abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58530770
quote:
Een delegatie van PSV is komend weekeinde aanwezig bij de ontmoeting tussen Valenciennes en Olympique Nice. De doelman van de bezoekende partij, Hugo Lloris, moet een eventueel vertrek van Heurelho Gomes opvangen. (Voetbalzone.nl)
Die bron is dan wel weer
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:59:05 #127
188665 Wurdsje
High Times
pi_58530780
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hebben ze volgend jaar nog wel genoeg selectiespelers dan?
ik maak me niet zo druk om het aantal spelers, meer om de kwaliteit ervan..
pi_58532058
LEE, LEE, LEE!

Los van PSV, ik kwam deze tegen

pi_58532840
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:56 schreef Morrigun99 het volgende:

[ afbeelding ]
Die is al best oud, wel geniaal though
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58534133
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:56 schreef Morrigun99 het volgende:

[ afbeelding ]
pi_58534266
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoe ver ben je met je Gomes-standbeeld?
pi_58534379
Heel ver.
pi_58534412
Toch ff een tvp'tje, wat blijft er over van dit PSV?... het gaat aardig de verkeerde kant op als je dit zo hoort en leest.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:47:08 #134
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58534499
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch ff een tvp'tje, wat blijft er over van dit PSV?
Jan Reker.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58534529
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:47 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jan Reker.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58535219
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch ff een tvp'tje, wat blijft er over van dit PSV?... het gaat aardig de verkeerde kant op als je dit zo hoort en leest.
Reker deed wat goed is voor de club, hij is zelf ook een passant, misschien gaat hij ook nog weg. Dat steeds maar over poppetjes praten, mensen zullen onderhand wel de indruk hebben dat er geen hersenen rondlopen bij PSV

Waar in de TT Reker staat, behoort eigenlijk Valckx te staan, als je dan toch op een PSV-er wilt kotsen. Lemic is uiteraard de meest uitgelezen persoon, maar die hoort gelukkig niet meer bij PSV.
pi_58535453
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:18 schreef okee6 het volgende:

[..]

Reker deed wat goed is voor de club, hij is zelf ook een passant, misschien gaat hij ook nog weg. Dat steeds maar over poppetjes praten, mensen zullen onderhand wel de indruk hebben dat er geen hersenen rondlopen bij PSV

Waar in de TT Reker staat, behoort eigenlijk Valckx te staan, als je dan toch op een PSV-er wilt kotsen. Lemic is uiteraard de meest uitgelezen persoon, maar die hoort gelukkig niet meer bij PSV.
Goh, ik ben het een keer volledig met je eens.
Reker heeft fouten gemaakt, maar mijns inziens behandelt hij de huidige kwestie op de enige juiste manier om PSV z'n eigen identiteit te laten behouden.
pi_58536056
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:27 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

manier om PSV z'n eigen identiteit te laten behouden.
ga je me vertellen dat psv de afgelopen 10 jaar geen identiteit had?
pi_58536230
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:53 schreef WooZ het volgende:

[..]

ga je me vertellen dat psv de afgelopen 10 jaar geen identiteit had?
Ik had wel eens het idee dat het een Fc Hiddink was, waar de koeien achteraan dromden. Op zich niet slecht, maar een boer zonder voldoende centjes ziet alles verpieteren.
pi_58536737
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik had wel eens het idee dat het een Fc Hiddink was, waar de koeien achteraan dromden. Op zich niet slecht, maar een boer zonder voldoende centjes ziet alles verpieteren.
Complete drogrede.

fc hiddink haalde wel voor het eerst in 8 jaar de volgende ronde CL, de halve finale. Het jaar erop wederom achtste finale. Enkele malen kampioen op rij. Alsof dat geen geld oplevert
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:42:29 #141
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58540498
Vraag me af waarom Farfan en Mendez wegblijven.. zou het misschien zo zijn dat het met de situatie te maken heeft en ook wegwillen?
Hmm..
Mijn mening? Reker rot op.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 mei 2008 @ 22:44:08 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58543206
wtf de Supportersvereniging schaart zich achter de RVC en Reker

tis dat ik het niet op kan zeggen vanwege de voorrang bij kaarten kopen morgen maar eens een boze brief schrijven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58544205
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:27 schreef WooZ het volgende:

[..]

Complete drogrede.

fc hiddink haalde wel voor het eerst in 8 jaar de volgende ronde CL, de halve finale. Het jaar erop wederom achtste finale. Enkele malen kampioen op rij. Alsof dat geen geld oplevert
Jij bent dus een koe, no offense. PSV was bijna failliet en jij gaat achter Hiddink staan, die net als De Visser netto geen winst heeft opgeleverd.

PSV heeft onder Hiddink z'n Europees gezicht weer wat opgepoetst, maar kan daar gezien de Nederlandse thuismarkt geen moer mee doen, omdat het op zijn eentje is en er geen serieus te nemen concurrenten zijn. Alsof Guus daar een moer om gaf, dan had ie wel in Amsterdam aan de slag gegaan, lafaard.
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:28:28 #144
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_58544229
Volgend seizoen weer kampioen !
Nothing to see here, carry on
pi_58544261
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:27 schreef WooZ het volgende:

[..]

Alsof dat geen geld oplevert
Ajax, de enigste ietwat serieuze concurrent, leverde dat geld op. Niemand anders deed dat!
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:32:37 #146
25034 neilpad
Changry!
pi_58544355
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vraag me af waarom Farfan en Mendez wegblijven.. zou het misschien zo zijn dat het met de situatie te maken heeft en ook wegwillen?
Hmm..
Mijn mening? Reker rot op.
Dit gebeurd elke jaar toch...
Ik maak me in ieder geval geen zorgen, gewoon die Zuid-Amerikaanse mentaliteit.
Mendez wil bij zijn zieke moeder zijn en Farfan heeft geen zin om op te komen dagen voor een oefenpot tegen VV Bal-op-het-dak '56 ofzo...
Money won is twice as sweet as money earned.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 mei 2008 @ 23:32:57 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58544365
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef okee6 het volgende:

[..]

Jij bent dus een koe, no offense. PSV was bijna failliet en jij gaat achter Hiddink staan, die net als De Visser netto geen winst heeft opgeleverd.

PSV heeft onder Hiddink z'n Europees gezicht weer wat opgepoetst, maar kan daar gezien de Nederlandse thuismarkt geen moer mee doen, omdat het op zijn eentje is en er geen serieus te nemen concurrenten zijn. Alsof Guus daar een moer om gaf, dan had ie wel in Amsterdam aan de slag gegaan, lafaard.
dank de heer Westerhof maar even voor het negatieve vermogen. Falliet is trouwens nog 5 bruggen verder. De Cashflow was positief dus falliet ben je dan nog lang niet!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58545326
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dank de heer Westerhof maar even voor het negatieve vermogen. Falliet is trouwens nog 5 bruggen verder. De Cashflow was positief dus falliet ben je dan nog lang niet!
Ik had je toch hoger ingeschat, een betaald voetbalclub organisatie hoort zwarte cijfers te schrijven. Als het dat doet dankzij de concurrent, dan is er sprake van mismanagement en ben je 'failliet'. Zo'n inkomstenpost uit Europees voetbal is waanzin. Hiddink wilde zelfs nog verder gaan, met minder mensen (=minder controle).

Dat het Westerhof zijn schuld is, nee, die is later ingestapt. Westerhof was ook iemand die minder populaire maatregelen moest treffen. Alleen vind ik van Westerhof dat hij geen leidinggevende rol in een grote club als PSV had moeten willen vervullen. Reker is dan wel een voetbalman, met kennis van zaken en tact. Als je de doorsnee PSV-fan vraagt, zal ie daar geen waardering voor op kunnen brengen. Toch is Reker niet diegene die een windje liet of uiteindelijk de stront heeft uitgesmeerd.
pi_58545447
reker smeert de stront niet uit, hij creert stront
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 mei 2008 @ 00:28:50 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58545473
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:19 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik had je toch hoger ingeschat, een betaald voetbalclub organisatie hoort zwarte cijfers te schrijven. Als het dat doet dankzij de concurrent, dan is er sprake van mismanagement en ben je 'failliet'. Zo'n inkomstenpost uit Europees voetbal is waanzin. Hiddink wilde zelfs nog verder gaan, met minder mensen (=minder controle).

Dat het Westerhof zijn schuld is, nee, die is later ingestapt. Westerhof was ook iemand die minder populaire maatregelen moest treffen. Alleen vind ik van Westerhof dat hij geen leidinggevende rol in een grote club als PSV had moeten willen vervullen. Reker is dan wel een voetbalman, met kennis van zaken en tact. Als je de doorsnee PSV-fan vraagt, zal ie daar geen waardering voor op kunnen brengen. Toch is Reker niet diegene die een windje liet of uiteindelijk de stront heeft uitgesmeerd.
Westerhof heeft door het omzetten van het investeringsfonds in een lening een verlies van effectief 10 miljoen gemaakt....... ja dan gaat het hard.
quote:
Reker is dan wel een voetbalman, met kennis van zaken en tact.
tact
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')