ze zit die tekst hardop voor te lezen, is niet de bedoelingquote:Op zondag 4 mei 2008 10:33 schreef AnTjUh het volgende:
amanda moet voor de verandering weer eens dr scchhmmoel houden
Jaap gebruikt altijd een wachtwoord, hoe komen ze hier dan aan?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:33 schreef Marrije het volgende:
Het is een tekst van Jaap?
Brian zegt net 'hier moeten we op inspelen'.
geen idee, van foto's kijken was het opeens een tekstbestand lezenquote:Op zondag 4 mei 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap gebruikt altijd een wachtwoord, hoe komen ze hier dan aan?
Brian is handig met computers...zijn volgens mij brieven van Jaap aan Cora ofzo. Maar staat dus vol met plannen in ieder geval en hoe alles heeft uitgepakt.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap gebruikt altijd een wachtwoord, hoe komen ze hier dan aan?
Brieven zijn nog steeds PB, dat die rat aan het hacken is vind ik schandalig en de FEBO grijpt niet in. Wat een amateurs achter.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:38 schreef T-lex het volgende:
Brian is handig met computers...zijn volgens mij brieven van Jaap aan Cora ofzo. Maar staat dus vol met plannen in ieder geval en hoe alles heeft uitgepakt.
Sommige bestanden kan hij niet openen, daar baalt hij van. Ik vind dit echt niet kunnen.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:38 schreef Marrije het volgende:
Het lijkt er toch op BQ dat Brian een wachtwoord gebruikt inderdaad.
Ze doen er toch niks mee...quote:Op zondag 4 mei 2008 10:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brieven zijn nog steeds PB, dat die rat aan het hacken is vind ik schandalig en de FEBO grijpt niet in. Wat een amateurs achter.
Kom op T-lex, dit kan gewoon niet wat die 2 aan het doen zijn. Daarom zeg ik, amateurs achter GVD.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:42 schreef T-lex het volgende:
Ze doen er toch niks mee...![]()
En de FEBO kan niet ingrijpen...want er is blijkbaar niemand.
Brian zei wel 'hier moeten we op in spelen', ik ben benieuwd waar dat over ging.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze doen er toch niks mee...![]()
En de FEBO kan niet ingrijpen...want er is blijkbaar niemand.
Amanda wilde zonet al naar bed, maar ze moeten de tekstballonnetjes nog even afmaken. En eigenlijk ook nog spullen uit de fitnessruimte halen maar of ze dat nog gaan doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:48 schreef AnTjUh het volgende:
tis wel echte terror hoor!!!!
100%
wel om te lachen ja
en vanmiddag dehelle middag weer slapen
amanda zit nu al steeds te geeuwen
dat zal wel over de medicatie gaan van brajenquote:Op zondag 4 mei 2008 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik hoorde iets in de trant van 'hij kon niet zolang zonder'?
wat een viezerik gewoon in een ander zijn documenten zitten en achter keurt alles goed.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:38 schreef Marrije het volgende:
Brian blok wat tekst: kijk eens
Amanda: oooh. . .hij kan goed schrijven hoor
Brian: ik had niet door dat hij dat had geschreven
Amanda: ja toen met die ruzie
het valt ook niet mee als je normaal zondag om 4 uur pas begint en dan moet je nu ineens voor 12 uur aanwezig zijn!!quote:Op zondag 4 mei 2008 11:39 schreef T-lex het volgende:
WTF..ze moeten dus gewoon wachten tot 12:30 met de gewichten verstop actie.
Anders staat het niet goed op beeld. Lekker geregeld FEBO.
Dat is de hele insteek..Huub z'n ego strelen en ondertussen Claire die het toch niet zo heel cool gaat vinden.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:33 schreef AnTjUh het volgende:
huub gaat ze eigen rot lachen als hij het ziet als het klaar is
hij is toch zo trots op wat hij allemaal heeft uitgespookt in het huis
Dacht dat jij ging zonnen BQ..quote:Op zondag 4 mei 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft dit duidelijk vaker gedaan.
Brian: Geschiedenis wissen, Onlangs geopend wissen. Vuile sneak is het ook.
Dat vind ik dan wel weer logisch, dat ie alles wist.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft dit duidelijk vaker gedaan.
Brian: Geschiedenis wissen, Onlangs geopend wissen. Vuile sneak is het ook.
Wat nou koffie halen?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:45 schreef Marrije het volgende:
Vind ik dus ook een waarschuwing waard, dat communiceren via kladblok, maar t-lex heeft vast gelijk, achter zit niet op te letten. Koffie aan t halen ofzo.
Misschien heeft Jaap vergeten de beveiliging aan te zetten van zijn documenten. Dan is het lezen van die brieven toch geen persoonlijk bezit? Als Brian die brieven heeft geopend terwijl ze zijn beveiligd is hij natuurlijk wel in overtreding en dat zal dan bestraft moeten worden.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:51 schreef trettie het volgende:
[..]
Wat nou koffie halen?
Zij mogen dit gewoon !
zij zijn de kindjes van God!
En de Febo moest eens durven in te grijpen of te straffen, dan gaan ze gewoon weg!!!!!!
Dus laat ze gewoon de lieverdjes!
Communiceren via Kladblok vind ik niet leuk, dat moet niet mogen, niemand. Ook Jaap nietquote:Op zondag 4 mei 2008 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, 't gaat wel weer lekker hier.....not. Amanda en Brian doen helemaal niets fout. Jaap schrijft ook wel eens wat op voor een ander. Huub wacht ook wel eens op het moment dat er geen camera op hem gericht is. Hoop infantiele dramatiek hier weer om niets....enkel omdat ze de naam Brian en Amanda dragen....'t gaat weer een fijne streamdag worden zo.... NOT
Af en toe even checken hè?quote:
gisteravond zei ze nog dat ze dr gympies zou klaar zetten.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:05 schreef T-lex het volgende:
Amanda sluipt op d'r hakken de trap op richting de fitness...handige schoenen keuze.
Enige handigheid en tact valt van Amanda niet te verwachten........quote:Op zondag 4 mei 2008 12:05 schreef T-lex het volgende:
Amanda sluipt op d'r hakken de trap op richting de fitness...handige schoenen keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |