maar er is ook een video van gemaakt. Die duurt 17 minuten en bestaat eigenlijk uit 3 clips aan elkaar gefilmd door hele ranzige foute beelden...
Ik heb hem een keer moeten zien van een kennis. En dehm hijs wel heel erg.
Maar nu kwam ik hem weer tegen op effnet en ik heb hem maar weer es gedownt. Nog niet gekeken maar dat ga ik zeker een keertje doen.
iemand hier gezien??
En het is dus zeker aan te raden niet voor of vlak na het eten die video te kijken...
Ik heb wel "Closure" thuis, dat is een 2VHS set: 1 band met een live-registratie en 1 band met alle videoclips (tot aan "The perfect drug"), daar staan alle clips op die ook op "closer" staan alleen hebben ze de "snuff" elementen eruit gehaald.
ik ken eigenlijk alleen het nummer Hurt van ze. (meesterlijk nummer in mijn ogen)
Koop eerst "pretty hate machine" en je snapt meteen waarom die cd 2 jaar in de top100 in Amerika heeft gestaan.
quote:En ga daarna rechtsomkeert terug om The downward spiral te halen!
Op vrijdag 08 maart 2002 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
de oudere cd's zijn absoluut niet duur:Koop eerst "pretty hate machine" en je snapt meteen waarom die cd 2 jaar in de top100 in Amerika heeft gestaan.
quote:heet die niet further down the spiral?
Op vrijdag 08 maart 2002 18:53 schreef Mark het volgende:En ga daarna rechtsomkeert terug om The downward spiral te halen!
quote:Das een album met remixes van 'the downward spiral'
Op vrijdag 08 maart 2002 19:02 schreef Vision het volgende:[..]
heet die niet further down the spiral?
quote:Hij is, naar mijn weten, expres van zo'n slechte kwaliteit, zodat het realistischer overkwam.
Op vrijdag 26 december 2003 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Goed ik heb dus het Broken filmpje ook, het is alleen erg low-res..
Schijnt dat hij helaas nooit is uitgebracht (goed, hij doolt dus wel op internet) en de gewone clips zijn anders.
Anyway, weet iemand waar ik Broken high-res kan vinden?
En de Closure DVD is op Nederlandse internetwinkels ook nergens te vinden!
quote:Weet ik maar ik heb echt poepkwaliteit.
Op zaterdag 27 december 2003 12:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Hij is, naar mijn weten, expres van zo'n slechte kwaliteit, zodat het realistischer overkwam.
quote:De rest ook
Op zaterdag 27 december 2003 18:50 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Weet ik maar ik heb echt poepkwaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |