Een gebraden kippenpoot op de markt (heerlijk plukken op een broodje), een half pondje notenmix, onsje walnoten en macademia's, pondje zoete zachte drop, halve paarde- en gekookte worst, onsje fricandeau, onsje rauwe ham, slaatje, zak bitterkoekjes, doos koek bastogne en twee zakken koffie-pads (AH Huismerk).quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:43 schreef Curiosity het volgende:
Ik ben naar Leiden geweest en daar heb je zaterdag markt, en de meest lekkere dingen kun je er kopen.
Ik heb het beschaafd gehouden vandaag.
Een bakje knoflookolijven gemengd en gevulde pepers met kaas.
Ook nog een rettich gekocht. Heerlijk voor een salade.
,
Oh ja, ook nog 2 zakken ketchup chips gekocht.
Wat hebben jullie voor lekkers gekocht.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:23 schreef ruelf het volgende:
Pesto olijven, kaasuienkruier, filet americain pesto, serranoham, doritos cool american met dipsaus, rundvleesslaatje, carpaccio, honey barbecue chips, 2 flessen rosé, 1 fles limondaine bosbessen, stokbrood, kruidenboter. Voor vanavond en morgen op het strand met mijn lieve vriendje![]()
Die kip heb ik vandaag ook gezien en geroken, wat ruikt dat altijd heerlijk, die kip uit de grill.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Een gebraden kippenpoot op de markt (heerlijk plukken op een broodje), een half pondje notenmix, onsje walnoten en macademia's, pondje zoete zachte drop, halve paarde- en gekookte worst, onsje fricandeau, onsje rauwe ham, slaatje, zak bitterkoekjes, doos koek bastogne en twee zakken koffie-pads (AH Huismerk).
lekker hequote:Op donderdag 22 mei 2008 12:30 schreef Sylvana het volgende:
van de zomer als het echt warm is maak ik ook vaak van die grote fruitsalades met van alles erin. Maar nou alleen meloen en aardbei, omdat ik vandaag al naar mn vriend toe ga, en anders komt het allemaal niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |