Lijstje al klaar?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:59 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ok zal straks ff lijstje maken
Ik zou zeggen, bieden?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:19 schreef EggsTC het volgende:
Richtprijs voor dat antieke servies?
5 euro? tja ik heb geen idee wat zoiets waard zou moeten zijn en volgens mij zijn richtprijzen verplicht volgens de policy.quote:
nee sorry... ik ben zo'n lamer die het heel de tijd te druk heeft met andere dingenquote:
alvast een overzichtje van wat ik in de aanbieding heb... waarbij de bovenste drie natuurlijk een hogere waarde vertegenwoordigen dan een Bad Santa of Cujo.quote:Master & Commander (2-disc special edition, nog nieuw in seal) (adviesprijs ¤ 14,99) (DTS)
Feed (2-disc special edition, tin case) (bol.com ¤ 24,99) (DTS)
Jack Nicholson Collection (One flew over the Cuckoo's nest, Witches of Eastwick, Something gotta give) (adviesprijs ¤ 15,99)
Alien VS Predator (2-disc Special Edition) (DTS) (geen NL subs)
Quality Film Collection: The Motorcycle Diaries (nieuw in seal) (DTS)
Quality Film Collection: Mulholland Drive (nieuw in seal) (DTS)
Bad Santa (nieuw in seal)
Stephen King's Cujo
Action Box Vol.4 (Below, No Good Deed, The Fourth Angel, Ballistic Ecks VS Sever) (4 discs DTS)
Bij de andere spullen staan richtprijzen, alleen kan ik moeilijk een richtprijs geven aan iets wat antiek is.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
5 euro? tja ik heb geen idee wat zoiets waard zou moeten zijn en volgens mij zijn richtprijzen verplicht volgens de policy.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:06 schreef RedBitch het volgende:
15 euro incl. voor de foto-klok?
Dan hebben ze zich aardig laten oplichtenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef Hanneke1983 het volgende:
Het zijn zeker goede radiators.
Ik verkoop ze voor iemand, en heb het nagevraagd en zij hebben absoluut 100 euro betaald per radiator.
Kan er ook niks aan doen
Helemaal overheen gelezen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ehmmm... moderators???
Ook graag nog even aanpassen m.b.t. de titelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen!
Aangepast.
Verder nog iets hare majesteit?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ook graag nog even aanpassen m.b.t. de titel
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef Hanneke1983 het volgende:
-2 Radiatoren
-Lampet set
-Traagschuim-kussen
Ik denk wel onder deze naam en anders wel als koobaquote:Op zondag 15 maart 2009 12:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
[offtopic]
Kent ze je onder deze naam of onder een andere naam?
Ik zal d'r de groeten doen!
check je pm en gratis kickquote:Op zondag 26 april 2009 13:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
DancePlaze, zou je me een PM terug willen sturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |