Lijkt me logischquote:Reker: Stevens moet snel met Aissati om de tafel
Jan Reker heeft tegenover het Eindhovens Dagblad laten weten dat de nieuwe coach Huub Stevens snel met Ismail Aissati om de tafel moet om de sportieve intenties voor volgend seizoen te bespreken. Aissati wil zijn overeengekomen contractverlenging niet ondertekenen omdat hij vindt dat afspraken het afgelopen jaar niet zijn overeengekomen.
Ja... Ik weet het niet hoor... Ik ken hem niet, maar veel positieve geluiden heb ik nog niet gehoord.quote:Komst verdediger Rodriguez lijkt dichtbij
Het Brabants Dagblad meldt dat de komst van de Mexicaanse verdediger Francisco Rodriguez dichtbij lijkt. De onderhandelingen tussen PSV en Chivas Guadalajara zijn volgens de krant inmiddels in een vergevorderd stadium.
Als die beloftes niet waargemaakt kunnen worden moet Reker ze niet doen. Tuurlijk is hem meer speeltijd beloofd, zo werkt dat als je spelers niet bij willen tekenen omdat ze te weinig spelen. Dan ga je ze paaien met mooie praatjes over dat het allemaal anders wordt in de nabije toekomst.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:05 schreef ErikT het volgende:
Dat er in dit topic serieus gediscussieerd wordt over beloftes om te spelen.
Hoe is het mogelijk. Een belofte om te spelen. Het is dat het zo extreem triest is, maar anders waren deze smileys gepast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is wel een behoorlijk verschil tussen er over hebben dat een speler waarschijnlijk toch wel aan een x aantal wedstrijden gaat komen en dan uiteindelijk nog geen 45 minuten in een hafljaar speelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:05 schreef ErikT het volgende:
Dat er in dit topic serieus gediscussieerd wordt over beloftes om te spelen.
Hoe is het mogelijk. Een belofte om te spelen. Het is dat het zo extreem triest is, maar anders waren deze smileys gepast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax-aanhang kotst "eigen" "supporter" navigator uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:24 schreef navigator het volgende:
Zijn er vandaag al rellen en/of ruzies uitgelekt?
quote:'FC Utrecht meldt zich bij PSV voor Ismail Aissati'
FC Utrecht heeft zich bij PSV gemeld voor Ismail Aissati (foto, rechts), meldt het Eindhovens Dagblad. De negentienjarige middenvelder is niet bereid zijn handtekening te zetten onder het nieuwe contract, omdat PSV sportieve afspraken niet is nagekomen. Algemeen directeur Jan Reker is ervan overtuigd dat PSV een rechtsgeldige overeenkomst in zijn bezit heeft en dat Aissati tot 2011 (en niet tot 2009) vastligt in Eindhoven.
Los van het dispuut over het contract is Reker het eens met de wens van Aissati om meer speeltijd. ‘Daar is geen discussie over. Ismail moet wedstrijden gaan spelen, dat is gewoon heel belangrijk. Daarom is het goed dat hij en Huub Stevens snel met elkaar gaan praten.’ (MA)
Dat mensen geen dingen moeten beloven die ze niet kunnen waarmaken ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als die beloftes niet waargemaakt kunnen worden moet Reker ze niet doen. Tuurlijk is hem meer speeltijd beloofd, zo werkt dat als je spelers niet bij willen tekenen omdat ze te weinig spelen. Dan ga je ze paaien met mooie praatjes over dat het allemaal anders wordt in de nabije toekomst.
Nee, als Aissati dat heeft geloofd is hij enorm naïef. Als je bij een topclub voetbalt, is voetballen in het eerste geen zekerheid, voor niemand. Je moet je simpelweg in de basis voetballen. Dat heeft hij blijkbaar niet gedaan. Vette pech voor Ismaïl (en voor mij, want ik zie hem graag spelen), maar geen reden om te gaan huilen en weg te willen.quote:In welke vorm PSV dat gedaan heeft kan ik niet zeggen maar dat het gebeurd is is evident. Aissati heeft dan ook gewoon gelijk in deze.
Ja, maar dit verschil doet er niet toe. Zie hierboven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is wel een behoorlijk verschil tussen er over hebben dat een speler waarschijnlijk toch wel aan een x aantal wedstrijden gaat komen en dan uiteindelijk nog geen 45 minuten in een hafljaar speelt.
Appels en peren.quote:Bij je eigen baan heb je toch ook altijd een startgesprek en wat je verwachtingen er van zijn. Zo is dat bij voetballers ook. En dan zal er echt niet op de wedstrijd precies gekeken worden of je dat aantal haalt, maar bij zo'n groot verschil zou ik als speler ook wel weer twee nagaan denken over een eventueel langer verblijf.
Stevens zal zeggen: "ik zie het in je zitten, maar ik beloof niks, want zo werkt het niet bij voetbal. Ga je best doen, dan zien we wel weer verder."quote:Reker: Stevens moet snel met Aissati om de tafel
[q]Jan Reker heeft tegenover het Eindhovens Dagblad laten weten dat de nieuwe coach Huub Stevens snel met Ismail Aissati om de tafel moet om de sportieve intenties voor volgend seizoen te bespreken. Aissati wil zijn overeengekomen contractverlenging niet ondertekenen omdat hij vindt dat afspraken het afgelopen jaar niet zijn overeengekomen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Pieters naar PSV, Aissati naar Utrecht Ajax.
Denk dat Alcides gewonnen heeft. Die heeft wel wat ervaring met drive-by shootings.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Ondanks die laatste zin van Reker, merk je wel dat hij wat voorzichtiger is. Hij benadrukt voor Aissati enkel het belang om te spelen; hij belooft hem niet weer iets. Maar eerlijk gezegd zie ik het nog wel goed komen met Aissati. Maak me er niet zo druk om.
Dat Utrecht zicht meldt betekent niets natuurlijk.
Fotoverslag van paintbalmiddag PSV-selectie...![]()
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=23282
quote:'AC Milan wil Heurelho Gomes overnemen van PSV'
Sportweek.nl Datum: 9-mei-2008 10:11
AC Milan richt zijn pijlen op doelman Heurelho Gomes, schrijft het Italiaanse Tuttosport vrijdag. De Rossoneri zien in de Braziliaan van PSV de ideale vervanger van diens landgenoot Dida. De kans dat Gomes, die nog een doorlopend contract heeft, vertrekt bij PSV is groter geworden sinds hij zijn ruzie met directeur Jan Reker openbaar maakte.
De 27-jarige Gomes zei twee weken geleden in Voetbal International dat hij niet langer met Reker wilde werken. 'Hij eruit of ik ga weg', aldus de Braziliaan.
Deivid zal toch niet naar PSV willen? Geweldige speler voor PSV, maar lijkt me dat hij lekker daar wil blijven, verdient hij meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is trouwens ook leuk om te horen:
http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&articleID=107048&CatId=34
PSV heeft Deivid de Souza benadert. Goede speler
Goede speler inderdaad, wat staat er op die site?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&articleID=107048&CatId=34
Naïef? Aissati gelooft gewoon zijn algemeen directeur als die op wat voor manier dan ook de schijn wekt dat hij meer speeltijd gaat krijgen. Als Reker die indruk gewekt heeft (en dat heeft hij, anders had Aissati contractverlenging niet eens overwogen) moet hij gewoon zorgen dat dat ook gebeurt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat mensen geen dingen moeten beloven die ze niet kunnen waarmaken ben ik met je eens.
De rest is niet te achterhalen.
Nee, als Aissati dat heeft geloofd is hij enorm naïef. Als je bij een topclub voetbalt, is voetballen in het eerste geen zekerheid, voor niemand. Je moet je simpelweg in de basis voetballen. Dat heeft hij blijkbaar niet gedaan. Vette pech voor Ismaïl (en voor mij, want ik zie hem graag spelen), maar geen reden om te gaan huilen en weg te willen.
Dat is toch die Deivid van Fenerbace? Geef eens 1 reden waarom hij die club zou verruilen voor PSVquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij heeft altijd al eens onder Jan Reker willen werken, duh!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat is toch die Deivid van Fenerbace? Geef eens 1 reden waarom hij die club zou verruilen voor PSV
Die lijkt me niet haalbaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Succes in Europa!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat is toch die Deivid van Fenerbace? Geef eens 1 reden waarom hij die club zou verruilen voor PSV
Hebben wij itt jullie niet nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |