Ja, goed idee!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:49 schreef neehe het volgende:
[..]
Het is ook een vieze vuile Paardenlulrukker.
Tijd om het filmpje weer te plaatsen.

Met het verschil dat de muizeklemmen er nog niet lagen en Brian wel met die fohn stond te zwaaien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen, dan maar muizevallen in mijn bed, liever dan een fohn in bad.

My pleasure...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je verwijt mij er een eigen verhaal van te maken om vervolgens zo ongeveer exact hetzelfde als mij te schrijven. Shoot me....

Trol (bestaan die in jouw universum?) én stalker (dat doe ik uiterst selectief)???quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk trol en stalker

Ze wil zich steeds verdedigen, een scream-out zou haar goed doen. Maar ja, dat is niet altijd makkelijkiquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
En ze smoest mooi niets.....ze lacht wat schaapachtig en zegt dan snel, we mogen niet zo lang bellen. Daar is ze dan weer niet zo dom in......

Ik hoop eigenlijk dat Jaap hetzelfde doet als B&A in bad zitten, ook grappenderwijs natuurlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
Ik zie dat Brian met een fohn boven het bad heeft staan zwaaien, wat een idioot is het toch.

Goed zo!quote:

Wat Py al schreef, het gaat om de context waarin dingen plaats vinden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
Dus iedereen die dit föhnincident nu aan het bagatelliseren is, zou er ook begrip voor hebben als Huub bv. een mes op de keel van Brian zou zetten, om hem te motiveren wat minder agressief te zijn?
alles geheel grappenderwijs natuurlijk

OKquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:57 schreef pullup het volgende:
Barry is ook nog steeds niet de slimste
Hoi Barry met Huub uit de gouden kooi
B: Met wie ?
H: Huub uit de gouden kooi dus...je weet wel dat huis waar je een paar dagen hebt gewoont

Zoiets is ten alle tijden gewoon ziek het maakt niet uit in welke context je het plaatst.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat Py al schreef, het gaat om de context waarin dingen plaats vinden.

wie is barryquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:57 schreef pullup het volgende:
Barry is ook nog steeds niet de slimste
Hoi Barry met Huub uit de gouden kooi
B: Met wie ?
H: Huub uit de gouden kooi dus...je weet wel dat huis waar je een paar dagen hebt gewoont

Hartstikke bedankt, ik was al aan het terugzoeken omdat ik het had gemist. Ik kan mijn ogen werkelijk niet geloven, wat een stupide actie. En zoals hij erbij staat... alsof hij exact weet dat hij intimideert - alles voor de grap natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed zo!
Dan plaats ik deze nog even, ik geloof niet dat die op deze pagina al staat
[ afbeelding ]

Jerry!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |