Doet t nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:58 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook een website, wil je hem zien?
Klik dan op mijn homepage icoontje. [ afbeelding ]
Nee, ik gebruik geen drugsquote:
Zo dan:quote:
Of je flikkert gewoon die hele site bij het oud papier...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:04 schreef Multiculti2008 het volgende:
maja tis leuker om ze op de site te zien dan in zo'n kale textfile
Maar dat kan heul niet...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of je flikkert gewoon die hele site bij het oud papier...
Enige wat ik te zeggen heb:quote:1 De besnijdenis geeft een kerel een hardere mentaliteit en een helder hoofd.
2 Het Christendom houdt u voor de gek, het maakt u zwak en naief.
3 U kunt een voorbeeld aan de Islam nemen, of een Moslim worden. De Christelijke mentaliteit is aardig en lief, de Islamitische mentaliteit voor een man is schoon, netjes, sterk en een man.
4 U kunt niet concurreren met een Moslim, behalve als u zelf een Moslim bent. Anders zult u in het nadeel zijn.
5 Islam gebruikt kracht en macht veel, en balans in krachten.
6 Goedkeuring van familie en geen sex voor het huwelijk zijn goed.
7 Islam maakt het leven de moeite waard, terwijl het de beste beveiliging biedt tegen slechte invloeden.
8 In de Islamitische cultuur moet u gezonde dingen doen, u mag geen drugs gebruiken, niet roken, alcohol drinken, of andere dingen doen die slecht voor uw lichaam zijn.
9 Islam is goed tegen bureaucratie. Het zet orde in iemands hoofd, en is een efficient voorbeeld en structuur voor de samenleving.
10 Islam is de volgende evolutie voor Christenen. Een persoon of maatschappij die nog Christelijk is heeft nog een les te leren.
11 Er is een klein percentage nodig van mensen die deze regels snappen, om een voorbeeld te geven aan anderen. Iedereen heeft hier een groot voordeel aan. Het is effectiever als er veel contact tussen deze groepen is, en als ze het goed kunnen uitleggen.
12 Iedere Moslim kent al deze regels. Zij zijn alleen misschien niet zo gedetailleerd in het uitleggen ervan.
13 De Christelijke mentaliteit en geen besnijdenis zorgen ervoor dat u minder goed bij een vrouw past. De Islamitische mentaliteit van regel 3 en de besnijdenis zorgen ervoor dat u beter bij een vrouw past.
14 Het is een misdaad als u in een positie van verantwoordelijkheid bent en deze regels niet snapt.
15 Geschiedenis heeft een effect op iemands mentaliteit. Rusland kreeg een les van de Mongolen, Oost Europa van de Russen.
16 Vrijheid als een fundamenteel onderdeel van de maatschappij heeft zijn oorsprong in het Christendom. De Islaam heeft een veel betere structuur voor de maatschappij.
17 De mentaliteit en psychologie van een Christen en een Moslim zijn tegenovergesteld, de normen en waarden zouden wel eens redelijk gelijk kunnen zijn.
18 Een Reden dat een Moslim meer kinderen heeft is dat zijn leven meer perfect is en dat hij efficienter is in wat hij doet.
19 Moslims horen elkaar vrede te wensen. De Islamitische maatschappij is meer coherent, en Moslims doen veel met familie.
20 Er is een lager percentage homo's in een Islamitische maatschappij, en een lager percentage pedofielen. De mentale gezondheid in het algemeen is veel beter.
21 Er zijn allerlei psychologische voordelen voor een man als hij besneden is.
22 Het verschil tussen sociale lagen is waarschijnlijk kleiner, want iedereen gebruikt hetzelfde sociale systeem wat goed werkt, en het is prettig om met iedereen te praten.
23 Er wordt goed voor oudere mensen gezorgd, want mensen zijn niet allemaal teveel bezig met hun eigen problemen, en de sociale omgangsvormen zijn ver ontwikkeld.
24 Islam gebruiken is de beste manier om in de mannenwereld te zijn en te stappen.
25 Vrouwen gedragen zich slechter als de mannen niet erg mans zijn.
Hahaquote:
Jezus is een gast met spijkers in zijn poten, wat moet ik daar geweldig aan vinden?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef Multiculti2008 het volgende:
jaja sebasser en als het over jezus ging of over uhh auto's ofzo zou je het fantastisch vinden, ja elke site heeft een begin en wat mij betreft is de site nuttig, tja zou zomaar kunnen dat een andere cultuur als de onze slimmer is
Maar dit is FACKING SPAM! En dat IST VERBOTEN ja!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef Multiculti2008 het volgende:
jaja sebasser en als het over jezus ging of over uhh auto's ofzo zou je het fantastisch vinden, ja elke site heeft een begin en wat mij betreft is de site nuttig, tja zou zomaar kunnen dat een andere cultuur als de onze slimmer is
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
lol die reacties, uh naja hallo als je islam kent is het juist goed hoor, want dan is het leuker, en gasten zijn dan toffer en meiden netter, uh sjah
Dude!quote:1 De besnijdenis geeft een kerel een hardere mentaliteit en een helder hoofd.
Je hebt dus serieus maanden gedaan over die paar regeltjes. En weet die regeltjes dan niet eens fatsoenlijk te onderbouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
lol die reacties, uh naja hallo als je islam kent is het juist goed hoor, want dan is het leuker, en gasten zijn dan toffer en meiden netter, uh sjah
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
kan ook gewoon even terugkijken in je myATquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:09 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja hallo ik kan ze hier ook posten zonder me site te vermelden, maar dit is nuttiger want dan kan je ook thuis nog s nakijken van wat er op stond, ipv te zoeken op zo'n forum.. en die andere culturen, welke jezus deze 2 vind ik zat
Koop een taart en vier het.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
Hoe mongolisch kun je zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Multiculti2008 het volgende:
ik zou zeggen try me peter, vragen over die regeltjes op me site is vragen over m'n leven, ik kan er over blijven doorlulle :p
Beter onderbouw je je regeltjes eerst ipv ze neerkwakken en dan maar reacties uitlokken. Je hebt er toch een half jaar over nagedacht, dan moet je toch bij elke regel ook wat onderbouwing kunnen geven..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Multiculti2008 het volgende:
ik zou zeggen try me peter, vragen over die regeltjes op me site is vragen over m'n leven, ik kan er over blijven doorlulle :p
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan bestaat zijn leven uit een leugen en terrorisme!![]()
![]()
!
Dan zou je misschien wel serieus genomen wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja uh ben je een stiekeme balkenende ofzo, heb ik al 25 regels moet ik er ook nog een boekwerk aan vastplakken? alles op ze ted he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |