abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58573548
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is trouwens ook leuk om te horen:
http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&articleID=107048&CatId=34

PSV heeft Deivid de Souza benadert. Goede speler

Deivid zal toch niet naar PSV willen? Geweldige speler voor PSV, maar lijkt me dat hij lekker daar wil blijven, verdient hij meer.
pi_58574161
quote:
http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&articleID=107048&CatId=34

Goede speler inderdaad, wat staat er op die site?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:10:41 #243
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_58577720
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:50 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat mensen geen dingen moeten beloven die ze niet kunnen waarmaken ben ik met je eens.
De rest is niet te achterhalen.

Nee, als Aissati dat heeft geloofd is hij enorm naïef. Als je bij een topclub voetbalt, is voetballen in het eerste geen zekerheid, voor niemand. Je moet je simpelweg in de basis voetballen. Dat heeft hij blijkbaar niet gedaan. Vette pech voor Ismaïl (en voor mij, want ik zie hem graag spelen), maar geen reden om te gaan huilen en weg te willen.
Naïef? Aissati gelooft gewoon zijn algemeen directeur als die op wat voor manier dan ook de schijn wekt dat hij meer speeltijd gaat krijgen. Als Reker die indruk gewekt heeft (en dat heeft hij, anders had Aissati contractverlenging niet eens overwogen) moet hij gewoon zorgen dat dat ook gebeurt.

Verder is het in de voetbalwereld echt geen uitzondering dat mensen binnen een club zich met de opstelling gaan bemoeien en de trainer vragen om deze of gene eens wat meer speeltijd te geven omdat dat zakelijk beter is voor de club. Sportief zou het in dit geval ook beter zijn geweest imho trouwens....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:13:33 #244
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_58578924
quote:

Dat is toch die Deivid van Fenerbace? Geef eens 1 reden waarom hij die club zou verruilen voor PSV
Patat Friet
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:42:33 #245
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_58579394
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:13 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Dat is toch die Deivid van Fenerbace? Geef eens 1 reden waarom hij die club zou verruilen voor PSV
Hij heeft altijd al eens onder Jan Reker willen werken, duh!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:59:18 #246
96356 cultheld
demagoog
pi_58579677
quote:

Die lijkt me niet haalbaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58579852
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:13 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Succes in Europa!!
pi_58579896
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:12 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Succes in Europa!!
pi_58579900
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:12 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Succes in Europa!!

Dank je!! Jullie ook succes!
pi_58579923
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hebben wij itt jullie niet nodig
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:45:00 #251
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_58580296
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

rofl
pi_58582344
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Ondanks die laatste zin van Reker, merk je wel dat hij wat voorzichtiger is. Hij benadrukt voor Aissati enkel het belang om te spelen; hij belooft hem niet weer iets. Maar eerlijk gezegd zie ik het nog wel goed komen met Aissati. Maak me er niet zo druk om.

Dat Utrecht zicht meldt betekent niets natuurlijk.

Fotoverslag van paintbalmiddag PSV-selectie...
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=23282

Daar is Aissati ook bij volgens mij. De "we spelen goed weer" propaganda.....Ik ben daar trouwens ook ooit wezen paintballen. Écht een aanrader. SUPER toffe "baan".
Jammer dat Gomes en Reker er niet bij waren.
pi_58583751
quote:

quote:
'Deivid slaat interesse PSV af'
Diverse Turkse sportsites melden vandaag het gerucht dat de Braziliaanse flankspeler Deivid interesse van PSV heeft afgewimpeld. PSV zou de Braziliaan aanvaller hebben benaderd voor het komende seizoen. Die geeft echter de voorkeur voor een langer verblijf bij de Turkse topclub Fenerbahce.
pi_58583874
Ben benieuwd hoe druk het op het Stadhuisplein is vanavond.
quote:
9/5/2008 - OPROEP: Kom vanavond naar 't stadhuisplein!
(Gepost door phoolie040)

Iedereen die PSV een warm hart toe draagt worden door de organisatoren van de ludieke actie massaal oproepen om vanavond deel te nemen aan de actie. 'Wij als supporters kunnen vanavond onze steun aan het team uiten en aangezien het weer goed is er genoeg sfeer is zal het een super gezellige en vooral gemoedelijke avond worden. Ook in moeilijke tijden willen we onze club steunen. Hoe meer supporters er vanavond zijn, hoe groter het effect is naar PSV. Er moet snel een oplossing komen want we willen ook dit jaar weer succes! dus kom vanavond om 19.00 naar het stadhuisplein om onze club een warm hart toe te dragen.'
PSV Netwerk
Namens Lighttown Madness, PSV Fans United, Supportersvereniging PSV en de organisator willen we jullie alvast bedanken!
PSV Netwerk
RUST EN GEMOEDELIJKHEID, MAAKT DE 22e SCHAAL EEN FEIT!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 22:05:02 #255
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_58583937
Ook slim om dat op de dag zelf te posten, in plaats van enkele dagen van te voren.
Nu weet ook iedereen die al op een terras zat dat er iets te doen is!

To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_58584134
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 22:02 schreef MaatjeTho het volgende:
Ben benieuwd hoe druk het op het Stadhuisplein is vanavond.
[..]
Dat is toch allang voorbij

van netwerk:
quote:
Het was te rustig op t stadhuisplein... een handje vol supporters en op de kar (lees: open vrachtwagen) een stuk of 40/50 man. Neemt niet weg dat de actie natuurlijk goed is!
pi_58584156
actie tamelijk mislukt dus
pi_58584191
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 22:15 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dat is toch allang voorbij

van netwerk:
[..]

Ik had ook niet anders verwacht
pi_58584275
Waarom heeft iedereen er een grote klep over maar als er iets gepland staat haken ze af?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58584376
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 22:21 schreef denthemen het volgende:
Waarom heeft iedereen er een grote klep over maar als er iets gepland staat haken ze af?
omdat 99% vd supporters vindt dat eerst reker op moet rotten voordat er ook maar enige positiviteit getoond wordt
  vrijdag 9 mei 2008 @ 22:56:57 #261
153356 PrincePolly
Undercover
pi_58585118
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 22:21 schreef denthemen het volgende:
Famous for travelling toch ofzo?
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:04:12 #262
96356 cultheld
demagoog
pi_58585282
Maza voor 3 jaar naar PSV, met een optie voor nog eens 2 jaar. Alcides kan dus gaan .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58585318
Zoiets is van tevoren gedoemd om te mislukken. Een vriendenclubje probeert wat. Zoiets.
That's all folks!
pi_58585904
Hij is niet 41 voudig international bij Mexico
pi_58586432
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij is niet 41 voudig international bij Mexico
Dat is ie wel

Blijkbaar heb ik hem nog zien spelen op het WK tegen Portugal, maar d'r staat niet heel veel meer van hem bij behalve de naam.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58586474

Enige goals die ik kan vinden is met z'n hoofd. Ik weet niet wat voor speler het is maar het lijkt erop dat hij dus wel aardig in de lucht is en dat kunnen we wel gebruiken met dode spelmomenten, want het afgelopen seizoen is het werkelijk een drama geweest met dode spelmomenten, geen een goeie kopper meer na het vertrek van cocu, alex, ooijer etc.
pi_58587635
GOL.... GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL !!!
pi_58587880
In Nederland is hij als linksback wel een meerwaarde

Niet de snelste maar schijnt wel een beest te zijn
pi_58588698
Leuke artikelen in het AD: Intern onderzoek naar Valckx en Werken met Jan gaat niet meer.

Hier helemaal gepost trouwens.
pi_58589276
quote:
,,Op de kampioensreceptie liep Jan rond te bazuinen dat ik in januari de transfer van Rodriguez heb geblokkeerd. Maar kijk, hier een stuk in het AD van januari. Daarin zegt hij nota bene zelf dat er te veel twijfels zijn. Ik had Rodriguez live gezien en was niet erg onder de indruk. Jan heeft op mijn
kantoor dvd's zitten kijken en vond hem ook niet geweldig.
quote:
,,Ajax had belangstelling voor Aissati, wij wilden zijn contract verlengen. In die fase heeft Jan aan Kees Ploegsma verteld welke clausule Aissati precies in zijn contract had staan. Nota bene via Ploegsma – erelid van PSV – is dat bij Ajax terecht gekomen. Eerst bij Martin van Geel, later ook bij Maarten Fontein. Toen die met Jan belde, kon hij het alleen maar bevestigen. Ongelooflijk.''
quote:
,,Wat er nu over Piet de Visser wordt gezegd, vind ik laag en niveauloos. Hij wordt neergezet als iemand die de club vooral veel geld heeft gekost, die vooral miskopen achter zijn naam heeft. Allemaal kritiek gevoed door Jan. Het is onzin. Ik wil hier gezegd hebben: aan de honderd miljoen die PSV de afgelopen jaren heeft binnengehaald via de Champions League heeft Piet een grote bijdrage geleverd.
quote:
,,Jan zegt dat hij veel steunbetuigingen heeft gehad. Dat zal wel uit Oost-Brabant zijn. Ik heb telefoontjes uit de hele wereld gekregen, niemand snapt wat er in vredesnaam bij PSV aan de hand is. Het mooiste compliment kreeg ik van Bobby Robson (oud-trainer bij PSV, red.). Die zei: Stan ik ben trots op je.''

Reker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')