Jaap had op moeten staan en pijn moeten faken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Jaap bleef doodstil zitten.
En dat was ook het wijste wat hij kon doen.
Die föhn bengelde vlak boven het water als hij was opgestaan, en die rat was er van geschrokken, dan was Jaap zelf een spare rib geweest.
Goed doorbakken.
Gelukkig dat je als God ook onder andermans dekbed kan kijken tijdens de sex........geweldigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee joh liefde is broodjes smeren en savonds je geliefde anaal uitwonen waardoor ze zo'n last krijgt dat ze overdags ieder halfuur naar het toilet moet.
Voor mij maakt het niet uit waar ik zit, ik zou doodsbang zijn. Hij heeft de draad ook maar tussen twee of drie vingers vast.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:06 schreef Py het volgende:
[..]
Jij zit dan ook niet in dgk.![]()
En als de ex van mijn vriendin over de rooie met een föhn naast me zou staan, of een vriend die denkt leuk te zijn, dat is nog wel een verschil.
Die föhn lag daar toevallig of is hij die bewust ergens gaan halen?
Ok okquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Half naast het bad???
Nou, dan moet je toch nog maar eens een keer goed kijken. Die föhn ging heen en weer BOVEN het water.
En dat was geen gezichtsbedrog, want dat was ook duidelijk te zien vanuit een andere camerahoek.
Dat jij de standjes niet herkent aan de posities die men inneemt is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig dat je als God ook onder andermans dekbed kan kijken tijdens de sex........geweldig
Ja, ik snap het. Geschift. Goed dat je er een gif van hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Jaap bleef doodstil zitten.
En dat was ook het wijste wat hij kon doen.
Die föhn bengelde vlak boven het water als hij was opgestaan, en die rat was er van geschrokken, dan was Jaap zelf een spare rib geweest.
Goed doorbakken.
hij zei het tegen Huubquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds flabbergasted. Zei Jaap er zelf nog iets van?
Sorry, maar ik vind wat Brian deed gewoonweg niet verdedigbaar. Zoiets doe je onder geen enkele omstandigheid, niet voor de grap, niet omdat je denkt dat je het onder controle hebt, nooit.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:11 schreef Desii het volgende:
[..]
hij zei het tegen Huub
Huub zei, als die er in gevallen was, was je nu dood geweest.
Maar zo'n drama vind ik het allemaal niet .... het is gebeurd en Japie is still alive... (daarbij wist Brian heus wel dat hij op moest letten)
Amanda staat zelf iets te duwen ipv geduwd te wordenquote:
Gelukkig beseffen wij dat welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind wat Brian deed gewoonweg niet verdedigbaar. Zoiets doe je onder geen enkele omstandigheid, niet voor de grap, niet omdat je denkt dat je het onder controle hebt, nooit.
Nee, om Amanda in stabiele houding te houden...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:14 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je gedronken?
Dat wiel is om amanda in verwarring te brengen...
Wat staat er in dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub effe goed doorlezen in die veronica gids.
Inderdaad, onverdedigbaar, en iedereen die dit gaat verdedigen praat tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind wat Brian deed gewoonweg niet verdedigbaar. Zoiets doe je onder geen enkele omstandigheid, niet voor de grap, niet omdat je denkt dat je het onder controle hebt, nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |