SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overtrokken hypocriete Amerikaanse reactiequote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:54 schreef merino het volgende:
Rijden onder invloed in GTA IV niet gewaardeerd
Dit zag ik zooo aankomen
Je kan ooknog tv kijken wat heel leuk is, radio luisteren want die staat altijd aan daar, en omkleden, en slapen uiteraard maar dit is saven. En oja, al je servies kapot knallenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:02 schreef RickoKun het volgende:
Tell me, pauperts en geluksvogels die de game al hebben!
Wat kan je bij je safehouse doen? Alleen auto's parkeren + saven?
mensen die hem nu nog niet hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:02 schreef RickoKun het volgende:
er zijn er 90 of 94, wordt nog al eens verschillend gezegd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat er teveel missies zijn, ik speel nu al 3 dagen bijna alleen maar missies, en ben nog niet klaar (wel in de buurt denk ik)...
Het staat er wel, hier in iig wel. Druk anders even op het pijtlje naar beneden. Dan zie je ook straatnaam enzo. In de multiplayer de scores.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:53 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik mis de fitnesshal uit San Andreas, mijn Niko is dik.
Hoe kun je eigenlijk zien in welke auto je rijdt? Bij (volgens mij alle) andere GTA's kwam de naam in beeld als je instapte, nu niet. Heb een mooie auto voor mijn safehouse staan namelijk
Pijltje naar beneden, op de PS3 iig. Verschijnt ook hoeveel geld je hebt, en waar je je bevind.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:53 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik mis de fitnesshal uit San Andreas, mijn Niko is dik.
Hoe kun je eigenlijk zien in welke auto je rijdt? Bij (volgens mij alle) andere GTA's kwam de naam in beeld als je instapte, nu niet. Heb een mooie auto voor mijn safehouse staan namelijk
TV KIJKEN!!!!! Damn die show met Bas Rutten is echt te grappigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:02 schreef RickoKun het volgende:
Prioriteiten, mijn beste.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:03 schreef ExTec het volgende:
Zijn er nog hardcore spelers hierzo, die voor alle duiven en stunt jumps gaan, of is iedereen hier alleen maar de main storyline aan het spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:GTA IV zorgt voor enorme Live-activiteit
Nieuws | 2 mei 2008 - Het ziet er naar uit dat we volgende week een nieuwe aanvoerder hebben in de lijst met meest gespeelde Xbox 360 games. Aaron Greenberg, Xbox 360 Product Manager, heeft laten weten dat op de eerste dag al meer dan een miljoen mensen online gingen met de game.
Hij laat verder weten dat GTA IV andere topgames als Halo 3 en Call of Duty 4 qua activiteit momenteel achter zich laat. Tijdens en na de launch zag Microsoft dat een grote meerderheid van de mensen op Xbox Live GTA IV aan het spelen was. Met een community van meer dan 10 miljoen gebruikers gaat dat in ieder geval om een flink aantal.
Quote:
"It's been the number one game on Xbox Live since its launch, so it's knocked off Halo 3 and Call of Duty 4."
In de eerste 24 uur nadat de game in de verkoop ging werden er ruim 2 miljoen achievements unlocked, goed voor meer dan 15 miljoen gamerscore points. Ook werden er op die dag 1,5 miljoen cross-game invites verstuurd.
Dan speel je de game verkeerd omquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Prioriteiten, mijn beste.
Weer zo'n moeilijke keuze, geen idee welke goed en slecht is. 2008, jaar van het grijze keuzes maken.
Hetzelfde hier, ik had al wat geld gespaard (een lullige 130 eu) maar dat is strakjes weer op vanwege dit dure weekjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:45 schreef MR.LYRICAL het volgende:
Damn, ik zie hier al die verhalen, en nu wil ik het zelf ZO graag spelen!
Maar ik moet tot eind mei wachten voordat ik überhaubt een xbox360 kan kopen
Of krijg ik sponsoren?![]()
Ik heb het geluk dat ik op 30 mei jarig ben, en alweer 20 jaartjes word.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, ik had al wat geld gespaard (een lullige 130 eu) maar dat is strakjes weer op vanwege dit dure weekje
Ik heb mn studiefinanciering ervoor nodig om een xdoos te kopen! en ik werk normaal maar 1 dag per week, wat zo'n 75 euro oplevert per dag.
Sowieso krijgt iedereen "off the boat" in het begin dusja...zó indrukwekkend is het ook weer nietquote:In de eerste 24 uur nadat de game in de verkoop ging werden er ruim 2 miljoen achievements unlocked, goed voor meer dan 15 miljoen gamerscore points. Ook werden er op die dag 1,5 miljoen cross-game invites verstuurd
Dat zijn nog steeds 5 miljoen G's de eerste 24 uur van andere achievements....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:22 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Sowieso krijgt iedereen "off the boat" in het begin dusja...zó indrukwekkend is het ook weer niet
Denk niet dat iedereen die achievement heeft gehaald met die freezesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:22 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Sowieso krijgt iedereen "off the boat" in het begin dusja...zó indrukwekkend is het ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
14u 13min en 47 sec.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel uur hebben jullie al op de teller staan
ik 21 uur
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond nog maar eens wat missies spelen, en het 2e eiland eens verkennen, nog niet gedaan
hoe kom je nou bij die easter egg van het vrijheidsbeeld? als ik met heli er boven er uit spring ga ik dood, en van beneden lukt niet![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:03 schreef Gamer_V het volgende:
Main storyline uitgespeeld.Op 65 procent. Tof. Wel stukken korter dan SA.
ArmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen voor mensen die het uitgespeeld hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand een lijstje met voor en nadelen als je iemand laat leven of doodschiet? Ik heb 2 mensen laten leven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet je een legpuzzle kopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Fijn ik zit nu ook vast bij Snow Storm,
Alles lukt, tot ik moet gaan vluchten voor de politie![]()
Lees dan ook..... neem de boot.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Fijn ik zit nu ook vast bij Snow Storm,
Alles lukt, tot ik moet gaan vluchten voor de politie![]()
Ai.... dan toch die legpuzzel....quote:
Neem een shotgun of een SMG.. Ik heb eigenlijk wel makkelijk lullen, maar ik moet 'm ook nog. Moest toch gaan werken toen ik eraan wilde beginnen.![]()
TvpBuy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Ik was net in de comedy club met een date die ik van het net had geplukt. En Katt Williams was daar! Best wel goed gedaan eigenlijk.
Heb trouwens het nummer gekregen van die chick, ze digde mijn auto.![]()
stomme dubbele afspraken steeds
lijkt wel alsof het systeem bewust gericht is op je zoveel mogelijk minpunten te geven in je relaties. Ben telkens bezig om die zooi op peil te houden omdat ze allemaal tegelijk bellen.
Overigens kwam ik er net wel achter dat je niet persč de activiteit hoeft te doen waarvoor je gebelt hebt. Zou met Brucie wat gaan eten en toen per ongeluk een bar binnen gelopen. Kwamen er samen dronken uit en moesten toen alsnog een restaurant opzoeken om hem thuis te mogen brengen.
Kreeg daarna een sms van Roman omdat ik zijn afspraak niet heb kunnen halen ivm avontuur met Brucie staat daar alleen maar positieve shit in (Roman had een chick ontmoet omdat ik niet was op komen dagen) maar krijg ik alsnog minpunt in mijn relatie
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
daarom moet je ook altijd je telefoon uitzetten als je een afspraak hebt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:44 schreef merino het volgende:
stomme dubbele afspraken steeds
lijkt wel alsof het systeem bewust gericht is op je zoveel mogelijk minpunten te geven in je relaties. Ben telkens bezig om die zooi op peil te houden omdat ze allemaal tegelijk bellen.
Overigens kwam ik er net wel achter dat je niet persč de activiteit hoeft te doen waarvoor je gebelt hebt. Zou met Brucie wat gaan eten en toen per ongeluk een bar binnen gelopen. Kwamen er samen dronken uit en moesten toen alsnog een restaurant opzoeken om hem thuis te mogen brengen.
Kreeg daarna een sms van Roman omdat ik zijn afspraak niet heb kunnen halen ivm avontuur met Brucie staat daar alleen maar positieve shit in (Roman had een chick ontmoet omdat ik niet was op komen dagen) maar krijg ik alsnog minpunt in mijn relatieJa dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.![]()
Je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:44 schreef merino het volgende:
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).![]()
ja inderdaad het slaat helemaal nergens opquote:misschien moest 'niet' er niet tussen.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.![]()
Ja sorry, ik bedoelde te zeggen niet alleen. Als je dus maar de activiteit waarover je gebelt hebt als laatste doet kan je daarvoor ook andere activiteiten doen.quote:I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
ja nee dat gaat niet altijd. Na zo'n afspraak gaat silent mode namelijk weer uit en kan je alsnog gebelt worden. Tevens als je jobs of missies doet staat de telefoon altijd aan. Zo was ik dus deze keer een auto aan het jatten voor Brucie en gedurende de hele tijd kon ik silent mode niet aanzetten. Toen werd ik dus zowel door Brucie als door Roman gebeld en moest ik wel een afspraak maken (telefoontje weigeren is tevens minpunt).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
daarom moet je ook altijd je telefoon uitzetten als je een afspraak hebt.
Ben al die minpunten in relaties echt zat.
[ Bericht 0% gewijzigd door merino op 02-05-2008 22:19:35 ]I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: