ze zit die tekst hardop voor te lezen, is niet de bedoelingquote:Op zondag 4 mei 2008 10:33 schreef AnTjUh het volgende:
amanda moet voor de verandering weer eens dr scchhmmoel houden

Jaap gebruikt altijd een wachtwoord, hoe komen ze hier dan aan?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:33 schreef Marrije het volgende:
Het is een tekst van Jaap?
Brian zegt net 'hier moeten we op inspelen'.

geen idee, van foto's kijken was het opeens een tekstbestand lezenquote:Op zondag 4 mei 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap gebruikt altijd een wachtwoord, hoe komen ze hier dan aan?

Brian is handig met computers...zijn volgens mij brieven van Jaap aan Cora ofzo. Maar staat dus vol met plannen in ieder geval en hoe alles heeft uitgepakt.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap gebruikt altijd een wachtwoord, hoe komen ze hier dan aan?

Brieven zijn nog steeds PB, dat die rat aan het hacken is vind ik schandalig en de FEBO grijpt niet in. Wat een amateurs achter.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:38 schreef T-lex het volgende:
Brian is handig met computers...zijn volgens mij brieven van Jaap aan Cora ofzo. Maar staat dus vol met plannen in ieder geval en hoe alles heeft uitgepakt.

Sommige bestanden kan hij niet openen, daar baalt hij van. Ik vind dit echt niet kunnen.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:38 schreef Marrije het volgende:
Het lijkt er toch op BQ dat Brian een wachtwoord gebruikt inderdaad.

Ze doen er toch niks mee...quote:Op zondag 4 mei 2008 10:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brieven zijn nog steeds PB, dat die rat aan het hacken is vind ik schandalig en de FEBO grijpt niet in. Wat een amateurs achter.

Kom op T-lex, dit kan gewoon niet wat die 2 aan het doen zijn. Daarom zeg ik, amateurs achter GVD.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:42 schreef T-lex het volgende:
Ze doen er toch niks mee...
En de FEBO kan niet ingrijpen...want er is blijkbaar niemand.

Brian zei wel 'hier moeten we op in spelen', ik ben benieuwd waar dat over ging.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze doen er toch niks mee...
En de FEBO kan niet ingrijpen...want er is blijkbaar niemand.

Amanda wilde zonet al naar bed, maar ze moeten de tekstballonnetjes nog even afmaken. En eigenlijk ook nog spullen uit de fitnessruimte halen maar of ze dat nog gaan doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:48 schreef AnTjUh het volgende:
tis wel echte terror hoor!!!!
100%
wel om te lachen ja
en vanmiddag dehelle middag weer slapen
amanda zit nu al steeds te geeuwen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |