abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58496004
Ok, stel dat alle videofragmenten die wij gezien hebben aangepast zijn, en dat er geen vliegtuigen waren:
Na de aanslagen waren er binnen een half uur live-beelden op tv. Hoe werden deze zo snel aangepast, naar de omgeving, het weer, mensen die te zien zijn etc.

Aan de kant waar het vliegtuig naar binnen vloog was er geen sprake van een explosie (alles sloeg naar binnen ipv naar buiten. Eerder een implosie dus. Hoe werd deze gecreëerd?

Aan de andere kant van het gebouw kwam het vliegtuig naar buiten en brokstukken stortte naar beneden. Waar kwamen deze vandaan? Van de te voren het gebouw in gesjouwd?

En stel dat die ‘orbs’ de vliegtuigen projecteerde:
Waar kwamen ze vandaag? Iemand moet ze naar het WTC hebben zien vliegen. Tenzij ze naast het WTC opstegen natuurlijk.

Is er iets vergelijkbaars. Iets kleins, met genoeg vermogen om zo’n grote en levenechte projectie te maken en niet onderhevig is aan bijvoorbeeld windkrachten (zal toch stil moeten hangen lijkt me).

Hoe wordt er überhaupt een projectie gemaakt in mid-air, zonder doek of enige andere achtergrond, op klaarlichte dag? Is die techniek er nu, en was die er 7 jaar geleden ook al?

Als de Amerikaanse regering de aanvallen op 911 in scene had gezet, waarom deden ze dan zo moeilijk? Was het dan niet gewoon veel makkelijker, geloofwaardiger en veiliger (ivm geheimhouding) om gewoon echt 2 vliegtuigen te kapen??

Ik ben benieuwd
  maandag 5 mei 2008 @ 22:56:33 #202
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_58501776
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:09 schreef Toryu het volgende:
Hoe wordt er überhaupt een projectie gemaakt in mid-air, zonder doek of enige andere achtergrond, op klaarlichte dag? Is die techniek er nu, en was die er 7 jaar geleden ook al?
Een van de allersterkste beamers op het moment is de Barco XLM HD30 die een output van 30.000 ansi lumen heeft, en da's een bakbeest van een projektor, en die 30K lumen is vergeleken bij de zon een kaarsvlammetje...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_58502140
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Hey you know what, let's ask the firemen.
Typisch dat je alleen dat zinnetje eruit pakt en weer het filmpje negeert wat juist aan al je 'eisen' voldoet. Waarom reageer je daar niet op terwijl je tegen anderen roept dat ze over het onderwerp heenlullen?

Ik had het trouwens niet over brandweermannen maar de gewone mensen die jij zo graag wilt horen en zien Rond ground zero vind je heel simpel tientallen mensen die erbij waren die dag en de inslag van het vliegtuig met eigen ogen hebben gezien (loop maar de eerste beste deli in). Durf je ook tegen hun te beweren dat het vliegtuig wat zij hebben gezien volgens jouw helemaal niet bestond en het allemaal tv edits en photoshop was?

Over de brandweermannen gesproken ik kan je wel een link geven naar de getuigenverklaringen van 503 brandweermannen aanwezig die dag, in totaal 12000 pagina's verkregen door de New York Times. Of valt dat ook onder de media manipulatie? Maar dan wordt het aantal mensen wat meegewerkt hebben toch wel erg groot.. en niemand die tot nu toe uit de school is geklapt..
  maandag 5 mei 2008 @ 23:41:56 #204
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58502837

Och wat is het beeldmateriaal van 911 toch fake. Mijn god.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58502927
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:26 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat meer info over de techniek:
[ afbeelding ]
http://angelsfortruth.com/Military%20Orbs.html
Die www.angelsfortruth.com website is wel een aanrader om te aanschouwen welke onzin het menselijke brein kan produceren (aangenomen dat het geen parodie is, maar dat lijkt mij niet zo te zijn)
Ook van deze mevrouw:
http://www.resurrectingliberty.com/

Buiten orbs en hologrammen waren er op 9/11 waarschijnlijk ook nog vliegtuigen met missiles aan vast, bommen in wtc, engelen, duivels, UFO's, vliegtuigen die onzichtbaar kunnen worden en .... Pterodactylussen...
  maandag 5 mei 2008 @ 23:57:15 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58503129
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:41 schreef Lambiekje het volgende:

Blijkbaar was het concept 'perspectief' iets te moeilijk voor de makers van dat filmpje.
En weetje, je moet niet alles geloven wat op internet staat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_58503838
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:46 schreef gorgg het volgende:

[..]

Die www.angelsfortruth.com website is wel een aanrader om te aanschouwen welke onzin het menselijke brein kan produceren (aangenomen dat het geen parodie is, maar dat lijkt mij niet zo te zijn)
Ook van deze mevrouw:

Buiten orbs en hologrammen waren er op 9/11 waarschijnlijk ook nog vliegtuigen met missiles aan vast, bommen in wtc, engelen, duivels, UFO's, vliegtuigen die onzichtbaar kunnen worden en .... Pterodactylussen...
[ afbeelding ]
Wat een sites zeg.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58504275
quote:

dit is het grappigste conspiracy theory filmpje dat ik ooit heb gezien. geloof je werkelijk die interpretatie? zoals al eerder opgemerkt, allemaal een kwestie van perspectief. vanuit een vliegende helicopter kun je uit alle mogelijke hoeken filmen. bovendien kun je ook nog de afstand en zoom varieren, waardoor je de beelden helemaal niet zo simpel met elkaar vergelijken kan.

volgens mij ben je gewoon een kloon, niemand kan deze bagger toch serieus nemen

[ Bericht 5% gewijzigd door Byte_Me op 06-05-2008 01:32:41 ]
  dinsdag 6 mei 2008 @ 01:36:10 #209
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_58504469
quote:

Zoals de titel al zegt: 'disaster' , ze dachten even zomaar Irak leeg te kunnen pompen door 911 in scene te zetten, maar het pakt helaas niet zo uit zoals de amerikanen hadden verwacht.

kortom; disaster.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 6 mei 2008 @ 06:43:29 #210
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58505339
quote:

Er worden boven jouw post meerdere serieuze vragen gesteld, al is overwogen om die te beantwoorden?

@Teenwolf: Jij moet de recente geschiedenis nog maar is even goed doorlezen
pi_58505361
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 06:43 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Er worden boven jouw post meerdere serieuze vragen gesteld, al is overwogen om die te beantwoorden?
Dat kan niet, zo ver gaat Lambiekje's kennis over het onderwerp niet blijkbaar. Is namelijk ook al meerdere malen voorgesteld.

Oost-indisch antwoorden?
pi_58505473
quote:

[..]

Ook van deze mevrouw:

[ afbeelding ]
http://www.velociraptors.info/
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 08:29:52 #213
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58506550
quote:

[..]

Ook van deze mevrouw:

[ afbeelding ]
Doe dan meteen 'n echte foto van zo'n beest en geen tekening, zodat duidelijk wordt waarom de makers van de site dit beest noemen en er 'n vraagteken achter zetten.

http://www.angelsfortruth.com/911%20Angel%20or%20Pterodactyl.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_58506574
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:26 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Pics?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_58506686
Voor de " believers " die in het gebruik van vliegtuigen blijven geloven:
http://www.911closeup.com/nico/FAQ_planehuggers.html

Why they didn't use planes.
http://www.911closeup.com/

Kan ik me aardig in vinden, hoe het dan wel ging...?
quote:
WESCAM -We scam!

And these are real video qualities, shot with WESCAM cameras.
I even picked WESCAM satellite photos (!!), to make my point.
Do "W-ABC planehuggers" and "9/11 truthlings" really believe, the sep11th WESCAM camera was worse than their own satellite-product??

http://www.911closeup.com/nico/CGI/CGI_aprilfools.html
Die paar wakkere ooggetuigen tegen 'n milljard? mensen die de beelden hebben gezien, en die voor waarheid aannemen.
quote:
It may have seemed like a sensible analysis in the pre S11 world, but the event itself changed that. It gave people stark choices. The official story required either that one descended into total intellectual senility in order to still believe it – perhaps deliberately made ridiculous for that very purpose – or else that one keep ones intellect alive but destroy almost everything that one had previously believed about how society works.

It was a plot to drive the entire world insane, and completely destroy intellectual standards. Once this crack has been opened in the collective intellect, once people have openly and brazenly endorsed complete intellectual insanity for the purpose of hanging on to old paradigms, then the gate is open is to promote total insanity across the board.

http://www.911closeup.com/index.shtml?ID=82
Is aardig gelukt.
Eisenhower1961.
pi_58506751
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Doe dan meteen 'n echte foto van zo'n beest en geen tekening, zodat duidelijk wordt waarom de makers van de site dit beest noemen en er 'n vraagteken achter zetten.

[ afbeelding ]
http://www.angelsfortruth.com/911%20Angel%20or%20Pterodactyl.html
Dat is gewoon een fucking duif man.
pi_58506762
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:36 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op allebei de plaatjes zijn duidelijk twee vleugels te onderscheiden.
(Bovendien lijkt de tweede een still van nieuwsbeelden en, volgens sommigen, dus gephotoshopt en niet geloofwaardig)
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_58506767
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En op die eerste zie ik overduidelijk een vleugel zitten, op die 2e wat minder duidelijk maar dat heeft gewoon simpelweg met lichtval te maken. Volgende.
pi_58506852
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Op allebei de plaatjes zijn duidelijk twee vleugels te onderscheiden.
(Bovendien lijkt de tweede een still van nieuwsbeelden en, volgens sommigen, dus gephotoshopt en niet geloofwaardig)
Ik zie die dat anders, lijkt me weinig discussie over mogelijk.
Alle stils zijn via nieuwszenders tot ons gekomen dus heeft eigenlijk geen enkele pic zin.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')