Ja ik lees terug dan mag datquote:Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef ColdFeet het volgende:
Je loopt hopeloos achter, PFSteer is een onvervalste metroseksueel. Of een uberseksueel, dat ben ik even vergeten
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je, and I'm proud of it, tegenwoordig. Ik vond het zelfs gewoon *fijn* om mijn pak aan te hebben gehad, vandaag.
Is niks mis meequote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je, and I'm proud of it, tegenwoordig. Ik vond het zelfs gewoon *fijn* om mijn pak aan te hebben gehad, vandaag.
duhude, didn't you hear me say: duhude?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Jij bent echt zo'n lekker verzorgde man, dat kan ik wel waarderen
Bij die vent van mij moet ik, als ik vind dat hij gezichtsverzorgingsproducten nodig heeft, ze zelf op hem smeren
Mja, verzorgd of niet, de meeste cremepjes waren al van mijn gezicht af gespoeld, want ik had het echt warm in het restaurant. Pas na een minuut of 10 stopte ik pas een beetje met zweten.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Jij bent echt zo'n lekker verzorgde man, dat kan ik wel waarderen
Bij die vent van mij moet ik, als ik vind dat hij gezichtsverzorgingsproducten nodig heeft, ze zelf op hem smeren
Dat is wel verslaafd eigenlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
dieetclubdames gemeet - gezellig! - en net met 5 mensen van stoel gewisseld omdat ze naast elkaar wilden zittenZit nu bijna in het midden op rij 4 dus ben er wel blij mee.
Erger dan naast een schoolklas zitten: naast een groep bejaarden.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat is wel verslaafd eigenlijkMaar wel gezellig!
Ja, dit was de laatste dans voor de pauze die ze vandaag deden, fantastisch.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben fan
Is die muziek een tango
of de tango, het klinkt zo bekend
Ik kijk ook nooit meer tv eigenlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:02 schreef Tezz het volgende:
En ik kijk nooit tv, werkelijk waar bijna nooit! Heb ik eens een tv-avondje gepland, is er geen reet op, bah.
deze?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dit was de laatste dans voor de pauze die ze vandaag deden, fantastisch.
Verano Portenas is een van de vier jaargetijden over Buenos Aires van Piazzolla. De andere drie zijn primavera, otoño en invierno Portenas.
Ik ben van nature heel wit/blank, verband zelden tot nooit en word héél langzaam bruin. maar ik kan wel heel erg bruin worden. Dan verbeeld ik mij altijd dat ik net Adriana Lima ben omdat ik ook groene ogen en bruin haar hebquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:56 schreef SHE het volgende:
Da's niet raar hoor Lein; bij ons ook zo.
Ik ben de donkere, maar ik heb dan ook de pigmenten van pappa. Ik word echt vies bruin.
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:23 schreef latislos het volgende:
[..]
duhude, didn't you hear me say: duhude?
Vraag even aan Octo hoe haar huid zo smetteloos kan blijven in die hitte en welk wondermiddel ze erop smeert?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Geef nou maar toe dat jij enkel metro-achtig bent omdat ik op vliegvelden in een impuls smeersels voor je koop.
Steer, ja, het was smorend heet... We zijn op een gegeven moment maar buiten gaan zitten
Dat dacht ik ook toen ik dat toevallig zagquote:Op zondag 4 mei 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jawohl aber Hitler die met een sehr Engels accent sprecht is toch een beetje ein vremdes gezicht. Hoewel het beter is dan Engels met een nepduits accent.
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag even aan Octo hoe haar huid zo smetteloos kan blijven in die hitte en welk wondermiddel ze erop smeert?
of misschien zweet ze gewoon niet?
Doe het zelf!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag even aan Octo hoe haar huid zo smetteloos kan blijven in die hitte en welk wondermiddel ze erop smeert?
of misschien zweet ze gewoon niet?
Zeg ik dan dat je dat moet? Ik heb het gewoon voor de netheid even bijgewerktquote:Op zondag 4 mei 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vragen naar iemand die er niet is![]()
![]()
Bijgelezen. *hik*
En Los : ik ga NIET, ik herhaal NIET, de OP steeds met al die linkjes doen en dezelfde plaatjes
ja ik ben ook aan het youtubenquote:Op zondag 4 mei 2008 01:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe het zelf!
PF, ik twijfel welk stuk van Piazzolla ik he mooist vind. Ik heb een brakke ouwe opname van Oda para un hippie op m'n podje, en die is geweldigMaar er is nog zoveel meer moois....
* ColdFeet struint youtube af op zoek naar die muziek....
Moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |