Ik maak me niet druk hoor,quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet zo druk joh, etiquette pas je toe in een restaurant, thuis doe je het toch hoe je het beste past....?
Je bent weer helemaal bij.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef mootie het volgende:
Wat ik zo teruglas: Scheldpartijen, omgegooide tafels, Jaap die Rachel kuthoer noemt. Leuk toneelstukje....... ofzo.
Dan hoop ik dat NMNS de spannendste zaken in de OP vermeldt, een COS terug lezen gaat me niet lukkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef mootie het volgende:
Wat ik zo teruglas: Scheldpartijen, omgegooide tafels, Jaap die Rachel kuthoer noemt. Leuk toneelstukje....... ofzo.
Tak niet beschadigd ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag een tak in mijn oog gehad en met 1 oog lezen is zo vermoeiend.
Tja, die splinter en die balkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat NMNS de spannendste zaken in de OP vermeldt, een COS terug lezen gaat me niet lukkenIk heb vanmiddag een tak in mijn oog gehad en met 1 oog lezen is zo vermoeiend.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:23 schreef Marrije het volgende:
Gezien de OP moet ik me ff melden
Ja, we hebben de tak helaas in moeten laten slapen.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, die splinter en die balkLapje voor je oog om het rust te geven en af en toe goed spoelen met water.....
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar waar Brian meewerkte om Jaap z'n tv moment te laten maken, vond Huub het maar niets. Zo ook de Huub fans, die zich vol walging afkeerden, de streams uit hebben gezet en de rest van de avond in diepe droefenis afwezig zullen blijven.![]()
En jij denkt dat Brian dit zelf speelt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi soundeffect, Brians pianospel (klinkt beter dan dat ingestudeerde lawaai van Huub, dit is ruwer en echter), en dan de overblijfselen van de chaos in beeld.
Hij zette een demo aan..Betrapt door huub..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef mazaru het volgende:
Zelfs de piano klinkt vals als die rat er aan zit
[ afbeelding ]
Gecondoleerd. En sterkte.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Ja, we hebben de tak helaas in moeten laten slapen.
Zelfs als hij een band afdraaitquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef mazaru het volgende:
Zelfs de piano klinkt vals als die rat er aan zit
[ afbeelding ]
Ik hoor nu pianogeluiden terwijl zowel Brian als Huub te handen niet aan de toetsen hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Brian dit zelf speelt?
ga toch honkballen bestellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi soundeffect, Brians pianospel (klinkt beter dan dat ingestudeerde lawaai van Huub, dit is ruwer en echter), en dan de overblijfselen van de chaos in beeld.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor nu pianogeluiden terwijl zowel Brian als Huub te handen niet aan de toetsen hebben.
Nou ja, het geluid zal weer voorlopen op het beeld.
Dat zijn voorgeprogrameerde muziekstukken..Zitten in de piano(la)..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoor nu pianogeluiden terwijl zowel Brian als Huub te handen niet aan de toetsen hebben.
Nou ja, het geluid zal weer voorlopen op het beeld.
Echt hè, kijk hem zitten met zijn gore wapperende manen. Ik kots op die rat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:31 schreef MargrietV het volgende:
Brian wil weer laten zien hoe muzikaal hij is en ook hoe jaloers hij is omdat hij niet kan piano en gitaar kan spelen. Zingen kan hij ook niet, maar ja hij moet zijn tv. momentje pakken. Gewoon een zielig figuur.
Effe opletten of Huub een broodje voor Brian smeert, dan pas conclusies trekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Wat een verbroedering in de chill, Huub en Brian samen bij de piano.![]()
Straks gaat hij zoeken naar zo'n zelfde "play" button op zijn gitaar denk ikquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Wat een verbroedering in de chill, Huub en Brian samen bij de piano.![]()
Brian hoopt misschien dat hij dit instrument wel kan bespelen.
Zuurkool, komkommers, mayonaise, witlof en nog meer zure zooi...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor ze allemaal zeggen dat het zo stinkt. Wat ligt er allemaal op de grond dan?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Hij zette een demo aan..Betrapt door huub..
Nu ga ik dus echt aan mijn objectiviteit twijfelen.quote:
Jaap, de nieuwe Lieke.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wil dat Jaap de zooi op gaat ruimen......Huub, het nieuwe hoofd huishouding?
Ahh!! Ja, dat gaat stinkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zuurkool, komkommers, mayonaise, witlof en nog meer zure zooi...
Drank, pindakaas, witlof, zuurkool etc. etc.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor ze allemaal zeggen dat het zo stinkt. Wat ligt er allemaal op de grond dan?
Huub is toch stiekem verliefd op Brian, dan moet hij hem ook kussen en pijpen. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:34 schreef elcastel het volgende:
Effe opletten of Huub een broodje voor Brian smeert, dan pas conclusies trekken.
Dat kan je ook instellen, computer/menselijk spel..is wat nonchalanter..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Nu ga ik dus echt aan mijn objectiviteit twijfelen.
Ik vond het echt ontzettend vals klinken
Op zich wel logisch dat die bolle zijn eigen rotzooi opruimt toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wil dat Jaap de zooi op gaat ruimen......Huub, het nieuwe hoofd huishouding?
Natuurlijk niet, als het ze niet bevalt, dan gaan ze maar lekker naar huis......quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op zich wel logisch dat die bolle zijn eigen rotzooi opruimt toch?
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:37 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat kan je ook instellen, computer/menselijk spel..is wat nonchalanter..
Zou cora al een tweede frituurpan hebben gekocht?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:39 schreef Marieke_B het volgende:
wees blij dat je niks hoort:
[ afbeelding ]
Wat een ellende, lijkt wel of hij moet kotsen van het eten. Of moet hij kotsen van zichzelf?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:39 schreef Marieke_B het volgende:
wees blij dat je niks hoort:
[ afbeelding ]
Hij zei eerder vanavond zelfs letterlijk dat hij nog moest werken, daarbij doelend op het etentje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:40 schreef elcastel het volgende:
Dit iswel zo'n moment waar je kunt zien dat dit slechts een stukje TV was en geen echt leuk plan. te makkelijk voor Jaap en te weinig eigen lol.
De eerste minuten vond ik echt hilarisch, daarna is het veel van hetzelfde. Knippen en plakken zit in Jaap's bolle kop. Het is wel weer goed voor een paar minuten uitzending....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:40 schreef elcastel het volgende:
Dit iswel zo'n moment waar je kunt zien dat dit slechts een stukje TV was en geen echt leuk plan. te makkelijk voor Jaap en te weinig eigen lol.
heel duidelijk idd..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:40 schreef elcastel het volgende:
Huub en Claire stonden in het begin heel geamuseerd om de hoek te kijken. Brian heeft z'n dienst bewezen door mee te helpen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:42 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
heel duidelijk idd..
De rest reageert ook heel verveeld en gaat gewoon verder met z'n eigen ding. Het enige waar ze zich druk om maken is de stank en of Jaap het wel of niet gaat opruimen.
Ik ben opgeluchtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ligt het aan die Rat, dat had je meteen al goed gezien hoor
Durf te wedden dat de rat ook met de irakoorlog te maken heeft, vast ook zijn schuld..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ligt het aan die Rat, dat had je meteen al goed gezien hoor
Ik denk als Jaap dit leest dat hij zegt.....yes het is gelukt, ze geloven het.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:45 schreef neehe het volgende:
Als je Jaap nu zo ziet zitten lijkt hij echt geen 100%, hij trekt er soms ook van die rare gezichten bij.
Misschien had hij na dat optreden gisterenavond, daar beter kunnen blijven, hij voelde zich er zo thuis.
Nee, de Irak oorlog en de hongersnood in Afrika zijn Huub zijn schuld.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat de rat ook met de irakoorlog te maken heeft, vast ook zijn schuld..
Dat durf ik niet te zeggen, wat me wel opviel is dat hij veel alleenstaande moeders moet betalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:46 schreef cobain94 het volgende:
Durf te wedden dat de rat ook met de irakoorlog te maken heeft, vast ook zijn schuld..
Nee, dat ligt allemaal aan Huub, net als de honger in de wereld en de global warming. Come to think of it, alles ligt aan Huub, kutkabouter die hij is.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:46 schreef cobain94 het volgende:
Oosterling?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:53 schreef cobain94 het volgende:
En die tornado's gister in amerika? Dat kwam omdat brian de deur los liet staan toen hij naar buiten ging, dat tocht vreselijk..
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat ligt allemaal aan Huub, net als de honger in de wereld en de global warming. Come to think of it, alles ligt aan Huub, kutkabouter die hij is.
Edit: Mazaru.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, de Irak oorlog en de hongersnood in Afrika zijn Huub zijn schuld.
Ook het koele voorjaar en de processierupsplaag is Huub zijn schuld. Daar waren we al over uit
Ja, Jaap in bad is hilarischquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:57 schreef coldstar het volgende:
Jaap ligt in bad en kijkt of dat hij van de prins geen kwaad weet......ik vind hem helemaal geweldig en lig in een deuk van het lachen hier.
Mijn man kijkt me aan of hij zeggen wil....o, jee ze heeft het weer hahaha
To little to latequote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Old habits hè? Dreigen, dreigen, dreigen. Engerd. En de FEBO vindt dit heel normaal, die zijn gewend aan de dreigementen van Brian, Amanda en Natasja.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Waarom staan Brian met een blazende föhn naast het bad van Jaap?
Volgens mij heeft Jaap al een jaar dat zelfde blauwe broekje aan...in het zwembad, in bad...overal...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
Brian dreigt door de föhn aan te zetten en die boven het bad te laten zwaaien:
[ afbeelding ]
Kan hij er rustig ingooien, gebeurt nix..Dan knapt er alleen een stop in de meterkast..En jaap zal een beetje trillen..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit zijn wel gevaarlijke spelletjes van Brian....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |