Zelfverheerlijkingquote:Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef SCH het volgende:
Een TT waarin de nacht van de popmuziek en de herdenkingsdag 4 mei zijn samengebracht op subtiele wijze - je moet het maar kunnen
Ik denk dat ik er later vandaag 2 minuten stil van zal zijnquote:Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef SCH het volgende:
Een TT waarin de nacht van de popmuziek en de herdenkingsdag 4 mei zijn samengebracht op subtiele wijze - je moet het maar kunnen
Het is juist goed Bos81, om je eigen vermogens op de juiste waarde te schatten en het gewoon hardop te durven zeggen als je weer een briljant moment hadquote:
Ik ben morgen in de sauna om 20.00. Denk dat ik maar een vlag halverwege mijn stokje hangquote:Op zondag 4 mei 2008 00:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er later vandaag 2 minuten stil van zal zijn
Kun je dat niet beter vandaag doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben morgen in de sauna om 20.00. Denk dat ik maar een vlag halverwege mijn stokje hang
Alles goed daar in Zuid-Amerikaquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef Jasza het volgende:
Ik krijg het shirt wat Montolivo donderdag aanhad binnenkort op de deurmat.
Ik heb het uiteraard aanstaan. Veel veel veel veel betere versie dan die ik 6 jaar terug live heb gezienquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:11 schreef Grulez het volgende:
tvp
Een shirt van een loser.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef Jasza het volgende:
Coolquote:Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef Jasza het volgende:
Afunados en Dylan Dog doen er "een moord voor"quote:
Me pa heeft zo zijn connecties met wat mensen daarquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
IJmond Popprijs ging helaas niet naar Chapter 9 Syndrome, de act die ik 'supporte', maar naar Bos-muziek. Ach, hij was ook de enige solist én de enige met wat rustigere liedjes. Dus bij voorbaat kansloos.
Maar het was wel leuk
Het heette Pound of iets dergelijks en volgens mij was het Metalcore of iets in die richting.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd welke act dat was en wat voor muziek ze maken.
Klopt.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:54 schreef borisz het volgende:
Pound zien we dan terug op beeckestijnpop
Niet slecht, maar ook niet helemaal de metal die ik het liefst hoor.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het heette Pound of iets dergelijks en volgens mij was het Metalcore of iets in die richting.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=203953889
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |