Ja, met dat snoer zo lekker los in de hand, ogenschijnlijk danquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, ik was al aan het terugzoeken omdat ik het had gemist. Ik kan mijn ogen werkelijk niet geloven, wat een stupide actie. En zoals hij erbij staat... alsof hij exact weet dat hij intimideert - alles voor de grap natuurlijk.
hahahahha dat is een goeie......dacht ik laatst aan de houding van het dekbed dat Huub hem bij Claire erin had hangen.....was het niet Huub zijn kont, maar Claire haar gezicht......Heb jij enig idee wat ze aan het doen waren? Misschien schaken onder het dekbedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat jij de standjes niet herkent aan de posities die men inneemt is niet mijn probleem
Mooi voorbeeld... ook al is het een grapje vraag jezelf eens af hoe je zoiets zou ervaren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit waar ik zit, ik zou doodsbang zijn. Hij heeft de draad ook maar tussen twee of drie vingers vast.
no waiquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:17 schreef rooie3 het volgende:
Stukje over Brian,dat hij de heleboel bij elkaar liegt.
Ik denk eerder aan dammenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
hahahahha dat is een goeie......dacht ik laatst aan de houding van het dekbed dat Huub hem bij Claire erin had hangen.....was het niet Huub zijn kont, maar Claire haar gezicht......Heb jij enig idee wat ze aan het doen waren? Misschien schaken onder het dekbed
Net zo iets dus als een mes op iemand zijn keel zetten, en zeggen dat je niet van plan was om te snijden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:21 schreef akveor het volgende:
Thanks Ruud.nl
[..]
Mooi voorbeeld... ook al is het een grapje vraag jezelf eens af hoe je zoiets zou ervaren.
Grapjes kunnen onbedoeld uit de hand lopen.. al was het je beste vriend....
En zou je zoiets als anekdote vertellen...?
Hé weet je nog toen ik met die fohn boven je badwater hield.... wat hebben we gelachen hè?
Moet ik even zoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
no waiKan iemand dat misschien posten?
Het was een grapje! onder het mom van terrorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net zo iets dus als een mes op iemand zijn keel zetten, en zeggen dat je niet van plan was om te snijden.
Of een geladen pistool op iemands hoofd richten, en later zeggen, Sorry! ik had de trekker niet over willen halen.
Cameraman in de aanslag en een mannetje die het vuurtje heeft aangestoken.(ging zo snel, kon het niet cappen).quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
Door dat föhn gedoe, hebben we het helemaal niet over het dreigement van die rat dat hij na de kooi Huub nog wel zal pakken.
http://www.clipser.com/watch_video/210708
Was ook geen spelletje, hij stond op het punt die fohn in het water te keilen, t was dat Jaap snel beloofde om de boel schon te makenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:26 schreef Leandra het volgende:
Wat een gek die Brian... dat soort spelletjes speel je niet
gaan we het hier echt weer 10 cossen over hebben ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, met dat snoer zo lekker los in de hand, ogenschijnlijk dan
-edit- wat ik bedoel zie je beter op deze:
[ afbeelding ]
Mazaru
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gaan we het hier echt weer 10 cossen over hebben ?
Ach @Mazaru, de dreigementen zijn eindeloos, voornamelijk richting Huub.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
Door dat föhn gedoe, hebben we het helemaal niet over het dreigement van die rat dat hij na de kooi Huub nog wel zal pakken.
http://www.clipser.com/watch_video/210708
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |