Zelfverheerlijkingquote:Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef SCH het volgende:
Een TT waarin de nacht van de popmuziek en de herdenkingsdag 4 mei zijn samengebracht op subtiele wijze - je moet het maar kunnen
Ik denk dat ik er later vandaag 2 minuten stil van zal zijnquote:Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef SCH het volgende:
Een TT waarin de nacht van de popmuziek en de herdenkingsdag 4 mei zijn samengebracht op subtiele wijze - je moet het maar kunnen
Het is juist goed Bos81, om je eigen vermogens op de juiste waarde te schatten en het gewoon hardop te durven zeggen als je weer een briljant moment hadquote:
Ik ben morgen in de sauna om 20.00. Denk dat ik maar een vlag halverwege mijn stokje hangquote:Op zondag 4 mei 2008 00:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er later vandaag 2 minuten stil van zal zijn
Kun je dat niet beter vandaag doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben morgen in de sauna om 20.00. Denk dat ik maar een vlag halverwege mijn stokje hang
Alles goed daar in Zuid-Amerikaquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef Jasza het volgende:
Ik krijg het shirt wat Montolivo donderdag aanhad binnenkort op de deurmat.
Ik heb het uiteraard aanstaan. Veel veel veel veel betere versie dan die ik 6 jaar terug live heb gezienquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:11 schreef Grulez het volgende:
tvp
Een shirt van een loser.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef Jasza het volgende:
Coolquote:Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef Jasza het volgende:
Afunados en Dylan Dog doen er "een moord voor"quote:
Me pa heeft zo zijn connecties met wat mensen daarquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
IJmond Popprijs ging helaas niet naar Chapter 9 Syndrome, de act die ik 'supporte', maar naar Bos-muziek. Ach, hij was ook de enige solist én de enige met wat rustigere liedjes. Dus bij voorbaat kansloos.
Maar het was wel leuk
Het heette Pound of iets dergelijks en volgens mij was het Metalcore of iets in die richting.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd welke act dat was en wat voor muziek ze maken.
Klopt.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:54 schreef borisz het volgende:
Pound zien we dan terug op beeckestijnpop
Niet slecht, maar ook niet helemaal de metal die ik het liefst hoor.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het heette Pound of iets dergelijks en volgens mij was het Metalcore of iets in die richting.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=203953889
Ik checkde de site even van beeckestijnpop. Ze hebben inmiddels All Missing Pieces & Claw Boys Clawquote:Op zondag 4 mei 2008 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt.
Chapter 9 Syndrome werd 4e en staat in juli op Young Art Circus Festival.
Klopt ja. AMP ben ik wel benieuwd naar, maar mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. CBC ken ik niet echt.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik checkde de site even van beeckestijnpop. Ze hebben inmiddels All Missing Pieces & Claw Boys Claw
aan de haak geslagen.
Gelukkig niet?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:16 schreef Messenga het volgende:
nieuwe van DJ Shog al gehoord, EC?
AMP is nog best lollig. CBC stonden er 20 jaar geleden alquote:Op zondag 4 mei 2008 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt ja. AMP ben ik wel benieuwd naar, maar mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. CBC ken ik niet echt.
Dat spreekt een groot deel van het publiek wel aan dus.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
AMP is nog best lollig. CBC stonden er 20 jaar geleden alzijn een stel ouwe lullen inmiddels.
Wacht maar tot Mess er straks uit vliegt met een 3 outer AA tegen KK en KJ door een K op de turn, na de river.quote:
Dat zou vette shit zijn manquote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wacht maar tot Mess er straks uit vliegt met een 3 outer AA tegen KK en KJ door een K op de turn, na de river.
Wel dankzij een 3outer backdoor straight flush ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wacht maar tot Mess er straks uit vliegt met een 3 outer AA tegen KK en KJ door een K op de turn, na de river.
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
[pokernerdmodus] Ik Beatje HU met alles wat je me kan lenen.[/pokernerdmodus]
Gekquote:Op zondag 4 mei 2008 13:57 schreef Jasza het volgende:
[..]![]()
Voor 1000 euro spelen?
Terugbetaling binnen 2 weken als je verliest graag
Ik ga ook niet voor 1000 spelen hoor, zou ziek zijn.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gek
Vannacht 50 dollar gewonnen in een SNG, ik doe graag rustig an
Wat speel jij dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor 1000 spelen hoor, zou ziek zijn.
Verschilt hoeveel geld ik on-line heb, hoogste wat ik ooit on-line heb gehad is 2000 euro ofzoquote:
Dat gepraat over Pokeren boeit je ook al niet?quote:
Had je niet 2 minuten eerder kunnen gaanquote:
Kijk eens naar bovenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:16 schreef borisz het volgende:
Er is iets dat bos wel intresseert.
BIER. Rondje graag
Toch mooi dat het alsnog gelukt isquote:Op zondag 4 mei 2008 11:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Me pa heeft zo zijn connecties met wat mensen daar![]()
Hij was paar maanden terug naar Florence, hadtie verteld hoe fanatiek Ajacied ik ben etc tegen die gasten.
Komtie terug:
Moet je nog een shirt of kaarten voor een wedstrijd van Fiorentina hebben![]()
Naja toen maar gezegd dat ik wel een shirt van Montolivo wil hebben, ze zeiden dat het dit seizoen lastig zou worden omdat hij vrij gewild is, maar tis toch gelukt![]()
Hij zou er ook nog iets opzetten als het goed is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ze zullen wel de hosanna dansen zo vlak na die 4-0 nederlaag.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:58 schreef Bos81 het volgende:
En Bayern Munchen is nu ook officieel kampioen
Stel de vraag maar hoor.Mensen uitlachen is iets wat ik zelden doe.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:16 schreef kleineschwester het volgende:
Mag ik in dit kwaliteitstopic ook nOOb vragen stellen ? Zonder dat jullie me uitlachen ?
Eerst neukenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:16 schreef kleineschwester het volgende:
Mag ik in dit kwaliteitstopic ook nOOb vragen stellen ? Zonder dat jullie me uitlachen ?
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:04 schreef kleineschwester het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Waar is de smurf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Ik wacht nog evenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stel de vraag maar hoor.Mensen uitlachen is iets wat ik zelden doe.
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:25 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ik wacht nog even![]()
m'n eerste vraag is: Ondanks dat ik de Play offs snap, ik niet kan begrijpen waarom en hoe 010 een beker heeft gewonnen, er blij mee is en wat het voor gevolgen heeft ?![]()
under constuctionquote:
Het bekertoernooi staat los van de competitie en het winnen er van levert een plaats op in het Uefacuptoernooi. Daarom zijn ze dus blijquote:Op zondag 4 mei 2008 19:25 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ik wacht nog even![]()
m'n eerste vraag is: Ondanks dat ik de Play offs snap, ik niet kan begrijpen waarom en hoe 010 een beker heeft gewonnen, er blij mee is en wat het voor gevolgen heeft ?
Maar das dus minder dan de CL ?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het bekertoernooi staat los van de competitie en het winnen er van levert een plaats op in het Uefacuptoernooi. Daarom zijn ze dus blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |