Teeering, als er iemand uren spendeert aan het zwartmaken van 1 iemand dan is het Brian welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Brian: het is Huub's stijl altijd geweest om mensen zwart te maken en te intimideren.
[ afbeelding ]
 Dat spiegelen is echt bloedirritant.
  Dat spiegelen is echt bloedirritant.

Als daardoor de pruik van Amanda's hoofd smelt, mag je het van mij hopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Is het erg vals van me dat ik zit te hopen op een steekvlam waardoor dat dekentje ineens volop in de hens staat?
[ afbeelding ]

Nee hoor, alles met een knipoog toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
Is het erg vals van me dat ik zit te hopen op een steekvlam waardoor dat dekentje ineens volop in de hens staat?
[ afbeelding ]

Daar hebben ze de tentjesmomenten voor?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:56 schreef JackyO het volgende:
[..]
En Brians gedrag naar Amanda mag ook al niet op tv, lastig hoor als je Flens bent.

Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben ook partijdig... ik vind Jaap in het algemeen niet leuk. Hij is te vaak nep en gemaakt. Zeldzaam dat je de mens Jaap mag zien. Het is de parasiet van DGK... teert op een ander zijn gevoel. Neemt maar geeft niet.

Dit is geen TV, dit is leedvermaak.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, iedereen heeft de streams weer op Brian en Amanda, en maar klagen dat ze geen televisie maken.

heul nietquote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, iedereen heeft de streams weer op Brian en Amanda, en maar klagen dat ze geen televisie maken.

quote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:

Jammer, Peter, dat je alle users over één kam scheert. Ik heb leukere en rakere commentaren van je gezienquote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:

Nee hoor Ik luister naar de muziek die Huub en Claire draaien... en soms verblijdt Huub me door een paar nootjes mee te zingen.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef Peter6000 het volgende:

Idioot..
 Idioot..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |