quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
lol die reacties, uh naja hallo als je islam kent is het juist goed hoor, want dan is het leuker, en gasten zijn dan toffer en meiden netter, uh sjah
Dude!quote:1 De besnijdenis geeft een kerel een hardere mentaliteit en een helder hoofd.
Je hebt dus serieus maanden gedaan over die paar regeltjes. En weet die regeltjes dan niet eens fatsoenlijk te onderbouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
lol die reacties, uh naja hallo als je islam kent is het juist goed hoor, want dan is het leuker, en gasten zijn dan toffer en meiden netter, uh sjah
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
kan ook gewoon even terugkijken in je myATquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:09 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja hallo ik kan ze hier ook posten zonder me site te vermelden, maar dit is nuttiger want dan kan je ook thuis nog s nakijken van wat er op stond, ipv te zoeken op zo'n forum.. en die andere culturen, welke jezus deze 2 vind ik zat
Koop een taart en vier het.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
Hoe mongolisch kun je zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Multiculti2008 het volgende:
ik zou zeggen try me peter, vragen over die regeltjes op me site is vragen over m'n leven, ik kan er over blijven doorlulle :p
Beter onderbouw je je regeltjes eerst ipv ze neerkwakken en dan maar reacties uitlokken. Je hebt er toch een half jaar over nagedacht, dan moet je toch bij elke regel ook wat onderbouwing kunnen geven..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Multiculti2008 het volgende:
ik zou zeggen try me peter, vragen over die regeltjes op me site is vragen over m'n leven, ik kan er over blijven doorlulle :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |