Vervolg van:
[COS#3648] StopkontaktBrian hing met een werkende föhn boven Jaap's badwater om hem over te halen om de troep in de Chill op te ruimen.
![]()
Mazaru
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:[..]
Jaap had een date met Ricardo.
Daarbij hebben ze een slagveld gemaakt van de chill.
Jaap zat onder de smurrie, en ging in bad liggen.
Rat wou dat Jaap de chill op ging ruimen.
Hij ging toen met die föhn
die in het stopcontact zat, en aan stond!!! boven het bad zwieren met de mededeling dat hij wou dat Jaap de chill ging schoonmaken.
Jaap zei toen dat hij de chill ging schoonmaken, toen stopte die rat met zwaaien.
quote:
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:En het prinsesje maar wachten op haar prince charming waar Huub zo verliefd op is.
![]()
Chufi
Terrorgedachtes
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:15 schreef Marrije het volgende:Ze willen naast het saboteren van de sauna en de computers ook de fitness aanpakken, onderdelen die Jaap nodig heeft weghalen. En ze willen met lippenstift op de deur van Huub kladderen, maar dat vinden ze ook een goede grap voor Jaap -wel zonde van mn lippenstift zegt Amanda, maar ok.
En als Jaap dan helemaal gefrustreerd vraagt wat ie nu toch moet zonder computer, sauna en fitness: de chill opruimen.
quote:
De terrorplannen bevallen hem
Ze mag hem zoenen
![]()
Jaap is echt groot
![]()
Brian in opperste paraatheid, want hij denkt dat Jaap hen volgt,
amanda luistert gewillig.
![]()
![]()
Jaap spreekt ze toe over maandag, hij is er niet te beroerd voor en begrijpt ze wel.
Hij zal zorgen dat alles voor 5 uur geregeld is.
Brian: we hebben er nu al last van en we hebben er last van dat het stinkt in de Chill.
Brian: Jij slaapt boven en wij hebben zuurkoollast
![]()
Jaap wil nog 1 dingetje bespreken maar niet hier.
Brian: ok dan gaan we naar het kantoor.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:30 schreef Marrije het volgende:Jaap wil niet afgeluisterd worden en neemt Brian en Amanda mee naar kantoor. . .hij vindt het top dat ze hun eigen ding doen. Hij vraagt nu aan B&A of Huub het wel kan hebben wat Jaap aan het doen is.
Amanda: nee want Huub begon meteen 'haal je hier nou 1 miljoen euro mee?'
Jaap wil evalueren: er gebeurt vanalles en je hebt je eigen ding daarin, tv minuten enzo.
Maar kan Huub het wel hebben?
Amanda: haalt Huub hier een miljoen euro mee binnen?
Het is jaloezie van Huub.
Brian:
ik kom binnen en het is mijn eigen creativiteit wat ik eraan geef
![]()
Jaap loopt weg
en Brian zegt tegen Amanda dat het niet slim is om het nu op camera te doen.
Brian:
Het is een slap aftreksel dat Huub meesukkelt 
Brian wil graag sumoworstelen en met spandoeken werken.
Big Boss vindt het een beetje Feyenoordstijl.
Brian wacht op de foto's van de party.
Jaap: die stijl van Jensen, dat sneaky is niet mijn stijl.
Brian: Jensen, Jensen Jensen, Huub is het spartelende jochie dat er niet uit komt.
Brian: Jaap zei al ook dat Huub zijn kop moet houden bij Jensen.
We zetten hem wel voor schut.
Als je eerlijk vraagt aan Huub wat er uit hem is gekomen de laatste tijd, dan is het niks.
Jaap praat over het guiness book of Records.
Brian: het gaat over het fysiek uitschelden van mijn moeder en broer.
Buddha spreekt tegen zijn onderdanen.
![]()
Jaap: als je maar wat doet, kan er altijd geknipt en geplakt worden.
Brian:hij is zijn creativiteit kwijt, hij zit alleen maar de schaken en kijkt naar zijn ringvinger en: Woeweg.
Amanda: als 1 van ons een interview doet, dat gaat hij helemaal stuk van binnen.
Brian: snap je dan dat negatieve praatje van hem.
Kaal plekje wordt groter
![]()
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:[..]
Na de terror van vanavond kwam hij ook al jaloers binnen met zijn "Hier win je geen miljoen mee, wat wil je hiermee bereiken".
Huub is jaloers is Jaap, dat soort dingen ziet Brian goed.
Brian: het is afkraak dit en afkraak dat.
Ik zie alleen maar afgunst
![]()
Amanda: ja
Jaap: ik laat me niet inmaken door een half discommunicerende Huub.
Zie ik spoken?
Amanda: intimidatie door Huub.
![]()
Ondertussen
![]()
![]()
![]()
Caro's song
Kleine hint naar een womanizer&een mooie vrouwBrian over zijn verjaardag op 14 april kan er niet bij dat Huub zijn verjaardag gaat verzieken om iets te ontlokken.
Je deed natuurlijk niets op de bruiloft
![]()
Brian: ff check check en dubbel check op de plannen...
Amanda: mag ik een rood wijntje

quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:11 schreef Spaarne het volgende:Volgens mij wordt het weer een actie van niks morgen. Met een roze lintje. En A. wil nog een wijntje. Enfin, same old story: veel praten over plannen van niks, praten over Huub, Huub en Huub. Amanda drinkt een wijntje. Brian vindt zichzelf weer geweldig. Amanda vindt dat ook. En dan straks weer de endeldarm verkennen.
Kennelijk gaan ze wat verstoppen:
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef Peter6000 het volgende:Ik begrijp het plan niet helemaal, fitnessmaterialen verstoppen: daar pak je Huub toch niet mee?
Die sport heel weinig.
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:22 schreef Marrije het volgende:[..]
en niet te vergeten het saboteren van de computers en sauna (ook acties tegen Jaap)
Brian: tutututu, gewoon op de pc foto's selecteren en op die ballonnen de prints zetten.
Amanda: kan je dat allemaal?
Brian: dat was mijn werk.
We vullen de kruiwagen en die moeten we wegrijden.
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:24 schreef Peter6000 het volgende:[..]
Volgens mij is het niet zo praktisch balonnen in een kruiwagen te vervoeren.
Dit ivm wegwaaigevaar.

Brian: dan pakken we Jaap terug met het Amandagebeuren.
Amanda: maar de streamers?
brian: dat maakt niet uit, dan gebeurt het op een spoofplek.
Amanda: nou schat dan gaan we op bed liggen.
Brian: nee we kunnen niet op bed liggen, want we moeten de foto's uitprinten.
Amanda: ja?
Brian: begrijp je dat?
Amanda: ja, uh uh
Brian: dat plastificeren kost ook veel tijd.
amanda: uhuh uhm
Aman snapt er helemaal niks van 
Brian: je moet goed onthouden 15 mei, alle documenten maken
Over haar haren wassen:
Brian: je moet zorgen dat het witte spul op je hoofdhuid komt.
Je moet je haren wassen, tot de basis aan toe.
Amanda denkt dat ze dan haar haren verbrand.
![]()
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:24 schreef Disana het volgende:Hoe weten Brian en Amanda dat er op 15 mei 'geschiedenis dingen' worden gevraagd? Ze gaan er zoveel mogelijk van opschrijven.
Beequeen schreef vanmiddag al zoiets als dat ze naar achter moesten voor een DGK quiz. Zo wordt het wel erg gemakkelijk om straks gerichte vragen te stellen alnaargelang de redactie weet dat Brian en Amanda de antwoorden weten.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:[..]
Ze moeten een voor een naar achter en een soort quiz doen. Er worden vragen gesteld over wat er allemaal heeft plaatsgevonden in dat hok.
Handig voor Brian en Amanda, die krijgen tijdens de halve finale dus vragen die ze goed weten te beantwoorden.
Huub heeft weer eens niks in de gaten.

Brian:
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:24 schreef Prospera het volgende:Brian: ik heb nog heel veel uitspraken van Huub die hij heeft gedaan.
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:31 schreef Disana het volgende:[..]
Maar als wat beequeen vanmiddag schreef klopt, dan weet de redactie al wat ze die twee kunnen vragen. Dat bedoel ik. Dan kan er wel een notaris bij zitten, maar dat ze de antwoorden dan al weten, dat weet zo'n man dan niet.
Als het inderdaad een DGK geschiedenis quiz wordt, is de kans inderdaad aanwezig dat Claire verliest.
Dit is de COS en we houden van elkaar ondanks alles
[ Bericht 49% gewijzigd door Prospera op 04-05-2008 01:43:58 ]