QFTquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:12 schreef Teije het volgende:
Wat heeft iedereen met die ATC2´s? Echt meest overrate schoen van het jaar. Wel lachwekkend hoe elke retro release als de tering word gehyped, hoe lelijk ze ook zijn.
http://www.kickbackberlin(...)-Court-Force-Hi.htmlquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:32 schreef Rev- het volgende:
weet iemand waar ik deze schoenen nog kan halen.
[ afbeelding ]
Ik heb ze al, maar een half maatje te klein waardoor het wat pijn gaat doen na een tijdje
vind ze echt erg mooi, vandaar
ATC2 roeleertquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:12 schreef Teije het volgende:
Wat heeft iedereen met die ATC2´s? Echt meest overrate schoen van het jaar. Wel lachwekkend hoe elke retro release als de tering word gehyped, hoe lelijk ze ook zijn.
geldt ook voor Skate Or Dies bijvoorbeeld, dan heb ik liever ATC2s dan SoDs.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:12 schreef Teije het volgende:
Dames met dunks aanquote:Op zondag 18 mei 2008 00:51 schreef MelissJa het volgende:
Mijn nieuwe nikes!
Nike dunk low (GS) Ice Cream
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat kan natuurlijk, ik vind ze nu leuker als in het begin dat ik ze had.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
die bruine heb ik ook, maar ik vind ze niet meer leuk
Die bruine zijn té dopequote:
Als je ze toevallig kwijt wil..voor hoeveel?quote:Op zondag 18 mei 2008 11:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ehm, maat 39!
Thank you!quote:Op zondag 18 mei 2008 11:43 schreef Placenta het volgende:
[..]
Die bruine zijn té dope...
Hoe vaak wassen jullie je (witte) laces trouwens? Ik probeer om de 2 weken, maar dan zijn ze vaak alweer aardig grijs.
Weet niet precies wat de afkorting betekent. Maar in de sneakerwereld is een wivah een foto van een sneaker die je aan hebt in welke situatie dan ookquote:
1. Zonde om dunks op Nike ID te kopen (dubbele prijs en de meeste kleurencombinaties zijn wel te verkrijgen, bovendien lange levertijd). Ik zou zeggen, post ze eerst hier even zodat wij kunnen checken of er een beter alternatief is wat betreft de kleurencomboquote:Op zondag 18 mei 2008 18:39 schreef Drumpie het volgende:
Mensen,,, Ik heb Nike Dunks Hi gemaakt maar nu moet ik de maat kiezen, mijn momentele scoenen zijn maat 44, ik kan kiezen op NIke iD tussen 43,5 - 44 en 44,5 maar ik weet niet hoe die Nike's uitvallen zou iemand me hierbij kunnen helpen?
Danke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |