Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Elke PSV-liefhebber zal toch ronduit jodelen dat Valckx niet meer over aankoop/verkoop gaat. Dat is 200% verbetering, zo niet meer. Ik snap mensen niet, alsof ze op het hoofd geslagen zijn. De journalistiek heeft daar ook een handje van, Lemic wordt bijvoorbeeld heel netjes neergezet. Het bestaat niet dat hij en Hiddink alle journalisten in de zak hebbenLekker onderzoekje starten zou ik zeggen, de sporen liggen nu aan de oppervlakte
Eens2quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV woont in een gat dat eredivisie heet. Misschien was je dat nog niet opgevallen. En nu gaan we het weer legaal doen, met boekhouding en minder onkosten. Ik vind dat fijn, sommige kruimelcriminelen vinden dat minder.
Verdediging. Het liefst een ervaren iemand. Dat heeft toch wel écht de prioriteit denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
Wat voor versterkingen hebben jullie eigenlijk nodig?
Hoeft toch niet? Aissati speelde toch al nooit, dan hoef je er toch geen vervanger voor te halenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
En als Aissati ook nog eens weggaat een middenvelder. :|
Hoezo, hij speelde toch nooit?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
En als Aissati ook nog eens weggaat een middenvelder. :|
Dat zijn volgens mij toch echt aanvallers en geen verdedigers rabbitboyquote:
Amrabat speelt toch soms ook rechtshangend ofzoiets?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij toch echt aanvallers en geen verdedigers rabbitboy
Dat vind ik nou ook, wij zitten toch vaak op een lijn Suijk ondanks onze liefde voor 2 totaal verschillende clubsquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:08 schreef Suijk het volgende:
Heeft Aissati wel eens ooit iets van zelfkritiek laten horen? Het ligt wel altijd aan een ander bij hem.
Zou jij dat nog geloven als je dat al zo'n 2 jaar te horen krijgt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:36 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Stevens is geen Vergoossen. Aissati gaat zijn kansen wel krijgen. Vooral omdat ik denk dat Afellay deze zomer nog wel eens zou kunnen vertrekken.
Daar zijn ze denk ik te professioneel voor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik niet. Ik weet zelf dat ik op een dag wel ga spelen anders verkopen ze me wel.
Daarbij is PSV mijn club dus zou ik blijven maar goed. Zo'n PSV fan is volgens mij geen enkele PSV speler nu of wel?
Mijn god, als 020 zichzelf opheft heb er natuurlijk ook begrip voorquote:Hoewel vrijwel niemand zich openlijk over de situatie bij PSV wil uitlaten, is er in de Nederlandse voetbalwereld veel begrip voor de keuze die de landskampioen heeft gemaakt.
omg, alsof er ook maar 1 fucking makelaar bestaat die alleen maar wereldspelers laat contracterenquote:Desondanks maakt Reker zich daarover niet al te veel zorgen. Bij PSV stellen ze zich op het standpunt dat er via Lemic weliswaar versterkingen binnenkwamen, maar dat er ook missers tussen zaten.
Precies...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:13 schreef WooZ het volgende:
omg, alsof er ook maar 1 fucking makelaar bestaat die alleen maar wereldspelers laat contracteren
Allemaal 100% integere mensen met de beste talenten ter wereld!!quote:Reker gaat er vanuit dat het vacuüm dat in Eindhoven is ontstaan razendsnel door anderen zal worden opgevuld. ,,We hebben nog nooit zoveel aanbiedingen van managers en makelaars gehad als nu,'' zegt hij. ,,We kunnen een tribune vol zetten met nieuwe talenten.''
Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Leequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar blijven de transfer geruchten van PSV eigenlijk?
Het enige wat ik hoor is ene Rodriguez uit Mexico die niet al te goed was...
quote:
Als hij daarheen gaat, weten we in ieder geval dat het niet helemaal goed met zijn smaak zit.quote:
Ik snap hem volkomen, wat Vergoossen tegen hem had is mij eerlijk gezegd ook niet duidelijk, wel dat hij steeds héél ver ging om hem maar niet te laten spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:37 schreef peaceman het volgende:
Ik snap Aisaiti wel hoor... Beloftes zijn niet nagekomen... ik kan me nog herinneren dat ie onder geen beding naar Ajax mocht en vervolgens wordt ie weinig tot niet gebruikt... Beetje vreemd toch wel.
Inderdaad, veel te aanvallend voetbal voor een "echtequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als hij daarheen gaat, weten we in ieder geval dat het niet helemaal goed met zijn smaak zit.
Kiezen voor mooi voetbal is inderdaad moeilijk te begrijpen voor een Psv/Chelsea fan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als hij daarheen gaat, weten we in ieder geval dat het niet helemaal goed met zijn smaak zit.
Als ik het me goed herinner balde hij vorig seizoen nog bij de Tukkers.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou jij dat nog geloven als je dat al zo'n 2 jaar te horen krijgt?
Ach gossie wat is hij toch zielig. Die jongen komt net kijken en vindt al dat hij bij een topclub dingen mag eisen. Ga toch fietsen.quote:En nu moet hij wéér wachten? Echt niet, wegwezen en naar een club gaan waar je wel gewaardeerd wordt. Als ik in zijn schoenen stond deed ik precies hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |