Voor Jorien schijnbaar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is vanaf het begin al zó duidelijk en voorspelbaar....
Dat is gewoon die classic rock zender hoor. Of wil je Queen, Black Sabbath en The Who death metal noemen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:09 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Genesis - Mama gedraaid wordt op een zender waar je verders alleen deathmetal hoort.
Dan ga ik mijn Tering Vette Playstation maar aanzettenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:35 schreef mellowpimp het volgende:
ik ga mijn xbox driezestig maar even aanzetten en grand theft auto vier even spelen
Ja mensen die in de fik staan zijn zooo vet en realistisch, ook lache als ze verbrand zijn smeulen ze nog wat na daarnaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:38 schreef Pakspul het volgende:
Ketting reacties bij opblazen van auto's is ook leuk, vooral als er mensen bij in de buurt staan
Waar gaat GTA4 overquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:34 schreef Blinker het volgende:
Ach, iedereen weet toch al wat het spel in petto heeft
Jup, in 1tje van dat E wijf (kan niet op der naam komenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zonder wat te verklappen
maar gebeurd dat in een missie ?
er is me daar iets heel raars gebeurt, ik dacht ik wil dat ding naar beneden schieten dus met me M4 ging ik op de kettingen knallen, vervolgens werd alles heel vaag en rood daar, alsof het licht uitging, maar heb niet echt een lamp kunnen vinden die ik misschien kapot had geschoten, iemand een idee?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:59 schreef Sackboy het volgende:
Net in de top van de Statue of Happiness geweest![]()
Valt niet mee om daar te komen, maar wel leuke easter egg.
Nooit, ze gaan voor realisme he, maar ik hoorde wel dat je als je alle eilanden vrij hebt nog maar 2 sterren krijgt daar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:01 schreef Simsfan88 het volgende:
Wanneer kun je naar het vliegveld op het 1e eiland zonder de politie achter je aan te krijgen?
Dat is ook de bedoeling. De TT slaat op de mensen die dat verzaken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
is het niet wat slimmer om al die spoilers in spoilertags te doen ?
ik ook paar min geledenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:14 schreef Snever het volgende:
Yes, heb nu ook eindelijk het tweede gedeelte open gespeeld. Time Square
Ik heb alle eilanden unlocked, maar ik heb nog steeds maar 1 savepoint (op Bohan).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ook paar min geleden
maar kan er nog niet saven
Ik had er 4 tegen de tijd dat ik de 3e had unlocked.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb alle eilanden unlocked, maar ik heb nog steeds maar 1 savepoint (op Bohan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |