abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 mei 2008 @ 00:30:34 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58545510
Gomes, de Visser, Valckx, Reker en de RVC ze maken er allemaal een smerige bende van door allemaal in de vlek te wrijven en niemand van dat stel heeft 100% gelijk! Iedereen heeft boter op zijn hoofd dat is het probleem ook. Geen enkele oplossing is totaal fair.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58545606
Harry van Raaij heeft ellende gezaaid, en nu wordt er eindelijk geoogst.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 mei 2008 @ 00:38:43 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58545646
onder de totale tijd onder van Raaij is er gewoon een nette 0 gedraaid geen verlies geen winst.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58545810
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:36 schreef Radegast het volgende:
Harry van Raaij heeft ellende gezaaid, en nu wordt er eindelijk geoogst.
Dat is een waar woord, alleen liep elke PSV'er met hem weg, en misschien ook wel terecht. het leven is goed...
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
onder de totale tijd onder van Raaij is er gewoon een nette 0 gedraaid geen verlies geen winst.
Ga je weer... nette cijfers zijn niet altijd gevolg van gezond beleid. Van Raaij regeerde met open portemonnee, met open ogen notabene.
pi_58545841
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Westerhof heeft door het omzetten van het investeringsfonds in een lening een verlies van effectief 10 miljoen gemaakt....... ja dan gaat het hard.
Dat moest gebeuren, want anders claims. En hoe kwam dat investeringsfonds tot stand? Wie zette daar druk? Jij weet het.
quote:
tact
Tijdens de competitie geen stakingen, wel Gomes en een titel bovendien Met de te hoge makelaarskosten mocht hij zich niet bemoeien, kennelijk.
pi_58545888
Onder Van Raaij hadden we ook klappers als Robben, Ruud en Stam. Dat zijn ook zeldzaamheden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58545967
Dit kan er ook nog wel bij:

bron: Sportwereld
quote:
Aissati stuurt aan op breuk met PSV
Door PETER VAN DUYL en CHRIS VAN NIJNATTEN

EINDHOVEN - Ismail Aissati voelt zich niet meer gebonden aan de contractverlenging die hij eind vorig jaar met PSV overeenkwam.
Het vernieuwde dienstverband, lopend tot de zomer van 2011, lag nog niet geheel ondertekend op de burelen bij de landskampioen. De in het afgelopen halfjaar opgelopen teleurstellingen bij de club brachten de 19-jarige tot zijn beslissing om af te zien van ondertekening. Zijn huidige 'oude' overeenkomst loopt in juli 2009 af.

De zaakwaarnemer van de Utrechter, Rodger Linse, bevestigde gistermiddag het voornemen van zijn pupil.

,,Je kunt zeggen dat je een mondeling akkoord had, maar PSV is zijn afspraken op het sportieve vlak aan Ismail totaal niet nagekomen. Zo is hem beloofd dat hij in de tweede helft beduidend meer aan spelen zou toekomen,'' zegt Linse.

,,Daar is totaal niets van terecht gekomen. Ismail gaat nu opnieuw nadenken over zijn toekomst en voelt zich niet meer gebonden aan de wederzijdse afspraken die in december tussen de club en hem zijn gemaakt.''

Het is een bekend gegeven, dat Aissati gefrustreerd het recente kampioenschap vierde. Vorig jaar speelde hij een uitstekend half seizoen bij FC Twente, maar sinds hij door PSV werd teruggehaald, waren er voor hem weinig speelminuten meer. Onder Jan Wouters kwam hij het meest aan spelen toe. Tot aan de winterstop stond hij vijf keer in de basiself, mocht hij elf keer invallen, waarvan drie keer in de Champions League. Na de winterstop viel de olympisch international nog slechts drie keer in, wat hem in totaal 45 speelminuten opleverde. Blessures speelden hem parten, maar het geringe aantal minuten scoorde hij vooral doordat hij weinig vertrouwen genoot van de technische staf.

Op de avond van 20 januari, na de wedstrijd VVV-PSV, was er contact over deze kwestie tussen algemeen directeur Jan Reker van PSV en Linse. In dat gesprek beloofde de bestuurder nogmaals dat het jonge talent 'liefst iedere wedstrijd' aan spelen zou toekomen. Die belofte werd ook gedaan, omdat PSV weigerde Aissati te verhuren.

Ook nu weer hebben clubs zich gemeld om de speler volgend seizoen te kunnen huren. Onder anderen Jan-Willem van Dop meldde zich namens FC Utrecht hiervoor bij Reker.

Het kamp Aissati beraadt zich nu op de situatie. De speler speelt graag bij PSV, met de nadruk op spélen. Afgelopen winter meldde Ajax zich nog bij PSV om Aissati tegen een in zijn contract vastgestelde vergoeding over te nemen.

Die transfer ging niet door, ook omdat de voetballer zich goed voelde bij de nieuwe arbeidsvoorwaarden. Dat het contract nog steeds ongetekend lag, kwam door een verschil van mening van fiscale aard tussen club en management van de speler. Onlangs stelde PSV Linse daarover in het gelijk.

,,Dat hebben we schriftelijk laten weten, het ging om een btw-kwestie,'' aldus Reker. ,,Ik ben ervan overtuigd dat wij daarom nu een bindend contract in bezit hebben. Volgens mij kan niemand daar onderuit. Ik ga ervan uit dat Ismail daarom bij ons blijft.''
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58545989
Yeuy
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:00:31 #159
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58545996
Ajax doe je werk
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 mei 2008 @ 01:02:21 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58546024
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:50 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat moest gebeuren, want anders claims. En hoe kwam dat investeringsfonds tot stand? Wie zette daar druk? Jij weet het.
[..]
dat fonds was netjes ingericht dat het risicodragend was......... dat de heren in de RvC die ook investeerders waren vervolgens misbruik van hun positie hebben gemaakt is niet bepaald chic. Volgens de contracten hadden de investeerders gewoon pech als er geen transfersom werd gevangen.
quote:
Tijdens de competitie geen stakingen, wel Gomes en een titel bovendien Met de te hoge makelaarskosten mocht hij zich niet bemoeien, kennelijk.
ik heb veel gehoord dit seizoen maar nog nooit iets van tact bij Reker.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 mei 2008 @ 01:04:04 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58546044
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:58 schreef cultheld het volgende:
Dit kan er ook nog wel bij:

bron: Sportwereld
[..]

omg wat een heerlijke weken zijn het toch

volgend jaar: Reker, Stevens en 8 spelers de rest is weg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_58546070
Ai Ai, wat vervelend
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:10:55 #163
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58546150
Kom maar naar Grunn, dan ben je zeker van een basisplaats jongen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58546257
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 01:10 schreef venomsnake het volgende:
Kom maar naar Grunn, dan ben je zeker van een basisplaats jongen..
wordt ie na een half jaartje weer verkocht aan 020, nee dank u
  donderdag 8 mei 2008 @ 07:33:50 #165
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_58547236
Wat is dat nou weer voor domme reactie van die zaakwaarnemer van Aisatti, volgend seizoen hebben we een nieuwe trainer, een compleet uitgedunde selectie (:')), dus weer veel nieuwe kansen voor hem. Misschien moeten ze eerst eens met Stevens gaan praten voordat ze gaan bitchen in de media.

Zaakwaarnemers
pi_58547496
Laat Reker het maar oplossen! Kan ie best

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58547510
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:53 schreef WooZ het volgende:

[..]

ga je me vertellen dat psv de afgelopen 10 jaar geen identiteit had?
Wat begrijp je niet aan de woorden 'laten behouden'?
pi_58547559
Overigens zou ik Aisatti groot gelijk geven als hij vertrekt. Ik denk dat hij naar Ajax gaat in zo'n geval. Voor een habbekrats natuurlijk, net als Perez destijds.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58548342
Aissati, kom naar mokum, waar wij talenten wel op waarde weten te schatten!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_58548453
Kom maar bij ons Aissati. Beerens vindt het ook leuk bij ons
pi_58548535
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:23 schreef SCH het volgende:
Kom maar bij ons Aissati. Beerens vindt het ook leuk bij ons
Hij voelt zich vast genoeg slaaf bij ons
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:05:10 #172
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58549198
Ja joh Aissati wil weg..kan er ook nog wel bij.
Als het niet Lemic is dan is het wel zo'n IQ loze Rodger Linse. Die vent moet ook een klap voor zijn botte kop krijgen. Te triest die makelaars zaakwaarnemers. We moeten het maar eens gaan afschaffen.

EDIT: hmm foutje kwa naam.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_58549217
Lemic en Linse zijn 2 handen op 1 buik dus dit was te verwachten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58549248
Gaat lekker bij de boertjes
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:09:43 #175
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58549295
*laat boer*
Ja inderdaad.
Die was lekker.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: