Thank you !quote:

Die brandweergast die als gastspeler een paar dagen bleef plakkenquote:

De brandweer man die langskwam (gelukkig net op tijd) toen Huub de villa in de fik stak.quote:

De fohn lag nog niet in bad hoor en was niet de bedoeling ook.......Afdeling sterke verhalen, is alleen open op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Zon en feestdagen zijn ze gesloten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen, dan maar muizevallen in mijn bed, liever dan een fohn in bad.

Ik zeg toch geheel grappenderwijs?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat Py al schreef, het gaat om de context waarin dingen plaats vinden.

Dat jij dit half naast het bad gebungel van die föhn vergelijkt met iemand het mes op zijn keel zettenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
Dus iedereen die dit föhnincident nu aan het bagatelliseren is, zou er ook begrip voor hebben als Huub bv. een mes op de keel van Brian zou zetten, om hem te motiveren wat minder agressief te zijn?
alles geheel grappenderwijs natuurlijk

Zo gaat i goed !, zeg maar nee dan krijg je er twee !!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed zo!
Dan plaats ik deze nog even, ik geloof niet dat die op deze pagina al staat
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoiets is ten alle tijden gewoon ziek het maakt niet uit in welke context je het plaatst.

En hij is er niet eens voor teruggefloten ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, ik was al aan het terugzoeken omdat ik het had gemist. Ik kan mijn ogen werkelijk niet geloven, wat een stupide actie. En zoals hij erbij staat... alsof hij exact weet dat hij intimideert - alles voor de grap natuurlijk.

en de fohn er nog niet in lag....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Met het verschil dat de muizeklemmen er nog niet lagen en Brian wel met die fohn stond te zwaaien.

Dit vind ik niet grappig, maar gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed zo!
Dan plaats ik deze nog even, ik geloof niet dat die op deze pagina al staat
[ afbeelding ]

Ik vind het niet zo half. En dan staat ie ook nog met een hand in zijn zak nonchalant tegen de wastafel te leunen. Reken maar dat ik me machtig geintimideerd zou voelen als iemand dit bij mij deed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:00 schreef Py het volgende:
[..]
Dat jij dit half naast het bad gebungel van die föhn vergelijkt met iemand het mes op zijn keel zetten

Nee joh liefde is broodjes smeren en savonds je geliefde anaal uitwonen waardoor ze zo'n last krijgt dat ze overdags ieder halfuur naar het toilet moet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Liefde is samen het bed opmaken

Half naast het bad???quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:00 schreef Py het volgende:
[..]
Dat jij dit half naast het bad gebungel van die föhn vergelijkt met iemand het mes op zijn keel zetten

Ik ben nog steeds flabbergasted. Zei Jaap er zelf nog iets van?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Grappig dat de B en A fans/trolls hier proberen de acties van B goed te praten maar er is geen redden meer aan.
Een föhn boven iemand in een bad laten zwaaien is getuigd van een extreem zieke en verknipte geest.

Ik schakel helaas net te laat in maar ik hoop dat mensen dit gifje opslaan en hopelijk ook het filmpje zodat het er voor 22 mei nog een paar keer uit kan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds flabbergasted. Zei Jaap er zelf nog iets van?

de sm-dominator bestellen zodat Jaap de troep in de chill gaat opruimenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub tegen Jaap "We zijn best creatief zo met z'n vijfen hé, vind je ook niet?' Strikt genomen is het heel simpel alleen Jaap die de zaak weer in beweging zet door een tv moment. Van 't één komt weer het ander en de streamers hebben weer wat te kijken....
Maar wat deed Huub dan voor creatiefs

Jij zit dan ook niet in dgk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo half. En dan staat ie ook nog met een hand in zijn zak nonchalant tegen de wastafel te leunen. Reken maar dat ik me machtig geintimideerd zou voelen als iemand dit bij mij deed.

Nee, Jaap bleef doodstil zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds flabbergasted. Zei Jaap er zelf nog iets van?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |