Teeering, als er iemand uren spendeert aan het zwartmaken van 1 iemand dan is het Brian welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Brian: het is Huub's stijl altijd geweest om mensen zwart te maken en te intimideren.
[ afbeelding ]
Als daardoor de pruik van Amanda's hoofd smelt, mag je het van mij hopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Is het erg vals van me dat ik zit te hopen op een steekvlam waardoor dat dekentje ineens volop in de hens staat?![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, alles met een knipoog toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Is het erg vals van me dat ik zit te hopen op een steekvlam waardoor dat dekentje ineens volop in de hens staat?![]()
[ afbeelding ]
Daar hebben ze de tentjesmomenten voor?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:56 schreef JackyO het volgende:
[..]
En Brians gedrag naar Amanda mag ook al niet op tv, lastig hoor als je Flens bent.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben ook partijdig... ik vind Jaap in het algemeen niet leuk. Hij is te vaak nep en gemaakt. Zeldzaam dat je de mens Jaap mag zien. Het is de parasiet van DGK... teert op een ander zijn gevoel. Neemt maar geeft niet.
Dit is geen TV, dit is leedvermaak.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, iedereen heeft de streams weer op Brian en Amanda, en maar klagen dat ze geen televisie maken.
heul nietquote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, iedereen heeft de streams weer op Brian en Amanda, en maar klagen dat ze geen televisie maken.
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer, Peter, dat je alle users over één kam scheert. Ik heb leukere en rakere commentaren van je gezienquote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Nee hoor Ik luister naar de muziek die Huub en Claire draaien... en soms verblijdt Huub me door een paar nootjes mee te zingen.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Huub anders nooit in zo'n enge mouwloze blouse lopen met slagerspet.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:07 schreef JackyO het volgende:
brian; het gaat om broodjes smeren ,het gaat om mij kopieren met mijn dress style....
Ook leuk: Brian: "Huub kan er niet tegen om belachelijk gemaakt te worden."quote:Op zondag 4 mei 2008 00:07 schreef ruby het volgende:
Huub is geobsedeerd door Brian... Woehaha, what a joke.
Nee Huub heeft nog iets van stijl.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zie Huub anders nooit in zo'n enge mouwloze blouse lopen met slagerspet.
Dat was zonder Jensen toch ook wel duidelijk?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Na gisteren Jensen gezien te hebben zie ik het erg helder: Huub en Claire is nepliefde.
Brian was de eerste rat ter wereld die een overhemd met stropdas droeg. Echt waar.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:07 schreef sander-3 het volgende:
Brian doet net alsof hij het patent heeft op een overhemd en stropdasIdioot..
vreemd..... hij moest net ff kijken in de private; want daar zaten er toch echt 2 te zoenen.... en hoe bizar....... Brian zat niet in het shot.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:08 schreef Spaarne het volgende:
Amanda en Brian vinden Huub nog steeds obsessed. En nu kussen H en C juist niet meer OMDAT B en A er aan komen. Gistereren was het nog andersom. Nou, ik kan hier niet meer naar luisteren hoor - tot morgen.
hier ook..... Huub draaide (voor de verandering) echt lekkere muziekquote:Op zondag 4 mei 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
WTF.... zit ik lekker te relaxen op de muziek die H en C draaien en weg streams.... zie ik plots dat die andere vier ook nog in de villa wonen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Na gisteren Jensen gezien te hebben zie ik het erg helder: Huub en Claire is nepliefde.
Het is inderdaad nogal ziekelijk allemaal. Maar goed, ik kom ook maar net aanwaaien dus ik kan dit domme geneuzel nog wel even aan......denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:09 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ook leuk: Brian: "Huub kan er niet tegen om belachelijk gemaakt te worden."
Over spiegelen gesproken. Ik trek het écht niet meer
Daar z'n we weer.... mag ik deze dans van u ...?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
hier ook..... Huub draaide (voor de verandering) echt lekkere muziek
Sterkte. Ik ga de honden laten lopen.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad nogal ziekelijk allemaal. Maar goed, ik kom ook maar net aanwaaien dus ik kan dit domme geneuzel nog wel even aan......denk ik.
Schaam je niet, ik hoor het al een tijdje aan en kan er op zich ook nog wel een paar uur naar luisterenquote:Op zondag 4 mei 2008 00:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad nogal ziekelijk allemaal. Maar goed, ik kom ook maar net aanwaaien dus ik kan dit domme geneuzel nog wel even aan......denk ik.
Ach anders kijk je morgen... dan is de herhaling.... en overmorgen... en overovermorgen... gewoon doseren met 5 minuutjes per dag.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Laat me raden: B en A bedenken een plan?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp het plan niet helemaal, fitnessmaterialen verstoppen: daar pak je Huub toch niet mee?
Die sport heel weinig.
Hoop doet leven. Je hoopt op betere tijden, maar ja.....quote:Op zondag 4 mei 2008 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach anders kijk je morgen... dan is de herhaling.... en overmorgen... en overovermorgen... gewoon doseren met 5 minuutjes per dag.
het gaat in deze om Jaap, ja, voor de verandering omdat ie de chill niet wil opruimenquote:Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp het plan niet helemaal, fitnessmaterialen verstoppen: daar pak je Huub toch niet mee?
Die sport heel weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |