? We HADDEN een meisjesnaam, maar die komt ineens teveel in onze omgeving voor...

Wel een 2e naam-optie. Maar een jongensnaam... pfff! We hadden er 2, maar ik heb vandaag besloten dat ik het allebei niets vind, de ene lijkt teveel op Randy bedacht ik ineens en de ander 'klikt' nog steeds niet!

En ik mag vanaf morgen bevallen, dusseh... Heb mijn man al gezegd dat ik vanavond ECHT over namen wil beslissen, maar nu is hij er niet...