Voor FOK! begrippen wel ja...quote:
Dat weet ik!quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:49 schreef MichielPH het volgende:
Als je wél weet wat een DS is.
ohja, da was ikquote:
Ik pwn jequote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:18 schreef Liefste. het volgende:
Als je van je broertjes wint met Mario Kart
Als je bij de kampeerwinkel die hele knusse tent ziet staan en je je weer helemaal bakvis voelt en op vakantie wilt metquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:19 schreef maok het volgende:
Als je bij de kampeerwinkel ziet dat je nog laaaaaannnnngggggg niet tot de doelgroep behoort.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:03 schreef Verbal het volgende:
Als ik leeftijdgenoten ouwe lullen vind.
V.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Als het ontmoeten van vrienden nog steeds 'een avondje zuipen met Henk' wordt genoemd in plaats van 'een etentje met Henk en Linda.'
Diep van binnen huil je om jezelf hequote:Op maandag 5 mei 2008 02:31 schreef Morwen het volgende:
Als ik kijk naar mijn leeftijdsgenoten en ze keihard uitlach
Nou ben ik helemaal van de legquote:
Kweenie, ben jij weg dan.?quote:Op maandag 5 mei 2008 02:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen ei dus bij het ontbijt ?
Maar waarom lach je ze uit dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 02:31 schreef Morwen het volgende:
Als ik kijk naar mijn leeftijdsgenoten en ze keihard uitlach
Precies! Absolute en complete weigering om volwassen te worden, boys will always be boys till the end of timequote:Op maandag 5 mei 2008 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Als je het als enige van je oude vriendenkring vertikt om te capituleren en toch maar kinderen te nemen, een huis te kopen en stoppen met leuke dingen doen....
Ook dat jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies! Absolute en complete weigering om volwassen te worden, boys will always be boys till the end of time
De haat tegen mensen die ineens verburgelijken als ze een vriendin krijgen en hun sociale leven gedag zeggen om maar lekker onder de plak thuis te gaan zitten.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Als je het als enige van je oude vriendenkring vertikt om te capituleren en toch maar kinderen te nemen, een huis te kopen en stoppen met leuke dingen doen....
Kwestie van tijdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat ja.
En meisjes van dik 10 jaar jonger die je constant uitnodigen voor leuke dingen is ook een aardig teken. NIet dat ze allemaal met me willen neuken ofzo hoor (
) maar het geeft wel aan dat je nog aardig meekan en dus niet suf en duf en oud bent
.
...en je hoogstens 2 jaar ouder dan zijzelf schatten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:49 schreef Hukkie het volgende:
Als dames van rond de 21 avances maken.
Ja, zolang je nog meegevraagd word door de jongere garde ben je gegarandeerd nog niet over the hill. Ken het fenomeen ook gelukkigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat ja.
En meisjes van dik 10 jaar jonger die je constant uitnodigen voor leuke dingen is ook een aardig teken. NIet dat ze allemaal met me willen neuken ofzo hoor (
) maar het geeft wel aan dat je nog aardig meekan en dus niet suf en duf en oud bent
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |