Hoezo?quote:Op maandag 10 november 2008 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
Het is dus wachten tot het ergens anders verkeerd gaat?
Voordat het overal strenger wordt.quote:
Wat? alle uitsupporters vermoorden omdat ze in de minderheid zijn?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
NEC gaat vanavond een Noord-Koreaanse act doen.
Nee, de wedstrijd zal niet live zijn, en als ze achter komen dan wordt er weggezapt door de regiequote:Op donderdag 27 november 2008 17:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat? alle uitsupporters vermoorden omdat ze in de minderheid zijn?
Dacht ik al. Moet wel buiten het zicht blijven. Wij moeten wel nog het beeld houden dat de NEC supporter een vrede lievende voetballiefhebber is natuurlijk...quote:Op donderdag 27 november 2008 17:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, de wedstrijd zal niet live zijn, en als ze achter komen dan wordt er weggezapt door de regie
Kwestie van propaganda.
Nee maar de politie van Hamburg heeft wel een schatting gemaakt.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
HSV-uit gister, 3000 man + duizenden los gezien op overige tribune. Lekker uitje weer
Bron? Alle Nederlandse media spreken van 3000 uitvakkaartbezitters en enkele honderden los.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:30 schreef _Mike_ het volgende:
Nee maar de politie van Hamburg heeft wel een schatting gemaakt.
Het ANP heeft ze geteld?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bron? Alle Nederlandse media spreken van 3000 uitvakkaartbezitters en enkele honderden los.
Van een schalke supporter:quote:Op donderdag 4 december 2008 01:51 schreef Dos37 het volgende:
benieuwd hoe de rest eruit zag, vooral het uitvak ik stond zelf veelste hard te zwaaien met zo'n vlaggetje
Dit is op z'n minst toch wel opmerkelijk te noemen...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:49 schreef Lamzak_ het volgende:
Schalke vak:
(beide vakken zijn schalke, de rode én de blauwe)
[ afbeelding ]
Krijg je met 2 duitse clubs he...quote:Op donderdag 4 december 2008 19:35 schreef Roi het volgende:
[..]
Dit is op z'n minst toch wel opmerkelijk te noemen...
Hij is origineel.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Krijg je met 2 duitse clubs he...
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij als Feyenoorder relt uiteraard liever in de UEFA Cup.
Jup alles naar de klotequote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Was al bijna bang dat ik dat niet was!quote:
Schalke kreeg inderdaad bij ons een ander ontvangstquote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Moody het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Een zwak voor elkaar? WTFquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef Lamzak_ het volgende:
Schalke's harde kern en Twente harde kern hebben al een zwak voor elkaar sinds '93...
doe dan 'zwak voor elkaar' iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
t Begint steeds homosexueler te klinken inderdaad.
Dat was het ook, daar waren ze in eerste instantie over aan het zeiken, vandaag mijn edit naar verliefd.quote:
Ja.quote:
quote:Vlaggen Vak-P verdwijnen op tweede ring
ENSCHEDE – FC Twente supportersvereniging Vak-P dreigt geen sfeeracties meer te houden op de tweede ring als ze hun gestolen vlaggen niet terug krijgen. De harde kern mist de vlaggen sinds de sfeeractie voorafgaand aan de wedstrijd met Schalke ’04 en verdenkt supporters die een ring hoger zitten ervan de vlaggen meegenomen te hebben.
“Dat supporters de vlaggen meenemen is niet de bedoeling, ze blijven eigendom van Vak-P. Als alles wat we maken na gebruik meteen verdwijnt, is het financieel niet mogelijk om sfeeracties te houden.”
De supportersvereniging zet bij de komdende thuiswedstrijden kliko’s bij de ingang waar tweede ring-supporters de vermiste vlaggen in kunnen leveren.
Dan vind ik wel dat ze het nogmaals hadden moeten herhalen.. Toch eigenlijk wel raar dat, aangezien ik zoals gewoonlijk een uur van te voren aanwezig ben, ze dat niet heb horen omroepen. Ik had gelukkig niet zo'n vlag bij mn plek liggen.. en ook al had ik dr 1, ik zou em nooit mee naar huis nemen.quote:Op maandag 8 december 2008 13:19 schreef Lamzak_ het volgende:
Er is voor de wedstrijd omgeroepen door de stadionspeaker dat ze moesten blijven liggen, dit was daarentegen wel ruim een half uur voor de wedstrijd dus de kans is vrij realistisch dat een bult mensen dat niet gehoord hebben.
Daarnaast zijn bij uefa cup wedstrijden een bult mensen zonder SCC, ook op de tweede ring, die zijn dit soort dingen ook niet gewend
Waar moet het heen met de wereld als er nu zelfs op de voetbaltribunes ook al tuig zit..quote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Blawh het volgende:
Iedereen kan toch wel nagaan dat zo'n ding niet bedoeld is om mee te nemen naar huis?
Gebeurt bij Ajax op 410 toch ook nog regelmatig.. Maar wat je er nou mee moet thuisquote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Blawh het volgende:
Iedereen kan toch wel nagaan dat zo'n ding niet bedoeld is om mee te nemen naar huis?
Zijn meestal kleine kutjochies uit gehuchten waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Die kunnen dan stoer doen bij hun vriendjes.quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Gebeurt bij Ajax op 410 toch ook nog regelmatig.. Maar wat je er nou mee moet thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |