Oh hoiquote:Op maandag 5 mei 2008 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat ding is gevonden onder een afdakje ... ook lekker geloofwaardig.
Daar heb je dan vast een goede bron voor.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Projectoren waren de ettelijke orbs die rond de torens vlogen.
[..]
Wie zegt dat het kerosine was wat ontplofte. Volgens experts was er veelste veel kerosine voor een vliegtuig dat al minstens een uur heeft rondgevlogen.
Staalbalken die naar buiten zijn gebogen.
Er waren drills genoeg om het terplaatse te krijgen. bv op 8/9 september (36uur) is de bovenste 50verdiepingen compleet afgesloten geweest van electriciteit. Er zijn genoeg aanwijzingen dat er weken voorafgaand gerotzooid is in de gebouwen. Mogelijkheden genoeg.
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja het lijkt er wel op. Beetje boel verdrietig wordt ik er van hoe men bedot en besodemieterd wil worden door autoriteit. out-of-the-box denken is er niet meer bij.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@ Lambiekje: Je doet veels te veel moeite elke keer met je topics en geen enkel nieuw persoon die het leest. Enkel de dwazen die niet de moeite nemen voor eigen onderzoeken. ik zou het gewoon dood laten gaan. Veel leuker en je hoeft niet lang te wachten
jajaja, komen er nog antwoorden?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja het lijkt er wel op. Beetje boel verdrietig wordt ik er van hoe men bedot en besodemieterd wil worden door autoriteit. out-of-the-box denken is er niet meer bij.
Ik denk graag out-of-the-box, maar kom dan met claims die je beter kan onderbouwen dan wat vage pixels op een plaatje en beantwoord op zijn minst de vragen die in dit topic worden gesteld.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja het lijkt er wel op. Beetje boel verdrietig wordt ik er van hoe men bedot en besodemieterd wil worden door autoriteit. out-of-the-box denken is er niet meer bij.
Jouw 3D projectoren op klaarlichte dag zijn wel geloofwaardig wil je zeggen?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je kan jezelf de slachtofferrol in praten. Je zou ook de gestelde vragen kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mss kan dat beter in 1 van de andere topic'squote:Op maandag 5 mei 2008 16:02 schreef Koploperkopper het volgende:
Laten we het even over de reden hebben, wat zou de USA eraan hebben om eigen burgers om te brengen? De olie in Irak? En waarom hebben ze dan de Verenigde Emiraten niet binnen gevallen?
Zijn er nog meer van deze fabeltjeskranten?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mss kan dat beter in 1 van de andere topic's
Oei. Nou, mijn overheid is jouw profesoren de baas, dus ik onderwerp mij aan de overtreffende autoriteit.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
Profesoren geven lezingen over dit onderwerp.
Jup...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Zijn er nog meer van deze fabeltjeskranten?
1 vbtje van wat mij opvalt:quote:Op maandag 5 mei 2008 14:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En wat moet ik op dat plaatje zien? Is het uit een video geknipt? Zoja, welke video en welke frames zijn het dan? Is het de 1e of de 2e hit?
En je punt met dat filmpje is? Mijn ongetrainde oog ziet een vliegtuig dat in wolkenkrabber slaat, wat valt er verder dan allemaal te zien?
Wat meer info over de techniek:quote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Jouw 3D projectoren op klaarlichte dag zijn wel geloofwaardig wil je zeggen?
Wel eens bij een 3D film geweest? Dan zul je toch wel hebben gezien dat mensen speciale brillen opmoeten én dat de hele zaal zo donker mogelijk is gemaakt. Zelfs 6 jaar na 9/11 lukt het ze niet om in de openlucht films te projecteren, waarom lukte het op 9/11 dan wel?
Pics?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
1 vbtje van wat mij opvalt:
Kijks ff goed naar het vliegtuig voordat het crashed. 1 vleugel ? En dat is vanuit meerdere standpunten zo op video gezet.
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:19 schreef Lambiekje het volgende:
Projectoren waren de ettelijke orbs die rond de torens vlogen.
In projektie-termen is dat nog t makkelijkste....alleen hoe projekteer je dat over honderden meters in de luchtquote:Op maandag 5 mei 2008 16:48 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens ook wel interessant hoe je een hologram zou kunnen maken dat met 800 km/h gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |