Mag het ook iets anders zijn zoals een drankje, auto of een beddenparadijs?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:03 schreef PeterNB het volgende:
Volgende opdracht ?
-Maak de komende week een reclame-uiting voor een snack of koekje welke de naam /
beeltenis / kenmerken van een bewoner draagt. Wederom wordt humor gewaardeerd
in de trant van "konijntje wiebelen" zekersquote:Op maandag 5 mei 2008 02:30 schreef Ziet het volgende:
nee hoor
ik had alleen meteen een beeld erbij
met niet al te moeilijk te vinden caps
Het moet wel iets zijn wat je kan consumeren. Dus een drankje mag ook !quote:Op zondag 4 mei 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag het ook iets anders zijn zoals een drankje, auto of een beddenparadijs?
Dat wel, maar de photoshop van Desii was gewoon leukerquote:Op maandag 12 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
Shit Leandra, sta ik bij jou niet op de eerste plaats ?? Maar ook die van Desii was ook wel erg leuk idd
Dat vind ik ook, ben er pas om 2300 zondagavond aan begonnen en ja dan zie je het verschilquote:Op maandag 12 mei 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar de photoshop van Desii was gewoon leuker
Ik ben niet anti-Brian, maar vind hem toch leukquote:Op zondag 11 mei 2008 23:35 schreef Disana het volgende:
Nog meer op de valreep dan chufi, gewoon even wat onzinnigs:
[ afbeelding ]
Het was ook maar een grapje dat in me opkwam door een cap die even daarvoor had gemaakt. In het dagelijks leven maak ik al veel te veel plaatjes om hier serieus werk in te steken. Wel leuk om naar te kijken trouwens.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Brian, maar vind hem toch leukMooie Disana
Leuk idee. Heb hem net al gemaakt, maar ik wacht nog even op de anderen voor ik hem postquote:Op maandag 12 mei 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
Als niemand een leukere opdracht weet, de volgende opdracht voor volgende week:
Maak een diploma of trofee voor de winnaar van De Gouden Kooi. Je mag daarin
eventueel jouw favoriete winnaar al invullen.....
hey.... waar is de jouwe gebleven.... hij was toch hartstikke goed met ome John eropquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:03 schreef VirtualPOM het volgende:
Edit: het maakt me eigenlijk niet zo gek veel meer uit. Ik wacht gewoon de finale af en respecteer gewoon de meerheid van de stemmen![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 01:07 schreef Ziet het volgende:
VirtualPOM: waarom weggehaald?
bij de laatste opdracht moeten er wel weer meer mee doen hoor,
is veel leuker!
we gaan er weer voor
Ach, ik zie de laatste weken veel reacties van alle kanten (van Brian, Huub en Jaap aanhangers) die veel tever gaan. Ze hebben alledrie hun goede en slechte kanten en allemaal overduidelijke fouten gemaakt en/of grenzen overschreden. Het is een beetje kiezen tussen drie kwaden, wat eigenlijk ook de opzet van een programma als dit, een 'treitershow' was. Amanda heeft niet veel aan het geld en zou er bovendien niet zoals Brian en/of Huub verstandig mee omgaan. Jaap met zijn terror Jaap show ook weer wat minder. Maar misschien hebben jullie gelijk, het blijft ten slotte een spel (en wat voor een spel) dus laat ik 'm toch maar terugzettenquote:Op maandag 19 mei 2008 01:38 schreef Desii het volgende:
[..]
hey.... waar is de jouwe gebleven.... hij was toch hartstikke goed met ome John erop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |