Mag het ook iets anders zijn zoals een drankje, auto of een beddenparadijs?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:03 schreef PeterNB het volgende:
Volgende opdracht ?
-Maak de komende week een reclame-uiting voor een snack of koekje welke de naam /
beeltenis / kenmerken van een bewoner draagt. Wederom wordt humor gewaardeerd
in de trant van "konijntje wiebelen" zekersquote:Op maandag 5 mei 2008 02:30 schreef Ziet het volgende:
nee hoor
ik had alleen meteen een beeld erbij
met niet al te moeilijk te vinden caps
Het moet wel iets zijn wat je kan consumeren. Dus een drankje mag ook !quote:Op zondag 4 mei 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag het ook iets anders zijn zoals een drankje, auto of een beddenparadijs?
Dat wel, maar de photoshop van Desii was gewoon leukerquote:Op maandag 12 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
Shit Leandra, sta ik bij jou niet op de eerste plaats ?? Maar ook die van Desii was ook wel erg leuk idd
Dat vind ik ook, ben er pas om 2300 zondagavond aan begonnen en ja dan zie je het verschilquote:Op maandag 12 mei 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar de photoshop van Desii was gewoon leuker
Ik ben niet anti-Brian, maar vind hem toch leukquote:Op zondag 11 mei 2008 23:35 schreef Disana het volgende:
Nog meer op de valreep dan chufi, gewoon even wat onzinnigs:
[ afbeelding ]
Het was ook maar een grapje dat in me opkwam door een cap die even daarvoor had gemaakt. In het dagelijks leven maak ik al veel te veel plaatjes om hier serieus werk in te steken. Wel leuk om naar te kijken trouwens.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Brian, maar vind hem toch leukMooie Disana
Leuk idee. Heb hem net al gemaakt, maar ik wacht nog even op de anderen voor ik hem postquote:Op maandag 12 mei 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
Als niemand een leukere opdracht weet, de volgende opdracht voor volgende week:
Maak een diploma of trofee voor de winnaar van De Gouden Kooi. Je mag daarin
eventueel jouw favoriete winnaar al invullen.....
hey.... waar is de jouwe gebleven.... hij was toch hartstikke goed met ome John eropquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:03 schreef VirtualPOM het volgende:
Edit: het maakt me eigenlijk niet zo gek veel meer uit. Ik wacht gewoon de finale af en respecteer gewoon de meerheid van de stemmen![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 01:07 schreef Ziet het volgende:
VirtualPOM: waarom weggehaald?
bij de laatste opdracht moeten er wel weer meer mee doen hoor,
is veel leuker!
we gaan er weer voor
Ach, ik zie de laatste weken veel reacties van alle kanten (van Brian, Huub en Jaap aanhangers) die veel tever gaan. Ze hebben alledrie hun goede en slechte kanten en allemaal overduidelijke fouten gemaakt en/of grenzen overschreden. Het is een beetje kiezen tussen drie kwaden, wat eigenlijk ook de opzet van een programma als dit, een 'treitershow' was. Amanda heeft niet veel aan het geld en zou er bovendien niet zoals Brian en/of Huub verstandig mee omgaan. Jaap met zijn terror Jaap show ook weer wat minder. Maar misschien hebben jullie gelijk, het blijft ten slotte een spel (en wat voor een spel) dus laat ik 'm toch maar terugzettenquote:Op maandag 19 mei 2008 01:38 schreef Desii het volgende:
[..]
hey.... waar is de jouwe gebleven.... hij was toch hartstikke goed met ome John erop
Beste VirtualPOM,quote:Op maandag 19 mei 2008 13:36 schreef VirtualPOM het volgende:
Repost:
Ik heb er 1 gemaakt met een knipoog, zoals hier wel vaker (en gelukkig maar) gebeurd. Moge de populairste eerlijk winnen! Mijn winnaar: Brian![]()
[ afbeelding ]
Prima hoor, ik heb hem op verzoek teruggezet en had dat al gedachtquote:Op maandag 19 mei 2008 17:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Beste VirtualPOM,
Ondanks dat je een leuke inzending hebt ingezonden ben je helaas te laat voor
jurering. Bedankt voor je inzending en ik hoop dat je meedoet met de laatste ronde.
De rondes lopen/liepen van zondag-op-maandag-middernacht tot de
zondag-op-maandag-middernacht daarop. Veel Succes !!
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
Dat betekent dat Ziet deze week heeft gewonnen ! Gefeliciteerd Ziet !![]()
Dus eindstreep gewoon op zondagavond 23:59 toch?quote:Op maandag 19 mei 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
Dat betekent dat Ziet deze week heeft gewonnen ! Gefeliciteerd Ziet !![]()
Nogmaals even de opdracht voor deze week:
Maak een Gouden Kooi Collage. Je bent geheel vrij in idee/materiaal !
Er wordt een 'mooiste inzending' gekozen en er wordt een 'grappigste
inzending' gekozen ! Je mag als je wilt voor allebei een inzending sturen.
Jij mag hem om 00.00h ook nog inleverenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eindstreep gewoon op zondagavond 23:59 toch?
Anders gaat het hem niet worden deze week
Dan wordt het beoordelen strax wel makkelijkquote:Op zondag 25 mei 2008 11:55 schreef PeterNB het volgende:
Nog 12 uur te gaan vriendjes en vriendinnetjes en ik heb nog geen inzending gezien !
Er waren prijzen uitgeloofd voor de winnaars in het gedichtentopic en in het raad de de rangschikking van de top 4-topic. Dat was het, de koek is op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
Dacht dat jullie een grapje maakten maar ik zal Yvonne vragen
maar moeten dan alle deelnemers een tshirt of alleen de winnaars ?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Er waren prijzen uitgeloofd voor de winnaars in het gedichtentopic en in het raad de de rangschikking van de top 4-topic. Dat was het, de koek is op.
Ik weet eerlijk waar nergens iets vanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 05:39 schreef chufi het volgende:
Gefeliciteerd Ziet!
En wie weet tot de volgende keer allemaal..
Dank jury, deelnemers en kijkers ...![]()
NB: Stond me trouwens bij dat Guuske voor alle deelnmers een exclusief Fok-shirt zou regelen toch??
Sorry, maar ik snap er helemaal niets meer van.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ziet er nu zelfs naar uit dat er een prijs door Fok! beschikbaar gesteld zal gaan worden (nog onder voorbehoud).
Het is onder voorbehoud reeds toegezegd en dat was 2 maanden voor welke andere contest die er is uitgedeeld, zoals een gedichtje maken. Ik vind dat alle winnaars van elke ronde gewoon recht hebben op een prijs, of jullie moeten komen met een plausibel verhaal over Guuske, want daar zijn we allemal toch nog steeds bezorgd over.
- maak 1 gedichtje van 4 regels over jouw gevoel onder DGK (zeg een 10 minuten werk)
of
- maak elke week een leuke fotoshop en dat zeg 8 weken lang is toch wat intensiever dan 4 simpele regels ...
Maar goed U heeft de T-shirts en wij niet ...................
De winnaar van de laatste wedstrijd was Ziet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef noekje het volgende:
Ja, dat weet ik!
Ik heb daar toen contact over gehad met Guuskee. Ik zou kijken of Fok! wat wilde schenken en desnoods zou ik wel een zak drop ofzo regelen. Fok! PR zag er vanaf dus dan bleef de zak drop staan.
Maar ik heb niks meer van Guuskee vernomen.![]()
Wil de winnaar mij sowieso even pm-en? Voor iig een zak drop!
Aaah, ook weer opgelostquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef noekje het volgende:
Ja, dat weet ik!
Ik heb daar toen contact over gehad met Guuskee. Ik zou kijken of Fok! wat wilde schenken en desnoods zou ik wel een zak drop ofzo regelen. Fok! PR zag er vanaf dus dan bleef de zak drop staan.
Maar ik heb niks meer van Guuskee vernomen.![]()
Wil de winnaar mij sowieso even pm-en? Voor iig een zak drop!
Goed idee! Ik begrijp dus dat er geen overall winnaar is. Is het niet leuker dat de gewone bestaande jury dat beslist? Jullie zijn immers altijd de d'Ancona's van dit topic geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Als Noekje de zak drop ter beschikking stelt zouden we ervoor kunnen kiezen dat zij de overall mooiste fotosoep uitkiest? of dat je jury elk één voordraagt en ze er daar één van kiest?
ik roep maar wat...
In dat geval vind ik dat degene die het meest gewonnen heeft (Desii) dequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed idee! Ik begrijp dus dat er geen overall winnaar is. Is het niet leuker dat de gewone bestaande jury dat beslist? Jullie zijn immers altijd de d'Ancona's van dit topic geweest.
Is goed! Ik maak er een mooi pakketje van!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In dat geval vind ik dat degene die het meest gewonnen heeft (Desii) de
prijs in ontvangst mag nemen !
Ja Desii was de bestequote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In dat geval vind ik dat degene die het meest gewonnen heeft (Desii) de
prijs in ontvangst mag nemen !
(Maar als Chufi, DaniqueV, Wonka en Ziet hun adres naar mij PMen regel ik voor hun ook
een zak drop![]()
)
Dat blijft ook voor mij een beetje wrange bijsmaak aan deze leuke wedstrijd.quote:
Nee joh...... daarom heb ik glad niet meegedoan; was gewoon voor de funquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Is goed! Ik maak er een mooi pakketje van!![]()
Desii, wil je mij je adresgegevens mailen?
Nee joh? Ja joh!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee joh...... daarom heb ik glad niet meegedoan; was gewoon voor de fun
Bij DGK II moeten er nog veel meer inzendingen komen.... als je me een prijs wil geven, ritsel dan bij DGK II meer fokkers, die mee willen doen......
okeeej........ (als je zo dreigend kijk, word ik zelfs een beetje bang van je)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh? Ja joh!
Ik hoef alleen maar je adres te hebben. Meer niet.
Hup en snel een beetje. Ik beloof hierbij plechtig nooit misbruik van je adres te maken, ik stuur geen jehova's op je af, je wordt niet gebeld door Greenpeace etc.
Dus!
Good girl!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:05 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeej........ (als je zo dreigend kijk, word ik zelfs een beetje bang van je)![]()
PM = verstuurd
Guus is kwijtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:22 schreef blomst het volgende:
Dat is een goed idee.
Waar is Guuuske gebleven?
heb onze voorzitterquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:40 schreef Ziet het volgende:
ja dat is wel zo eerlijk he
(als ze er nog zin/tijd voor hebben)
Die zijn dan meteen al hartstikke leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:28 schreef Ziet het volgende:
regels? regels?
hier zijn ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles voor mijn FotoPielFokkertjesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:39 schreef mspoez het volgende:
Je bent een schattie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know, ik kan geen avatars makenquote:
Mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:39 schreef mspoez het volgende:
Je bent een schattie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:20 schreef Desii het volgende:
Dit zijn "ouwe" iets verbouwde avatars........ zal morgenavond nog wel een wat proberen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mazaru-inzending... heb er even fok-afmetingen van gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
Mazaru-inzending... heb er even fok-afmetingen van gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:36 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk jij !quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:49 schreef LasTeR het volgende:
De Gooiden Kooi is al afgelopen hè. [ afbeelding ]
ech niet.. in september gaan we pas beginnen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:49 schreef LasTeR het volgende:
De Gooiden Kooi is al afgelopen hè. [ afbeelding ]
nope.... jij bent de voorzitter/penningmeester/woordvoerder/inspirator/jury van de fotopielersquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:44 schreef PeterNB het volgende:
Heeft iemand Huub al ingelicht over de avatar-actie voor hem en Claire ??
Ik heb er nog een paar voor jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah mooi, je hebt het ontvangen. Is het erg gaan vlekken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:48 schreef Desii het volgende:
Noekje ik heb het kado ontvangen..... wat ontzettend gaaf![]()
Een enorme zak met drop, een gouwe medaille en een leuke kaart vol met lippenstift
Dus een [ afbeelding ] terug en mega bedankt Gert, Yvonne & Noekje
nee hoor, ik had kusjes aan allebei de kanten van de kaartquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah mooi, je hebt het ontvangen. Is het erg gaan vlekken?
Ik zie het!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:08 schreef PeterNB het volgende:
Jullie zien het, Huub gaat jullie ZELF beoordelenInsluiting sluit aanstaande zondag
om middernacht. In die nacht of de maandag erop zal er dan een winnende avatar
bekend worden die Huub ook zelf gaat 'dragen' (heeft 'ie beloofd) Succes
Stoute rakkers!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:57 schreef Desii het volgende:
En er kan nu nog niet gejureerd worden, want ik maak er zondag om 23:59 nog eentje![]()
Als je photoshop hebt maak je een nieuw document aan van 60x60 pixels.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Welke Resizer gebruiken jullie, die van mij is waardeloos. Hellup.
Ik heb geen Photoshop en dit klinkt me alweer veel te ingewikkeld. Ik ben een absolute digibeet, toch bedankt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:19 schreef PeterNB het volgende:
Als je photoshop hebt maak je een nieuw document aan van 60x60 pixels.
Daarna open je in photoshop je originele foto en doet CTRL-A (selecteer alles)
CTRL-C (kopieer alles naar klembord)
Je klikt daarna op dat nieuwe lege document van 60x60 en doet dan CTRL-V (paste)
Dan doe je CTRL-T en zie je dat er een randje met blokjes om de originele afbeelding
verschijnt. Nu kun je met je muis de originele afbeelding in de mini-60x60 schalen
en verschuiven.
[ afbeelding ]
Ik doe zo'n beetje alles wat grafisch is met Photoshop. Gewoon kopen (quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen Photoshop en dit klinkt me alweer veel te ingewikkeld.
BQ, gooi er een border omheen en de naamquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Asje en bedankt vast.
Ik ben niet zo handig en laat dit met een gerust hart aan jou over.![]()
Done....quote:Op maandag 16 juni 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
Lieve Peter, ik mis mijn ava van Huub en Claire nog in het rijtje.
Als je je eigen ava bedoeld? Is die niet een beetje off-topic of had je nog een andere ergens geplaatst?quote:
Oh Lieve, thanks.quote:
ja hé..... terrorrobbiequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt grappig dit topic.
Lul niet ik was veel eerder dan Jaap.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
ja hé..... terrorrobbie
slaap aftreksel van TERRORJAAP zekers
ga elders spammen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |