Statement van de supportersvereniging van feyenoord.quote:De sfeer was, mede door een grandioze TIFO-actie, fantastisch.
Wat denk je van zelf maken?quote:Op maandag 22 september 2008 00:40 schreef reem het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n doek van River Plate 'huren' voor een wedstrijdje? Moet toch wat gekost hebben om dat ding de oceaan over te slepen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het anders wel aardig hoor, al die glinsterende vellen als gekleurde diamanten in de zon.quote:Op maandag 22 september 2008 23:48 schreef Sethje het volgende:
totaalplaatje feyenoord niet onaardig maar niet te vergelijken met andere acties van andere clubs
Dat zegt hij toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:13 schreef ES57 het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel aardig hoor,
Zo komt het wel op mij over. Ook als je de achterkant ziet, anders is ie wel heel mooi gelijkmatig geverfd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:28 schreef M-unit het volgende:
is het doek van feyenoord nou gedrukt?
quote:Op zondag 28 september 2008 02:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen tifo, maar toch even hier. Heeft iemand (superheld?) foto's van de doeken van It's For Dominique?
Het vak 410 dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:41 schreef Yeahinho het volgende:
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen?
[ afbeelding ]
Foto gemaakt tijdens Ajax - FC Utrecht, met als onderschrift "Het nieuwe 410".
Het is een groepje uit Amersfoort volgens mij, die afgelopen seizoen ook al op noordzijde stonden, en ook voor wat vocale steun zorgen en dat kan ik alleen maar toe juichenquote:
Lijkt wel veel op een kopie van de voormalige VAK 410 site.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:07 schreef Michel. het volgende:
http://www.northfanatics.nl
Ze heetten eerst vak 414 elite oid. Geen commentaar verder.
Daar moet je je niets bij voorstellen. Onderschrift is natuurlijk sarcastisch. Die gasten staan volgend seizoen (of misschien in de winter al) gewoon bij ons op Zuid.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:41 schreef Yeahinho het volgende:
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen?
[ afbeelding ]
Foto gemaakt tijdens Ajax - FC Utrecht, met als onderschrift "Het nieuwe 410".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |