abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3421429
Kweet niet of jullie hem kennen.
Maar er is een soort EP Broken genaamd met een aantal nummers (weet zo ff niet hoeveel en welke)

maar er is ook een video van gemaakt. Die duurt 17 minuten en bestaat eigenlijk uit 3 clips aan elkaar gefilmd door hele ranzige foute beelden...
Ik heb hem een keer moeten zien van een kennis. En dehm hijs wel heel erg.

Maar nu kwam ik hem weer tegen op effnet en ik heb hem maar weer es gedownt. Nog niet gekeken maar dat ga ik zeker een keertje doen.

iemand hier gezien??

pi_3422555
Ik heb de EP wel (mooi), en ben nu verdraaid nieuwsgierig geworden naar de video.....
pi_3423645
tja ik heb hem nu wel... naja bijna hij wordt bij me upgeload, maar verder is er nogal moeilijk aan te komen...

En het is dus zeker aan te raden niet voor of vlak na het eten die video te kijken...

pi_3423698
als je ff met google zoekt kom je wel een site tegen waar je allerlei videos van NIN kunt downloaden, maar die doen het bij mij helaas niet. Misschien bij jou wel.
pi_3425280
Ik heb broken inderdaad gezien, de video is officieel nooit uitgekomen.
Gedeeltes ervan leken te erg op een Snuff-movie, de FBI heeft destijds nog officiële onderzoeken gedaan naar die video

Ik heb wel "Closure" thuis, dat is een 2VHS set: 1 band met een live-registratie en 1 band met alle videoclips (tot aan "The perfect drug"), daar staan alle clips op die ook op "closer" staan alleen hebben ze de "snuff" elementen eruit gehaald.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_3425305
moet eigenlijk nog steeds een cd van ze downloaden. uh kopen

ik ken eigenlijk alleen het nummer Hurt van ze. (meesterlijk nummer in mijn ogen)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3425382
de oudere cd's zijn absoluut niet duur:

Koop eerst "pretty hate machine" en je snapt meteen waarom die cd 2 jaar in de top100 in Amerika heeft gestaan.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 8 maart 2002 @ 18:53:43 #8
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_3429518
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
de oudere cd's zijn absoluut niet duur:

Koop eerst "pretty hate machine" en je snapt meteen waarom die cd 2 jaar in de top100 in Amerika heeft gestaan.

En ga daarna rechtsomkeert terug om The downward spiral te halen!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 8 maart 2002 @ 19:00:54 #9
13973 ranja
image means nothing
pi_3429580
En als je die beluisterd hebt ben je wel klaar voor het Meesterwerk, 'The fragile'. Weer terug dus.
pi_3429597
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 18:53 schreef Mark het volgende:

En ga daarna rechtsomkeert terug om The downward spiral te halen!

heet die niet further down the spiral?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 8 maart 2002 @ 19:03:16 #11
13973 ranja
image means nothing
pi_3429606
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 19:02 schreef Vision het volgende:

[..]

heet die niet further down the spiral?

Das een album met remixes van 'the downward spiral'
Net als dat 'Fixed' een album met remixes van 'Broken' is.
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:43:40 #12
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5901393
Heb net het filmpje even gedownload en bekeken. Inderdaad erg sick, maar toch ook wel vermakelijk op een vreemde manier.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_15719535
Goed ik heb dus het Broken filmpje ook, het is alleen erg low-res..
Schijnt dat hij helaas nooit is uitgebracht (goed, hij doolt dus wel op internet ) en de gewone clips zijn anders.
Anyway, weet iemand waar ik Broken high-res kan vinden?
En de Closure DVD is op Nederlandse internetwinkels ook nergens te vinden!
pi_15738725
Geweldige cd!! heb m al heel lang, en ook heel lang niet meer geluisterd.. Die clips heb ik ook gezien ja.. superranzig maar inderdaad toch wel interessant.. als je daarna die nummers weer op cd hoort krijg je weer die beelden op je netvlies en dat nare gevoel erbij
  zaterdag 27 december 2003 @ 12:22:27 #15
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15738826
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Goed ik heb dus het Broken filmpje ook, het is alleen erg low-res..
Schijnt dat hij helaas nooit is uitgebracht (goed, hij doolt dus wel op internet ) en de gewone clips zijn anders.
Anyway, weet iemand waar ik Broken high-res kan vinden?
En de Closure DVD is op Nederlandse internetwinkels ook nergens te vinden!
Hij is, naar mijn weten, expres van zo'n slechte kwaliteit, zodat het realistischer overkwam.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_15738929
moet em nog n keer checken. heb laatst dvd van and all that could have been opgepikt voor een leuk prijsje, om de collectie compleet te maken
pi_15747719
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 12:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Hij is, naar mijn weten, expres van zo'n slechte kwaliteit, zodat het realistischer overkwam.

Weet ik maar ik heb echt poepkwaliteit.
  zaterdag 27 december 2003 @ 19:10:02 #18
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15748356
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:50 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Weet ik maar ik heb echt poepkwaliteit.

De rest ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')