Gozahquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef MarkM het volgende:
Fiets
Lekkah lekkah met jou ?quote:
Nah, volgende keer iemand met meer tieten nemen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef MASD het volgende:
Experiment geslaagd. Ik ben erachter hoe wij meer mensen op PUB kunnen krijgen.
Ik drink over het algemeen fris enzoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik 16 was dronk ik nog ranjaDie zuipende jeugd ook van tegenwoordig
In dat geval moeten we het dan maar door de vingers zienquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik drink over het algemeen fris enzo
Vanavond was het wat anders.
Dat is wel heeeeel erg overdrevenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach ja, tegenwoordig zie je ze bijna in elk topic wel verschijnen.
met een rietje dan ?!quote:
Wat is een hyperbool?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is wel heeeeel erg overdreven
Hyperbool enzo =D
GOOGLE! or redtubequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is een hyperbool?
Bij bool denk ik aan true of false, oftewel 0 of 1. Een variable met maar 1 bit. Ik vraag mij af wat een hyperbool in dat geval meer zou moeten hebben...
Een hyperbool is een overdrijving.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is een hyperbool?
Bij bool denk ik aan true of false, oftewel 0 of 1. Een variable met maar 1 bit. Ik vraag mij af wat een hyperbool in dat geval meer zou moeten hebben...
if "TS" is T_C;quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is een hyperbool?
Nopequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik werd getipt op MSN. Een meisje zou haar tietjes posten.
Of is het weer zo'n; Verkapt_m'n_ouders_zijn_er_niet_en_ik_sta_stijf_van_de_ranja_en_ga_aandacht_zoeken_op_FOK!_topic?
if($TS=="T_C") {quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef MASD het volgende:
[..]
if "TS" is T_C;
then "goed topic" is "true";
ik snap de ballen van ict.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |