Ok, geen idee. Ben benieuwd...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij een groter talent dan W Sneijder is, voor de rest nog niet zo veel van hem gezien.
Snap niet zo goed waar de KNVB zich mee bemoeid.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Jasza het volgende:
Niks bijzonders over Marco vanavond, mag niet van de KNVB.
Luisteren. Er mogen maar 2/3 vragen worden gesteld rondom Ajax.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Jasza het volgende:
Niks bijzonders over Marco vanavond, mag niet van de KNVB.
miss staat hij nog wel inder contract bij de knvbquote:Op zondag 4 mei 2008 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waar de KNVB zich mee bemoeid.
Die willen gewoon dat Bassie zijn huidige werkgever representeert. Dat kan ik me best voorstellen, met zo'n salaris.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waar de KNVB zich mee bemoeid.
Vraag 1. Wat zijn je plannen met het eerstequote:Op zondag 4 mei 2008 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luisteren. Er mogen maar 2/3 vragen worden gesteld rondom Ajax.
Ja nou geweldig, dat word dus geen boeiende shit hequote:Op zondag 4 mei 2008 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luisteren. Er mogen maar 2/3 vragen worden gesteld rondom Ajax.
Zolang Sulejmani maar aan bod komt in één van die 3 vragen ben ik tevredenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja nou geweldig, dat word dus geen boeiende shit he
Heb liever Moreno, en een paar backs, en een paar bijtertjesquote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang Sulejmani maar aan bod komt in één van die 3 vragen ben ik tevreden
Goeie backs hebben we al, wellicht dat er een vervanger voor Urby op LB komt, Vertongen is voor mij de nummer 1.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:54 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Heb liever Moreno, en een paar backs, en een paar bijtertjes
Maar fatsoenlijke back-ups zijn er niet echt.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goeie backs hebben we al, wellicht dat er een vervanger voor Urby op LB komt, Vertongen is voor mij de nummer 1.
Al meerdere keren gepost hier, maar hij blijft mooi jaquote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Wooldoor het volgende:
Kwam dit tegen op youtube ik vind het een mooie compilatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |