Een gebraden kippenpoot op de markt (heerlijk plukken op een broodje), een half pondje notenmix, onsje walnoten en macademia's, pondje zoete zachte drop, halve paarde- en gekookte worst, onsje fricandeau, onsje rauwe ham, slaatje, zak bitterkoekjes, doos koek bastogne en twee zakken koffie-pads (AH Huismerk).quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:43 schreef Curiosity het volgende:
Ik ben naar Leiden geweest en daar heb je zaterdag markt, en de meest lekkere dingen kun je er kopen.
Ik heb het beschaafd gehouden vandaag.
Een bakje knoflookolijven gemengd en gevulde pepers met kaas.
Ook nog een rettich gekocht. Heerlijk voor een salade.
,
Oh ja, ook nog 2 zakken ketchup chips gekocht.
Wat hebben jullie voor lekkers gekocht.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:23 schreef ruelf het volgende:
Pesto olijven, kaasuienkruier, filet americain pesto, serranoham, doritos cool american met dipsaus, rundvleesslaatje, carpaccio, honey barbecue chips, 2 flessen rosé, 1 fles limondaine bosbessen, stokbrood, kruidenboter. Voor vanavond en morgen op het strand met mijn lieve vriendje![]()
Die kip heb ik vandaag ook gezien en geroken, wat ruikt dat altijd heerlijk, die kip uit de grill.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Een gebraden kippenpoot op de markt (heerlijk plukken op een broodje), een half pondje notenmix, onsje walnoten en macademia's, pondje zoete zachte drop, halve paarde- en gekookte worst, onsje fricandeau, onsje rauwe ham, slaatje, zak bitterkoekjes, doos koek bastogne en twee zakken koffie-pads (AH Huismerk).
lekker hequote:Op donderdag 22 mei 2008 12:30 schreef Sylvana het volgende:
van de zomer als het echt warm is maak ik ook vaak van die grote fruitsalades met van alles erin. Maar nou alleen meloen en aardbei, omdat ik vandaag al naar mn vriend toe ga, en anders komt het allemaal niet op.
Zo lekker is dat!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker he![]()
Ik maak ook gauw veel te veel, ik had gisteren 1 banaan, 2 kiwi's een appel, 6 aardbeien, 6 kersen en 6 bramen ofzoen ik had zon grote beslagkom vol
![]()
en voor het gezonde gevoel heb ik hem helemaal leeggebunkerd
wattequote:Op donderdag 22 mei 2008 18:33 schreef kwakveense het volgende:
kilt repen van cote d'or....
sponsecake? soort spekkoek ofzo?quote:
Nee, collega hier heeft het eens uitgedeeld. Tis gewoon net een spons, erg fluffy. Spekkoek heel anders.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sponsecake? soort spekkoek ofzo?
wel lekker? dan ga ik het hier bij de toko eens zoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef n0a het volgende:
[..]
Nee, collega hier heeft het eens uitgedeeld. Tis gewoon net een spons, erg fluffy. Spekkoek heel anders.
Heel luchtige cakequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sponsecake? soort spekkoek ofzo?
Ooow, pandan cake!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef n0a het volgende:
[..]
Nee, collega hier heeft het eens uitgedeeld. Tis gewoon net een spons, erg fluffy. Spekkoek heel anders.
http://www.marinamarket.com/istar.asp?a=6&id=211700quote:
oh, die zijn lekkerrrrrr en verslavendquote:
oeh vinegar chipsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:08 schreef ruby het volgende:
Drie zakken chips; "Kettle chips - sea salt" en soortgelijke chips bij de Bijenkorf vandaan, sea salt en salt & vinegar, made in Devon.
Que?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:19 schreef computergirl het volgende:
Gisteren gekocht en vandaag de helft opgegeten van een spelt bobbes.
Een bobbes gemaakt van speltmeel.quote:
Om bovenstaande redenen en de pindarotsjes ga ik dus niet naar het prijzencircusquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:46 schreef Curiosity het volgende:
Vandaag is het prijzencircus weer begonnen en dat betekend snoepen.
Ik heb gekocht:
een pak speculaas
4 grote spekken met witte chocolade
3 nougat repen met fruit en vanille
mexicaans gekruide pinda's
en dan heb ik me nog ingehouden
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Om bovenstaande redenen en de pindarotsjes ga ik dus niet naar het prijzencircus![]()
Wel bij de groentenboer lekker verse pastasalade en nog 2 waar ik de naam van vergeten ben gehaald. Lekker met een stokbroodje erbij
Je billen gaan er ook uitzien als pindarotsjesquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
die pindarotsjes zijn nasty inderdaad
Die sinassnippers, waar kun je die nu nog krijgen?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een bobbes gemaakt van speltmeel.![]()
Bobbes is een duits(denk ik?) gebak gemaakt gevuld met marsepein, rozijnen en sinassnippers.
recept
Bij de Kaufland? Ook eens proberen denk ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:38 schreef Curiosity het volgende:
Vandaag naar Kleve geweest en weer vele lekkernijen gekocht, maar mijn favoriet is toch wel.
[ afbeelding ]
Deze zijn zo lekker en helaas niet in NL verkrijgbaar.
Ja, bij kaufland, maar Edeka heeft ze ook.quote:Op zondag 5 april 2009 13:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij de Kaufland? Ook eens proberen denk ik
Zoonlief kreeg een paradiesapfel op de rommelmarkt. Dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
Zo'n appel op een stokje met een rood suikerlaagje.
denk dat ze het over die doos cereals heeft en niet over de appelsquote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
op veel duitse festivals heb je ze ook hoorkermis enzo
Wat!!!!!!!!!! kaneelbroodjes bij de Hema, die ken ik niet.quote:Op zondag 5 april 2009 16:00 schreef Windigo het volgende:
Gisteren:
-Kaneelbroodjes van de Hema
-Mini Magnums pure chocolade
-Aardbeien en room
-Kroepoek
-Geroosterde amandelen en rozijnen gemengd
quote:Op zondag 5 april 2009 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk dat ze het over die doos cereals heeft en niet over de appels
quote:Op zondag 5 april 2009 16:26 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Wat!!!!!!!!!! kaneelbroodjes bij de Hema, die ken ik niet.
Gauw is naar de Hema
Ben een kaneelverslaafde
Pfffff, ik schrok al, die van Ikea die ken ik, en die zijn inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ikea, niet Hema! Foutje! Ik was niet helemaal wakker!
Ik ook, en ik ben echt helemaal verslaafd and die van de ikea. Ze liggen in het vriesvak, ze heten 'kanelbullar' en lijken erg op de amerikaanse cinnamon buns. Ze zijn echt heerlijk.
Overtoom in amsterdam? Waar zo ongeveer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef casper019 het volgende:
vandaag mystery sweet revels gekocht (bij een brits winkeltje op de overtoom)
Warme zomerdag en dan watermeloen uit de koelkastquote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
lekker watermeloentje
Wat is dat dan? Ik heb het nog nooit gehadquote:Op maandag 26 mei 2008 14:30 schreef Little_Angel het volgende:
Baklava!
[ afbeelding ]
Echt zo gruwelijk lekker (en zoet).
.
nog nooit baklava gehad?!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Ik heb het nog nooit gehad.
Ontopic: een bakje gebakken mosselen met cocktailsaus.
je hebt smaak! heb gelijk hongerquote:Op zondag 26 april 2009 12:25 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide van Nederlandse bodem uiteraard
Die liggen thuis ook in de kast en om precies de reden die jij aangeeft, maak ik ze maar niet open...quote:Op zondag 27 september 2009 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteren gekocht
Gepofte rijstwafels in chocolade, geeneens echt lekker, maar om de een of andere reden kon ik niet stoppen met het eten ervan.
die heb ik vandaag ook gekochtquote:
diepgevroren of levend?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
2 kreeftjes van de kerstactie van de Appie.
Ongekookte Canadese diepgevroren.quote:
diepgevroren denk ik.quote:
Heb het vorige week gegeten met vanille bij het schulten hues in Zutphen, goddelijk, kan ik aanraden, Sowieso, jij eet graag in goede restaurants, schulten hues is erg goed, hebben daar de laatste anderhalf jaar 3 keer gegeten en het is iedere keer weer beter, ze zijn hard op weg naar een tweede ster en het eigenlijk al zowat waard.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongekookte Canadese diepgevroren.
Ik zie de AH niet in de toekomst echt levende vanuit een homarium verkopen, nog afgezien dat die uit het homarium vaak minder vlees bevatten.
Ligt niet echt op onze eetroute.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb het vorige week gegeten met vanille bij het schulten hues in Zutphen, goddelijk, kan ik aanraden, Sowieso, jij eet graag in goede restaurants, schulten hues is erg goed, hebben daar de laatste anderhalf jaar 3 keer gegeten en het is iedere keer weer beter, ze zijn hard op weg naar een tweede ster en het eigenlijk al zowat waard.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef Curiosity het volgende:
Ik was vandaag in Belgie en ik had het al in andere topics vooorbij zien komen maar vandaag een potje Samurai saus gekocht, nog niet geproefd.
[ http://www.heefthetgesmaakt]afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 05:45 schreef Windigo het volgende:
[..]Daar kom ik nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
Die geur die er altijd in zo'n winkel hangt (stinksokken) heeft iets vertrouwds ouderwets. Pindarotsen zijn er inderdaad lekkerder en megagroot. Gelukkig kom ik er ook niet vaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:32 schreef The_Hives het volgende:
pindarotsen en versgebrande noten bij de kaas (noten)boer. Kom er niet vaak maar toch 100x lekkerder dan uit de supermarkt.
Natuurlijk is zelfgemaakt veel lekkerder, maar dit pak vroeg gewoon even aan ons om hem mee te nemen als tussendoortje om te snoepen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
manchego en iberico is lekker maar gazpacho is toch lekkerder zelf gemaakt?
heerlijk die geurquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die geur die er altijd in zo'n winkel hangt (stinksokken) heeft iets vertrouwds ouderwets. Pindarotsen zijn er inderdaad lekkerder en megagroot. Gelukkig kom ik er ook niet vaak
welke boerderijen ben je geweest?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef stavromulabeta het volgende:
Niet vandaag, maar gisteren: Bij 4 verschillende kaasboerderijen rond Zoeterwoude een halve kilo extra belegen kaas gekocht. Best grappig hoeveel verschil er tussen de verschillende stukken zit, terwijl het toch het zelfde product zou moeten zijn.
Oh ja, en nog een stuk 7 jaar oude kaas... Die was wel best duur.
Poeh, eerst helemaal aan het uiteinde van de Noord-Aa, de Keizershof . Die vond ik uiteindelijk ook de fijnste, lekker kleinschalig enzo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welke boerderijen ben je geweest?
ik woond daar in de buurt namelijk
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
een doos meegenomen met vrouwtje toen we de Cityracing volgde in de stad vanmiddag.
Onder bij metro Churchillplein.
Die zijn lekker hé, als ik in Rotterdam ben neem ik ze ook altjd mee, alleen kom ik er achter dat ik dat zaterdag vergeten benquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
een doos meegenomen met vrouwtje toen we de Cityracing volgde in de stad vanmiddag.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een plaatje van internet of ga je nu beweren dat er een dunkin donuts in rotterdam zit?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt het toch niet over die winkel in Batavia stad?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Niet vandaag, maar pas een lading chocola gekocht bij een Lindt-outlet. Tweede keus, oftewel beschadigd, maar natuurlijk net zo lekkerEn een stuk goedkoper
Of de fabriekswinkel in Aken. Daar ben ik als kind wel eens geweestquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over die winkel in Batavia stad?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Is dat een plaatje van internet of ga je nu beweren dat er een dunkin donuts in rotterdam zit?
zo lekker he!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:59 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, pruimen.. zo lekker. Werk zaterdags bij een kweker (geen fruit hoor) die nog een rij oude pruimenbomen heeft staan. Heerlijk zoete Reine Claude! En van het weekend had ik nog een kilootje Kordia kersen meegenomen, echt grote zwarte kersen.
Dat is gewoon baklava, hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef RobinOok het volgende:
Nah, 't is van de Turk, dus ik durf het geen baklava te noemen. ;-)
Maar ja, eigenlijk wel ja.
Geen idee ook wat de Turkse naam is.
Nope.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:21 schreef RobinOok het volgende:
Oh, okay. Ik dacht altijd dat baklava Grieks was.
En ik de hazelnoot.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind de pistache variant lekkerder dan walnoot.
Oja, plus wat zoete broodjes en pepersalamiquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
2 bakken druiven, 2 pakken calippo-ijsjes en een bakje pesto-aioli bij de olijvenboer
Lekkerrrrquote:Op zondag 9 september 2012 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hihi ik ook straks maar ipv patat 6 nuggets
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:41 schreef Thorical het volgende:
2 liter rauwe melk. En bijna een gans maar dat mocht niet van mijn vrouw.
Gans is fantastisch.. de geroosterde gans hier in China is top!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gans is op zich best te eten maar niet echt bijzonder ofzo..
Je vrouw heeft gelijk
En terecht!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:41 schreef Thorical het volgende:
En bijna een gans maar dat mocht niet van mijn vrouw.
Mmmh, hoe laat mocht ik ook alweer aanschuiven?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:16 schreef Thorical het volgende:
Vier mooie blanke scharretjes, twee Franse piepkuikens en een pond zeer oude Beemster.
De piepkuikens zijn voor morgen dus haast je niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:19 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Mmmh, hoe laat mocht ik ook alweer aanschuiven?
In mijn herinnering hoort cherimoya niet papperig te zijn, meer zoals een soort stevige mango. Misschien was hij wat te rijp?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:28 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb van de week een cherimoya gegeten.![]()
Het smaakt lekker zoet, een beetje naar tropischfruitmix, alleen de structuur is papperig en het is niet handig eten door de grote zwarte zaden die erin zitten.
Ja, dat zou kunnen. Iemand had me aangeraden dat ik hem 'boterzacht' moest laten worden. Ik denk dat ik hem toch een dagje eerder op had moeten eten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:38 schreef Sts het volgende:
[..]
In mijn herinnering hoort cherimoya niet papperig te zijn, meer zoals een soort stevige mango. Misschien was hij wat te rijp?
Wel echt een heerlijke smaak!
Oeh, waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:12 schreef Selestha het volgende:
-Milka cakerepen in Swarzwalder kirsch smaak
De xenos, is waarschijnlijk iets tijdelijks maar ze zijn lekker! Als je geluk hebt liggen ze er nogquote:
Heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee.quote:
wat zijn lambadas?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef Jurk het volgende:
Lambada's. Toch een klein beetje lente.
En ze zijn heeeeerlijk!
Aardbeienquote:
quote:De Lambada aardbei "de eerste en lekkerste aardbei van het seizoen"
Lambada is een aardbei met een fantastische smaak.
Lambada is vanwege zijn zoete smaak, zeer mooie rode kleur, mooie vruchtvorm en goede vruchtgrootte zowel een prachtige aardbei om zo te eten, als ook zeer geschikt voor banketbakkers en gastronomische keukens.
Ah ja dan zou ik ze ook wel willen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:58 schreef Jurk het volgende:
Ze kwamen uit de Hollandse kas.
Bij de supermarkt laat ik ze ook liggen, maar bij mn vertrouwde boertje durf ik het wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |