Volgens mij ben ik niet begonnenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, heb jij nog HEEL wat in te halen
Wat de fokquote:
Loop je net van het Deense naar het Wit-Russische rijtuig om een witbiertje te halenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NU.nl
Fucking moronsRIJTUIG. Wagons zijn voor kolen.
Overigens is zoiets in NL ook gebeurd:
[..]
(uit het IVW-rapport)
Ik denk daar wel altijd bij na als ik van het ene rijtuig naar het andere loop jaquote:Op maandag 5 mei 2008 23:38 schreef Willy84 het volgende:
Loop je net van het Deense naar het Wit-Russische rijtuig om een witbiertje te halen
Ik zat aan de verkeerde kant van de trein vanmorgen, niet gezien...quote:Op maandag 5 mei 2008 23:21 schreef Zug-Chef het volgende:
zoooo, de eerste 3 Arriva Elektro GTW's zijn in NL, vandaag binnengekomen:
[ afbeelding ]
ERS G1206 lok 1202 is met drie elektro-GTW Triebwagens van Arriva (503, 502 en 504) onderweg van Bad Bentheim naar Utrecht Cartesiusweg en passeren onder treinnummer 369750 het bos bij Soestduinen. Deze treinstellen zijn de elektrische variant van de GTW's en zullen gaan rijden tussen Dordrecht en Geldermalsen.
Eén tussenbak is er tussenuit. 't Was een drietje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nu de tussenbak(ken) weg gehaald?
Da's jammer vind het wel wat hebben, hoe noem je zo'n tussenstuk nu eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
@Bork: Arriva zal geen tekeningen op het motorwagentje zetten. Alleen een naam op het treinstel, zoals het in het noorden ook al het geval is.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef bork het volgende:
[..]
Maar bedankt!psm! Een keer opbouwende kriktiek of een neutrale opmerking is een stuk plezieriger dan afbraakpolitiek van Fles
Ik zou het motorwagen noemen. De 2 assen onder het motorwagentje worden aangedreven. (Vandaar dus ook de benaming 2/6 en 2/8 bij de GTWquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef bork het volgende:
Da's jammer vind het wel wat hebben, hoe noem je zo'n tussenstuk nu eigenlijk(daar zit de electrische aandrijving bij dit type neem ik aan).
Die afbraakpolitiek ben ik ook wat zat.quote:Maar bedankt!psm! Een keer opbouwende kriktiek of een neutrale opmerking is een stuk plezieriger dan afbraakpolitiek van Fles
Tardosi Kõbányák moet dat zijn dan. 7x Bzmot per dag per richting, met op zondag nog een extra studententrein naar Eger voor wie het boeitquote:Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Twas onze interrail hè.
De haltenaam staat niet op die kaart trouwens. Het is dat witte puntje tussen Szarvasko en Mônosbel.![]()
Paar jaar terug stond daar nog een half vergane Plan U, volgens goochelkaarten.quote:
Niet alleen bij dit type, alle GTW's hebben namelijk elektrische aandrijving. Alleen hebben sommige een dieselmotor nodig om zonder bovenleiding toch aan stroom te komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef bork het volgende:
(daar zit de electrische aandrijving bij dit type neem ik aan).
Er staat geen hek, je kan er zo bij, oftie open is dat weet ik nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:31 schreef Wadloper het volgende:
Ben ik toch wel benieuwd naar, kan je nog in die ICM die daar staat?
Het waren niet de eerste... deze spotte ik gisteren in De Bosch...quote:Op maandag 5 mei 2008 23:21 schreef Zug-Chef het volgende:
zoooo, de eerste 3 Arriva Elektro GTW's zijn in NL, vandaag binnengekomen:
Als het testen vlotjes verloopt, dan verwacht ik dat ergens in juli de V'tjes op dat traject verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef Socios het volgende:
Hoelang kan men nog genieten van Plan V op die lijn?
Volgens mij wordt dat Nederlandse materieel goed onderhoudenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Merk overigens op dat geen van beide series ook nog maar 30 jaar oud zijn. En dat dat helemaal niet oud is. Die ene flappie kan wel schrijven
[..]
Maar dat is echt onzin. Alle mat'64 is minstens 40 jaar, en ACTS rijdt nog rond met 1200-locs uit 1955. De leeftijd kan nooit het probleem zijn. Alle koplopers en sprinters zijn ook al ouder, en zelfs de DDARretjes zijn al bijna zo oud. Leeftijd is hier echt onzin. Grootschalige nalatigheid in onderhoud, dat speelt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |