Moet Dinamo Boekarest voorstellen. (zie het rode shirt). Is de laatste hindernis op weg naar europees succes (het pakken van de europese vlag).quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:08 schreef pfaf het volgende:
Erg gaaf ding. Maar waar staat Cooper eigenlijk voor?
Die ze de eerste keer op de kop lieten zien, de retards.quote:Op zondag 21 september 2008 16:42 schreef denthemen het volgende:
Een logo, viel me erg tegen
Heb je al een kutdoek, draai je em nog om ook.quote:Op zondag 21 september 2008 18:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi he!
Het is wachten op de eerste die komt zeggen dat tifo niets boeitquote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je al een kutdoek, draai je em nog om ook.
hij is in ieder geval niet gescheurdquote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je al een kutdoek, draai je em nog om ook.
Leuk om te lezen dat er ook Ajax-supporters aanwezig waren, geeft zo'n wedstrijd toch net wat extras! Ik meende al iets te horen zo rond de 70 minuut...quote:Op zondag 21 september 2008 17:24 schreef Silenus het volgende:
Haha, het was wel toen de spelers nog niet het veld op kwamen, dus het is denk ik niet op tv geweest. Iedereen was zo enthousiast over die (naar mijn idee iets te nichterige, maar soit) flikkerende velletjes dat ze al op vijf minuten voor het eerste fluitsignaal en masse omhooggehouden werden. En dan dat logo met een omgekeerde F en MADRETTOR DROONEYEF![]()
Volgens mij kwam niemand meer bij.![]()
Overigens hadden ze zelf daarna hun blunder ook door en lag ie goed toen de spelers het veld op kwamen.
Ik dacht dat er een doek lag als opvullig, zat geen beweging in johquote:Op zondag 21 september 2008 20:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat er ook Ajax-supporters aanwezig waren, geeft zo'n wedstrijd toch net wat extras! Ik meende al iets te horen zo rond de 70 minuut...
Ohja tifo boeit niets
het is dat ik nu een foto zie vanuit het uitvak...quote:Op zondag 21 september 2008 20:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat er ook Ajax-supporters aanwezig waren, geeft zo'n wedstrijd toch net wat extras! Ik meende al iets te horen zo rond de 70 minuut...
Wat kost dat nou, zo'n doek van River Plate 'huren' voor een wedstrijdje? Moet toch wat gekost hebben om dat ding de oceaan over te slepenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef Lamzak_ het volgende:
Jaa, maar dat is niet helemaal eerlijk, in zo'n doek zit wel wat minder werk dan in het doek van twente...
Statement van de supportersvereniging van feyenoord.quote:De sfeer was, mede door een grandioze TIFO-actie, fantastisch.
Wat denk je van zelf maken?quote:Op maandag 22 september 2008 00:40 schreef reem het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n doek van River Plate 'huren' voor een wedstrijdje? Moet toch wat gekost hebben om dat ding de oceaan over te slepen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het anders wel aardig hoor, al die glinsterende vellen als gekleurde diamanten in de zon.quote:Op maandag 22 september 2008 23:48 schreef Sethje het volgende:
totaalplaatje feyenoord niet onaardig maar niet te vergelijken met andere acties van andere clubs
Dat zegt hij toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:13 schreef ES57 het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel aardig hoor,
Zo komt het wel op mij over. Ook als je de achterkant ziet, anders is ie wel heel mooi gelijkmatig geverfd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:28 schreef M-unit het volgende:
is het doek van feyenoord nou gedrukt?
quote:Op zondag 28 september 2008 02:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen tifo, maar toch even hier. Heeft iemand (superheld?) foto's van de doeken van It's For Dominique?
Het vak 410 dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:41 schreef Yeahinho het volgende:
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen?
[ afbeelding ]
Foto gemaakt tijdens Ajax - FC Utrecht, met als onderschrift "Het nieuwe 410".
Het is een groepje uit Amersfoort volgens mij, die afgelopen seizoen ook al op noordzijde stonden, en ook voor wat vocale steun zorgen en dat kan ik alleen maar toe juichenquote:
Lijkt wel veel op een kopie van de voormalige VAK 410 site.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:07 schreef Michel. het volgende:
http://www.northfanatics.nl
Ze heetten eerst vak 414 elite oid. Geen commentaar verder.
Daar moet je je niets bij voorstellen. Onderschrift is natuurlijk sarcastisch. Die gasten staan volgend seizoen (of misschien in de winter al) gewoon bij ons op Zuid.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:41 schreef Yeahinho het volgende:
Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen?
[ afbeelding ]
Foto gemaakt tijdens Ajax - FC Utrecht, met als onderschrift "Het nieuwe 410".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |