vond ik ook.quote:
dat was al langer duidelijk(zie de filmpjes over gesloopte deuren maar!)quote:Op zondag 4 mei 2008 03:14 schreef miesy het volgende:
[..]
vond ik ook.
en dt de pammetjs niet voldoende helpen is ook wel duidelijk.
Ze komt meestal voor bij kinderen en adolescenten, vooral tijdens stressperioden. Het isquote:Op zondag 4 mei 2008 03:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat in de aandoening doet je denken aan Brian
Oké, hij heeft een tic, en van welke ziekte?quote:Op zondag 4 mei 2008 03:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ze komt meestal voor bij kinderen en adolescenten, vooral tijdens stressperioden. Het is
op dat moment gewoon een tic. Maar deze ziekte van psychologische oorsprong kan
ook tijdens de volwassen leeftijd blijven duren.
als je perse wilt weten,vooral dit bovenstaande stukje!![]()
hij heeft meerdere tic`s dus dit zou er zomaar eentje van kunnen zijn.
weet jij het ,dan weet ik het??quote:Op zondag 4 mei 2008 03:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oké, hij heeft een tic, en van welke ziekte?
Gewoon een rare tic?quote:Op zondag 4 mei 2008 03:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oké, hij heeft een tic, en van welke ziekte?
tja mijns inziens heeft brian meerdere tic`s waaronder: zichzelf slaan,agressie probleem,stuiptrekkingen,narcistisch gedrag...dus zou mij niet verbazen als in tijden van stress haren trekken er ook bij zou horen.quote:
Ja geen wonder dat ze sterft van de jeukquote:Over haar haren wassen:
Brian: je moet zorgen dat het witte spul op je hoofdhuid komt.
Je moet je haren wassen, tot de basis aan toe.
Amanda denkt dat ze dan haar haren verbrand.
Nee hoor, absoluut niet, maar het is niet zo dat ie eraan trekt, maar er tegenaan tikt.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:57 schreef miesy het volgende:
[..]
![]()
niet mijn ding hoor, friemelen aan een paardepik.
maar ja, gezien de reactie van sommige is het misschien toch heel normaal
Whahaha denkt ze dat echt? Zo ken ik iemand die bang is dat ze pukkeltjes op haar tong krijgt als ze op dinsdag vlees eet (had meer een religieuse achtergrond maar net zo'n domme gedachte)quote:Over haar haren wassen:
Brian: je moet zorgen dat het witte spul op je hoofdhuid komt.
Je moet je haren wassen, tot de basis aan toe.
Amanda denkt dat ze dan haar haren verbrand.
Tikken, friemelen, gewoon eraan zitten, en er zelf stupide bij hinniken, not done, gewoon simpelweg not done.quote:Op zondag 4 mei 2008 08:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, absoluut niet, maar het is niet zo dat ie eraan trekt, maar er tegenaan tikt.
Ook goedemorgen!
Dat zeg ik toch ook, absoluut niet normaal, maar er is simpelweg wel een verschil tussen trekken of een tikje er tegenaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 08:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tikken, friemelen, gewoon eraan zitten, en er zelf stupide bij hinniken, not done, gewoon simpelweg not done.
Wij hebben zelf paarden en mocht ik iemand op dit soort ongein betrappen bij een van onze beesten trap ik hem lens.
Nou dat ook weer niet want ik heb totaal geen agressie in me, maar ik trap hem/haar verbaal lens
Mag ik?quote:Op zondag 4 mei 2008 09:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En let op, vandaag niet aan piemeltjes en/of doosjes zitten zonder het te vragen aan de eigenaar m/v
Voorlopig wel in ieder geval...GVD wat een blunder dit.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:54 schreef Marrije het volgende:
Dat wilde ik net zeggen, wij gaan toch niet naar een slapende meute kijken als er leven in de brouwerij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |