Inderdaad niet slim van die regie. Ze missen zowaar een deel van een verhaallijn op deze manier.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Voorlopig wel in ieder geval...GVD wat een blunder dit.
Ja, en het is toch niet dat ze dit niet aangekondigd hadden. Lig hier niet voor niks met m'n laptop in bed.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad niet slim van die regie. Ze missen zowaar een deel van een verhaallijn op deze manier.
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, en het is toch niet dat ze dit niet aangekondigd hadden. Lig hier niet voor niks met m'n laptop in bed.
BEELD! Ze zijn ingeligt dat er maar 1 iemand achter is en ze dus niet op beeld waren.
Is voor een fotoboekje van het vrijgezellenfeest voor H&C die ze gaan geven na het Guinness Book verhaaltje. Een soort reminder voor Claire in de vorm van een huwelijkscadeautje.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:08 schreef Marrije het volgende:
Ok, er is een foto uitgekozen. Als ik het goed zag een foto van Huubmet een blinddoek voor op een stoel met een stripper bovenop hem. Komt daar nou een fotoballon bij met 'langszittende miljonair in dgk'?
En wat is dit nou weer? Een SL?
Aha, nou, ben benieuwd.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is voor een fotoboekje van het vrijgezellenfeest voor H&C die ze gaan geven na het Guinness Book verhaaltje. Een soort reminder voor Claire in de vorm van een huwelijkscadeautje.
Ja maar kunnen ze niet beter wat haast maken met hun plannen?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:19 schreef T-lex het volgende:
Ze kijken nu foto's van koninginnendag...best leuke foto's.
ze willen wel maar kunnen / weten niet wat 100%quote:Op zondag 4 mei 2008 10:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar kunnen ze niet beter wat haast maken met hun plannen?
Ze moesten zowiezo een uur wachten tot er meer mensen waren achter om alles behoorlijk in beeld te brengen.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar kunnen ze niet beter wat haast maken met hun plannen?
en ik hoorde iets in de trant van 'hij kon niet zolang zonder'?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:24 schreef T-lex het volgende:
Brian schrijft ff iets in kladblok naar Amanda over de koninginnendag.
Gaat over het drinken of drugs gebruiken van Huub op die dag volgens mij...hij zegt daarvoor het mocht niet van DV! en Amanda zegt...hij heeft die dingen wel is eerder hier gebruikt ofzo.
tuurlijk en hyper de pyper brian die dag ...................heeft niks gehadquote:Op zondag 4 mei 2008 10:24 schreef T-lex het volgende:
Brian schrijft ff iets in kladblok naar Amanda over de koninginnendag.
Gaat over het drinken of drugs gebruiken van Huub op die dag volgens mij...hij zegt daarvoor het mocht niet van DV! en Amanda zegt...hij heeft die dingen wel is eerder hier gebruikt ofzo.
wat een amateursquote:Op zondag 4 mei 2008 10:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze moesten zowiezo een uur wachten tot er meer mensen waren achter om alles behoorlijk in beeld te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |