Echt hè? Zie je het hem al doen in het echt? Dat hij een olijk, bebrild blond 16-jarig, ietwat dronken meisje tegenkomt? Het soort meisje dat je nog even liefkoost in de ochtend, en koestert, en misschien even naar haar kijkt naar haar als ze nog wat doezelt omdat ze zo grappig ademt waardoor een plukje haar telkens verspringt, waarna je haar het bed uitschopt omdat ze ontbijt moet halen? Zo'n soort meisje? En dat ze dan aan de praat raken, en zij er zo even een gek stijlfiguur ingooit, en dan blijkt hij een béta-mannetje en zij een gamma-meisje te zijn, en hij weet dat niet en begint als een malle te verzanden in systeembeheerdervandeplaatselijkelomschool-taal en zij weet niet echt wat ze er mee aan moet, maar stiekem voelt ze toch haar Emily The Strange-slipje ietwat vochtig worden en kriebelt het een beetje in haar onderbuik, omdat die knul zo mysterieus is in al zijn computerwijsheid, als een eenentwintigste medicijnman?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is een hyperbool?
Bij bool denk ik aan true of false, oftewel 0 of 1. Een variable met maar 1 bit. Ik vraag mij af wat een hyperbool in dat geval meer zou moeten hebben...
En zo is het, MetTaaaLFlAke, met je belachelijke naam. En zo is het.quote:
Voor als je het nog niet wist.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
En zo is het, MetTaaaLFlAke, met je belachelijke naam. En zo is het.
Ben jij eigenlijk een Emily The Strange-onderbroek meisje, T_C? Of gewoon zo'n kek H&M-hipstertje, met kersjes of doodskopjes of nijlpaardjes erop?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een Emily The Strange-onderbroek meisje, T_C? Of gewoon zo'n kek H&M-hipstertje, met kersjes of doodskopjes of nijlpaardjes erop?
Een alfa-meisje dan? Die stiekem onbeschrijfelijk vunzige dingen wil uitspoken met de eerste de beste die het verschil tussen ironie, cynisme en sarcasme kan onderscheiden, laat staan degene die niet alleen práát in alliteraties, maar kreunt, schreeuwt, ademt en hijgt alsof ie een Suske en Wiske-personage is?quote:
En weer zit je fout.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een alfa-meisje dan? Die stiekem onbeschrijfelijk vunzige dingen wil uitspoken met de eerste de beste die het verschil tussen ironie, cynisme en sarcasme kan onderscheiden, laat staan degene die niet alleen práát in alliteraties, maar kreunt, schreeuwt, ademt en hijgt alsof ie een Suske en Wiske-personage is?
Je durft me geen slotje te geven, maar wel in dit topic te postenquote:
Jij bent geen Nosh.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je durft me geen slotje te geven, maar wel in dit topic te posten
Nu overdrijf je, sorryquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:01 schreef Nosh het volgende:
Dat was opvolgend op dat eerste, maar ik raakte halverwege afgeleid door een kraan die drupte. Want hoewel mijn liefde voor jou altijddurend is, en zal zijn, kan ik droppende kranen niet uitstaan. Mijn opa, Gerard, zei ons altijd dat Hansje Brinker niet met zijn vinger daar een goede vier uur voor lul in die dijk heeft staan wroeten, omdat wij zo lamlendig zijn om een kraan half-open te laten, en daar had meer dan gelijk in.
Ik ken niet genoeg scheikundige formules om je op díe manier het hof te maken, dus je dóet het er maar mee.quote:
Is dat een 'ja'?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoe jij met woorden speelt Nosh.Bohh.
Enigszins, Nosh. Enigszins.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Is dat een 'ja'?
Eventueel een 'misschien', maar dan moet het wel de deur enigzins op een kier naar meer houden, zodat ik daarna blij kan kwispelen bij ieder flintertje aandacht, want anders is het ook weer zoiets.
Oh, jij bent er zo één. De parkeerwachter onder de taal-liefhebbers. Waar iedereen door de woorden danst op spitse neuzen, klos jij er met je Wehrmacht-laarzen vrolijk overheen, enkel en alleen omdat er niet altijd gedaan wordt wat jij eist. Ik geef toe, schoonheidsfoutjes zijn er om hardhandig weggesneden te worden, maar de taal is een levend iets, een organisme dat beroert, meesleept, zoveel meer dan slechts een instrument in het spel der passie. Om dan te gaan zeiken over een enkel 's'-je dat er wel, danwel niet, tussenglipt, zo in de hitte van ze moment, nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Enigszins, Nosh. Enigszins.
Het is al uit tussen ons nog voordat het aan is geweest!
Jij poogt iedereen te versieren!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
Maar Nosh, waarop baseer jij de aanname dat ik T_C aan het versieren was?
Kom Terminator, we weten allemaal hoe we zijn, nietwaar? Hè? Ouwe snoeperd die je d'r bent?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
Maar Nosh, waarop baseer jij de aanname dat ik T_C aan het versieren was?
Ik ben weer verliefd op je.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo één. De parkeerwachter onder de taal-liefhebbers. Waar iedereen door de woorden danst op spitse neuzen, klos jij er met je Wehrmacht-laarzen vrolijk overheen, enkel en alleen omdat er niet altijd gedaan wordt wat jij eist. Ik geef toe, schoonheidsfoutjes zijn er om hardhandig weggesneden te worden, maar de taal is een levend iets, een organisme dat beroert, meesleept, zoveel meer dan slechts een instrument in het spel der passie. Om dan te gaan zeiken over een enkel 's'-je dat er wel, danwel niet, tussenglipt, zo in de hitte van ze moment, nee.
Dan snap je het niet, beste IQM. Dan ben je niets meer dan de Rijdende Rechter die Romeo van zijn ladder afschopt, omdat Julia's balkon de zon van de buren wegneemt.
Alleszins.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben weer verliefd op je.
Wil je nu voelen hoe hard mijn lidwoord?
Exclameren zullen we!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Komma naar bed dan. Dan mag je er een puntje aan zuigen.
Jij mag zelfs je apenstaartje tegen mijn puntkomma schurken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb je zin, ja? Ik hoop niet dat je afknapt op een streepje.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:41 schreef IQM het volgende:
Mmmm, het is lang geleden dat iemand mij naar hogere sferen ~.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |