Want hij zegt al zo weinigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:50 schreef mootie het volgende:
Brian: Amaahan! Ik wil zeggen wat ik wil zeggen!
Jaap is zwak als hij met B en A speelt, zijn terror is dan ook nooit echt lollig.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:50 schreef Varen het volgende:
Ik ben partijdig, oke, maar ik vind Jaap niet leuk, als hij met B & A speelt
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
Huub en Jaap beginnen zich nu aan elkaar te irriteren. Jaap denk dat Huub het niet zo erg leuk vind dat Jaap TV maakt.
Ja Huub het is niet altijd jij die in de belangstelling staat, daar moet je echt mee leren omgaan. Misschien een Tip voor Bart.....
Dat is dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik zie alleen maar afgunst, afgunst, ik zeg altijd wat je zegt ben je zelf.
Wat een idioot.
Mooi zo, ik hoop dat ie met een bijna kale harses inclusief een paar verlaten haren de Kooi mag verlaten.quote:
En Brians gedrag naar Amanda mag ook al niet op tv, lastig hoor als je Flens bent.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:48 schreef Marrije het volgende:
Dat wat Brian zegt over Jaap en Huub zei ik vanmiddag (of gisteren?) in het algemeen, al dat geklets over camerastandpunten en andere technische details over de show wil ik helemaal niet horen, nog los van wat Brian zegt, dat het niet bruikbaar is voor de show.
Nee, ze gaan nog even over Huub pratenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:55 schreef Varen het volgende:
Gaan B & A nou nog terror op Jaap uit oefenen? Ik denk van niet![]()
![]()
Ik ben ook partijdig... ik vind Jaap in het algemeen niet leuk. Hij is te vaak nep en gemaakt. Zeldzaam dat je de mens Jaap mag zien. Het is de parasiet van DGK... teert op een ander zijn gevoel. Neemt maar geeft niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:50 schreef Varen het volgende:
Ik ben partijdig, oke, maar ik vind Jaap niet leuk, als hij met B & A speelt
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Brian: het is Huub's stijl altijd geweest om mensen zwart te maken en te intimideren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |