Dat had ik dus ook, bijna 30 uur alleen maar op missies geconcentreerd, vanmiddag eens echt de stad verkend.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:04 schreef Gizmo112 het volgende:
story line uitgespeeld, nu even kijken wat de stad zoal te bieden heeft...
Mensen hebben verschillende meningen; Ik vind GTA: SA de beste GTA, en dat is al zo sinds de release. Er zijn ook anderen die VC beter worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik snap jullie niet, eerst lopen bitchen dat GTA: SA zo over de top was en VC beter, en nu ineens weer bitchen dat je liever GTA SA wil?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:13 schreef Sackboy het volgende:
Hackers vinden missie met Jerk Thompson in GTA IV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als alternatieve getaway:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Dat zijn nou typisch de humoristische missies die ik mis in GTA IV .quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:13 schreef Sackboy het volgende:
Hackers vinden missie met Jerk Thompson in GTA IV
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:04 schreef merino het volgende:
dat iedreen Snow Storm hier zo moeilijk vind. Heb die daarnet echt met twee vingers in mijn neus gehaald....
zo gedaan:
als alternatieve getaway:Die heb ik dus gezocht, zowel tijdens de misse in die 'vrije tijd' als daarbuiten gewoon eens rondgekeken daar. Er zijn wel steigers enzo.... maar dan houdt het op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I quote:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die heb ik dus gezocht, zowel tijdens de misse in die 'vrije tijd' als daarbuiten gewoon eens rondgekeken daar. Er zijn wel steigers enzo.... maar dan houdt het op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hans Klok is langsgeweest.quote:
Niko is cult man, de beste personage in de GTA series tot nu toe. Echt de voice acting en hoe hij overkomt gewoon geweldig gedaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:40 schreef Agiath het volgende:
Ben ik de enige die tot nu toe SA veel leuker om te spelen vond?
Qua verhaal en gewoon algemene beleving?
De stad zelf is zo somber en ik vind niko maar een flut-personage, verder mis ik gewoon de rondzwevende hartjes en politiesterren, geld voor je salto's, de vliegtuigen, parachute's, jetpacks, quads, countryside etc. etc.
Ze hebben het wel realistischer gemaakt maar ik vind dat zelf niet zo'n goede keuze, jammer, bij SA had ik in het begin altijd zin om te spelen, nu heb ik na 12 uur al een beetje van mwah.
heb ook gezocht, maar tijdens het wegrijden van de cops zag ik dus wel wat geloof ikquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die heb ik dus gezocht, zowel tijdens de misse in die 'vrije tijd' als daarbuiten gewoon eens rondgekeken daar. Er zijn wel steigers enzo.... maar dan houdt het op.
Ik ga zeker na de film soldaat van oranje nog een poging wagen,quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef merino het volgende:
Ik zag net in de helicopter dat er achter het ziekenhuis (aan de kant van Algonguin) een stijger zat. Misschien ligt de boot daar?
Hehe verder in het spel moet je een missie doen waar je 5 sterren kwijt moet schuddenquote:Op zondag 4 mei 2008 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga zeker na de film soldaat van oranje nog een poging wagen,
maar 3 sterren kwijt raken is echt wel klote hoor,
dat rondje van de politie is zo groot
Wisselen van auto's helpt echt, probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Buiten het zoekgebied geraken kan flink lastig zijn inderdaad. Ik probeer ook wel eens in een onbereikbaar steegje in het zoekgeboed te vluchten, maar dat lijkt niet veel te helpen. Ze geven dan niet op, de sterren blijven alsmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit2: Ah, ook de 2e poging is niet gelukt! Politieagenten zonder gemak gekillt, volle HP over. Dus ik rij daar weg, fakking veel politie, begint m'n auto te roken!Stap ik uit en steel ik een politiewagen, snel weggereden. Ik zag mooi geen politie meer dus rij ik snel een Pay 'n Spray in, kan ik die netals in de andere GTA's niet sprayen!
Dus wil ik vluchten, wordt ik enorm had door een andere politiewagen aangereden en dood geschoten! Damn, ik had een ander voertuig moeten hebben voor de Pay 'n Spray...
![]()
Toeter ik net naar zo'n oud vrouwtje, zegt ze "That's it, I'm going to buy a gun!" whehe
[ Bericht 13% gewijzigd door Simsfan88 op 04-05-2008 00:54:09 ]
Je moet sowieso buiten de cirkel zijn om de sterren te laten verdwijnen. Dat hoeft maar klein stukje te zijn. Binnen de cirkel kan de politie je wel kwijt raken waardoor je weer makkelijker uit de cirkel komt.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Buiten het zoekgebied geraken kan flink lastig zijn inderdaad. Ik probeer ook wel eens in een onbereikbaar steegje in het zoekgeboed te vluchten, maar dat lijkt niet veel te helpen. Ze geven dan niet op, de sterren blijven alsmaar.
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:27 schreef Simsfan88 het volgende:
Nou, ik ben zojuist ook bij Snow Storm belandt, ik vind hem nu al niet leuk meer! De eerste keer ging het best lekker, die mensen killen ging best goed. Toen kwam de politie, met het cover systeem veel kunnen killen, maar toen ging Niko ineens verkeerd om staan (bedankt cover systeem) en toen werd ik neer geknalt...Dat vluchten voor die 3 sterren zal best nog eens moeilijk gaan worden ben ik bang. In een filmpje zag ik dat iemand de Pay n Spray in reedt, ook slim, maar dan moet die heli natuurlijk wel weg zijn. Ga hem nu nog 1 x proberen, als hij niet lukt ga ik morgen weer verder.
edit: Wat ik net zie!ah oke,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit2: Ah, ook de 2e poging is niet gelukt! Politieagenten zonder gemak gekillt, volle HP over. Dus ik rij daar weg, fakking veel politie, begint m'n auto te roken!Stap ik uit en steel ik een politiewagen, snel weggereden. Ik zag mooi geen politie meer dus rij ik snel een Pay 'n Spray in, kan ik die netals in de andere GTA's niet sprayen!
Dus wil ik vluchten, wordt ik enorm had door een andere politiewagen aangereden en dood geschoten! Damn, ik had een ander voertuig moeten hebben voor de Pay 'n Spray...
![]()
Toeter ik net naar zo'n oud vrouwtje, zegt ze "That's it, I'm going to buy a gun!" whehe
over die trapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder was mijn achtervolging vanaf dat ziekenhuis eerder op de avond gestopt met een naar einde.
Ik vluchten voor die gasten op zo brug, wou eigelijk water inspringen, beland ik op zo metro rails, alles ging goed tot station, en toen werd ik doodgeschoten door de heli,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:59 schreef jorienvdherik het volgende:
ah oke,
over die trapJij met je heliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder was mijn achtervolging vanaf dat ziekenhuis eerder op de avond gestopt met een naar einde.
Ik vluchten voor die gasten op zo brug, wou eigelijk water inspringen, beland ik op zo metro rails, alles ging goed tot station, en toen werd ik doodgeschoten door de heli,. Nee, volgens mij kan dat niet. Ik ga slapen, morgen verder met Snow Storm...
Ja, die missie was echt niet moeilijkquote:Op zondag 4 mei 2008 01:37 schreef Merkie het volgende:
Wat heeft iedereen toch moeite met Snow Storm? Ben ik de enige die hem in één keer had gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owja, nog over playboy X,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was nacht, dus ik p zoek naar hoeren om het te vieren, maar ik zag er geen![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:55 schreef jorienvdherik het volgende:
owja, nog over playboy X,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
manny escuelaquote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog 1 vraag
Hoe heete die gozer die altijd die maat met zn cam bij zich heeft
dankequote:Op zondag 4 mei 2008 02:25 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
manny escuela
dacht ik.. ja dat was em
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
danke
over hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
[ Bericht 61% gewijzigd door Katth op 04-05-2008 03:57:22 ]History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Hier ook in één keer gehaald. Ik vond hem niet moeilijker dan andere missies ofzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:37 schreef Merkie het volgende:
Wat heeft iedereen toch moeite met Snow Storm? Ben ik de enige die hem in één keer had gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |