Ik maak me niet druk hoor,quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet zo druk joh, etiquette pas je toe in een restaurant, thuis doe je het toch hoe je het beste past....?
Je bent weer helemaal bij.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef mootie het volgende:
Wat ik zo teruglas: Scheldpartijen, omgegooide tafels, Jaap die Rachel kuthoer noemt. Leuk toneelstukje....... ofzo.
Dan hoop ik dat NMNS de spannendste zaken in de OP vermeldt, een COS terug lezen gaat me niet lukkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef mootie het volgende:
Wat ik zo teruglas: Scheldpartijen, omgegooide tafels, Jaap die Rachel kuthoer noemt. Leuk toneelstukje....... ofzo.
Tak niet beschadigd ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag een tak in mijn oog gehad en met 1 oog lezen is zo vermoeiend.
Tja, die splinter en die balkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat NMNS de spannendste zaken in de OP vermeldt, een COS terug lezen gaat me niet lukkenIk heb vanmiddag een tak in mijn oog gehad en met 1 oog lezen is zo vermoeiend.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:23 schreef Marrije het volgende:
Gezien de OP moet ik me ff melden
Ja, we hebben de tak helaas in moeten laten slapen.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, die splinter en die balkLapje voor je oog om het rust te geven en af en toe goed spoelen met water.....
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar waar Brian meewerkte om Jaap z'n tv moment te laten maken, vond Huub het maar niets. Zo ook de Huub fans, die zich vol walging afkeerden, de streams uit hebben gezet en de rest van de avond in diepe droefenis afwezig zullen blijven.![]()
En jij denkt dat Brian dit zelf speelt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi soundeffect, Brians pianospel (klinkt beter dan dat ingestudeerde lawaai van Huub, dit is ruwer en echter), en dan de overblijfselen van de chaos in beeld.
Hij zette een demo aan..Betrapt door huub..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef mazaru het volgende:
Zelfs de piano klinkt vals als die rat er aan zit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |